Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

ViSu/AbhiYa:The light of our lives#2newCClinkpg134 (Page 131)

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 11 March 2011 at 12:11pm | IP Logged
Awww neethz...i can very well imagine what you must be going through..it happens with everyone..but with time everyone moves on...but those memories always remain Embarrassed dont worry you'll get through it Hug And listen to happy songs...sad songs wont be a good idea now..its just gonna make ur mood worse :(
 
Im fine...going to leave for work soon Dead dont wanna go...i feel like lazing around instead ROFL


Edited by .Yamini. - 11 March 2011 at 12:11pm

The following 2 member(s) liked the above post:

ragzz..Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26303

Posted: 11 March 2011 at 12:13pm | IP Logged
Hum rahe ya na rahe kal
Kal yaad aayenge yeh pal
Pal, yeh hain pyaar ke pal
Chal, aa mere sang chal
Chal, soche kya
Chhoti si hai zindagi
Kal mil jaaye to hogi khushnaseebi
Hum rahe ya na rahe, yaad aayenge yeh pal) - 2
Shaam ka aanchal odhke aayi
Dekho voh raat suhaani
Aa likh de hum donon milke
Apni yeh prem kahaani
Hum rahe ya na rahe, yaad aayenge yeh pal
Aane waali subha jaane
Rang kya laaye deewaani
Meri chaahat ko rakh lena
Jaise koi nishaani
Hum rahe ya na rahe, yaad aayenge yeh pal
Hum rahe ya na rahe kal
Kal yaad aayenge yeh pal
Pal, yeh hain pyaar ke pal
Chal, aa mere sang chal
Chal, soche kya
Chhoti si hai zindagi
Kal mil jaaye to hogi khushnaseebi
Hum rahe ya na rahe, yaad aayenge yeh pal 

No, go for work! And make tasty pastries!

I think I'm going to be depressed! Ouch


Edited by Chill_Out - 11 March 2011 at 12:14pm

The following 2 member(s) liked the above post:

ragzz.relentless.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 11 March 2011 at 12:15pm | IP Logged
Neetz Hug its ok hon, you will get through it Embarrassed

The following 2 member(s) liked the above post:

relentless..Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26303

Posted: 11 March 2011 at 12:17pm | IP Logged
Those were the best days of my life....
(since Yamzy likes Bryan Adams)


Thank youuuu, Ragsy! Hug
I hope so Stern Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 11 March 2011 at 12:18pm | IP Logged
Aww neethz...dont listen to sad songs..i know its very tough to get over all this..but just try once...Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 11 March 2011 at 12:18pm | IP Logged
Yeah Bryan Adams' songs are the best...and Summer of 69' being my all time fave Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

.Jane.. IF-Stunnerz
.Jane..
.Jane..

Joined: 17 February 2010
Posts: 26303

Posted: 11 March 2011 at 12:24pm | IP Logged
Hmmm...you're right, Yamzy. This had to happen someday and I guess I was prepared for it, but today just proved to be a harsh reality check! It's not going to be easy, though Tongue
Ya, I've been in a weird mood since forever, listening all these 'Yaadein Yaad Aati Hain' type songs! ROFL ROFL

I know this song of Bryan Adams and 'Everything I do' (That's him only, right) and maybe a little here and there. He's amazing. I don't know why I didn't listen to more of his songs. Guess I was too busy with LP, Enrique, Akon, and all those people LOL LOL
Enrique is amazing! <33

Thanks, Yamzy and Ragsy! I already feel better! Hug Hug Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

relentless.

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 11 March 2011 at 12:27pm | IP Logged
Oh yeah i also love all those our generation singers that you mentioned..and Enrique being one of the most amazing one's..but there's something amazing about Bryan Adams..he's a classic and his songs never get old for me...everytime i listen to them, the more i love them Embarrassed
 
Aww i know how that feels Neethz...when im low and sad i listen to those sort of songs too..but then i try to be more practical and cheer up my own mood with happy songs LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.Jane..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~Mayurians Forever#61~ Our Love Lives Strong <3

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: safeplacetoland   Replies: 1202   Views: 38089

safeplacetoland 1202 38089 16 June 2010 at 12:00pm by AnnaJaay
~ Nupur Lives Forever #70 ~ (INVITES ONLY)

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: a-little-hope   Replies: 1199   Views: 44368

a-little-hope 1199 44368 07 June 2010 at 8:10am by myownarea

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index