Laagi Tujhse Lagan

India-Forums

   
Laagi Tujhse Lagan
Laagi Tujhse Lagan

FF Deewani, Chapter 28, pg 145 DISABLED (Page 34)

Yuvika_15 Viewbie
Yuvika_15
Yuvika_15

Crazy Creatives Lead
Joined: 25 July 2005
Posts: 29421

Posted: 24 March 2011 at 5:01pm | IP Logged
Originally posted by tinkerbe11

 
dw babe u'll def c one helluva jealous Dutta, and wen i say dis i mean it lol, n no Gaurav won't reveal it n no he dnt no neting bt Dutta n Roopa, but I will tell u dat Dutta sleeping wid Roopa Tai will take yet another twist...lets c wt u can make of dat lol.....TongueEvil SmileQuestion  oh wow, will be excited 2 c a jealous dutta...n i knw u mean it... i dno y bt out of al the moods of dutta's i prefer 2 c a romantic/jealous/possessive side... is der ne other side left?LOL hmmm wel obv dutta was wrong in doing tht 2 roopa, n i hpe she didnt giv in 2 it easily? or did she? dno from wt u've shown of her so far, she duznt seem to b the type 2 hav enjoyed duin wt she did...seemed mre of a compulsion thn own will 2 me...Confused
 
 
OMG YUVI I SOO WANNA KISS U RYT NOW...(nt in a dodgy way lol, but seriously muah)...I THOUGHT NO ONE NOTICEd DAT, n i was kinda shocked personally, BCZ I SOOO PUT DAT WHOLE SCENE DER INTENTIONALLY, lettin Dutta describe himself but nt notice dat he was totally d same, WELL DONE HATS OFF 2U, U JS PROVED DAT U DESERVE MY GIVEN TITLE OF THE FF BI OF IF LOL, but seriously i feel glad dat u picked up on dat so a BIG round of applause from every1z behalf 4rm me lolHug
ClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClapClap
 oh thank u thank u thank u...m very honoured..lol.. yh i knw i notice things dnt i? u knw sumtyms i wonder y am i doin an accounting degree i shud hav dne law yaar... or becum a Crime scene investigator...probs wud hav if onli i wasnt as scared as i do b... we studied "crime" as part of our psychology unit, n we looked at cases n man, i stil cnt gt the man's pic out my head...i had nightmares til so long, i cnt deal with al thm stuff otherwise i probs wud hav been a lawyer or some detective...lol...
 
eerrrrr kinda....cnt say exactly, but definately mostly yes, exact same circumstances, but in my ff it's important cz dats d only way Dutta will realise dat wt he has 4 Naku is luv, n dw, sumtyms ppls ?z giv me ideas too, n im sure u no all bt datWink
 aww i hpe he aint too harsh on her tho... n hpe he dunt hate it... bt u already tld us tht he'll b angry with FR bt wnt hav time 2 express it summut down thm lines...nw hmmm i need 2 think between these lines n try figuring out wt u mean..n wen i do, i'll PM u lol.. dw wnt ruin ur suspense i knw i always end up doing it, bt kya karon yaar...m used 2 it, always do it 2 my other m8s ffs, be it sana, bushy, shilpi or sophie..n dey al gt annoyed...hehe they had me make a new yr resolution of nt 2 predict in ffs..wich onli lasted 1 day..hehe
 
aawww ur sooo sweeet hunHug, i guess it'll b d same 4me, but I'll still keep up2dt wid d story i guess c how it goes....Stern Smile, well at least i no my loyal readers r still interesetedSmile, n really my ff is one of ur favs, wow dat truly is a compliment..thank u so muchBig smile 
 yep hun, it indeed is one of my fav ffs... along side others 2...
 
fnx 4 answering 2 yoyo, and yes Yuvi need i say ur ryt agaaainThumbs Up, he won't abuse her in dat sense, he's not a prick lol, he is decent if u notice he only does those kinda tingz wid d gals dat wanna do those kinda tings u gt me lol...yh i gt wt u mean, n dnt remind me... **thinks of sups n shudders*** she's 1 creepy girl..n chipku..no wonder baji gts annoyed with her.....yep he'll b angry no doubt, but den dat's where Gaurav will step in....i was finkin of bringin him in around now...but it'll be no funSmile, it'll b better dat way, w8 n watch, and fnk u 4ur introduction 2d world abt my sleepin n updatin tyms loool, u n sophie, u no sumtyms i think u 2 update while m asleep on purposeAngryLOL no more chocs 4 u 2...oops i neva gave u chocs hav i? lol.. thts another thing i do for my other m8s..raid shops in UK n giv thm sweets n in return they update...haha so u can c it as a way of bribing thm 2 update..it works with sana yaar!  n yeh sumtyms it's easier to fink wen every1z asleep....but I won't be updatin 2dy tho cz of all d replies made me tired SleepySleepy now...so just 2 make u feel better i'll let u in on suttin...
 
 
.....Naku will find out about Dutta sleepin wid Roopa Tai by either Dutta himself Or Baji....still deciding between the 2.....Big smile i'd say she shud find out thru baji...it wil create mre problems.. nt tht i wna c tasha experience probs bt i feel ders a lot u can ryt if u shw tht its baji tht reveals it n nt dutta... thts wt i think... u cud shw tht dutta wntd 2 tel naku bt neva gt the chance n baji gt in der 1st n tld her n she's devastated n probs starts ignoring/hating him wich shatters dutta... jus a possibility... rest is up2 u my dear... gosh i hav so many ideas i wonder if i shud one day ryt my own ff... or probs tke up a job as CV in LTL... haha...LOL
 

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

Yuvika_15 Viewbie
Yuvika_15
Yuvika_15

Crazy Creatives Lead
Joined: 25 July 2005
Posts: 29421

Posted: 24 March 2011 at 5:03pm | IP Logged
Originally posted by tinkerbe11

Aaaaarrrgghhh stop tryna embarass me loool...jus kiddinWink haha wil do if u promise 2 post b4 midnightLOL
 
I was already updatin, cz a slo dy 2dy but yet busy u dnt wanna no, but i no every1 wnts 2c how Dutta gives the payal to Naku lol, so thought i'll giv u guys a little treat afta all d rumours ...well i guess der nt rumours no mre, but ne wy...the show must go on, dnt remind me its heart breaking...cnt believe they r doing this...after months of cries n pleas they chose 2 ignore our feelings n do as they wish...they shall suffer big timeAngry hopefully u guys will soon grow to luv my Dutta equally as the on screen oneLOLTongueWinkBig smile  we already love him in ur ff... in ne n evry ff 2bhLOL
 
m surprised dat ur ain't bak wid mre ?z lol, but den agen i did leave u wid alot of info last nyt, even tho i didn't updateBig smile lol watch me after this update of urs i'll b bk with my ?s n u'll go nuts answering thmLOL
 
Wink

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

yoyo2 Goldie
yoyo2
yoyo2

Joined: 04 March 2006
Posts: 2328

Posted: 24 March 2011 at 5:04pm | IP Logged
hi tink,Smile m i allowed to ask when is ur next episode going to air Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

Yuvika_15 Viewbie
Yuvika_15
Yuvika_15

Crazy Creatives Lead
Joined: 25 July 2005
Posts: 29421

Posted: 24 March 2011 at 5:07pm | IP Logged

yoyo i'll ans..lol... she's gna update 2nyt...lol

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

yoyo2 Goldie
yoyo2
yoyo2

Joined: 04 March 2006
Posts: 2328

Posted: 24 March 2011 at 5:11pm | IP Logged
wow tum dono ek hi ghar mai rehte ho kiya yuvi baby

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

Yuvika_15 Viewbie
Yuvika_15
Yuvika_15

Crazy Creatives Lead
Joined: 25 July 2005
Posts: 29421

Posted: 24 March 2011 at 5:17pm | IP Logged
hehe no yaar... she jus tld us on the previous page tht she wil b updating 2nyt... hehe

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

yoyo2 Goldie
yoyo2
yoyo2

Joined: 04 March 2006
Posts: 2328

Posted: 24 March 2011 at 5:18pm | IP Logged
Originally posted by Yuvika_15

hehe no yaar... she jus tld us on the previous page tht she wil b updating 2nyt... hehe
thnx yuvi, hope she updtz b4 i go off to bedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

tinkerbe11

tinkerbe11 IF-Dazzler
tinkerbe11
tinkerbe11

Joined: 25 May 2010
Posts: 2778

Posted: 24 March 2011 at 5:24pm | IP Logged

m updatin...m updatin.....it'll be up b4 midnyt i promise yuvi, it's now izzat ka sawaal loool, I will get it up b4 the clock strikes 12 lol...like cindarella wala 12LOLLOLLOLLOL

 
oh btw js had2 fit in dt wen baji or dutta tell naku it wnt be ind sense ur finkin lolWinkWink, my ff's gonna a b a little harder 4u 2 predict n babe u better start puttin ur law skill in use lol ( i did law 4 gcse's) luv criminal law..wil tell u l8r...m on countdown....ShockedShocked
 
n no yoyo she news of d world loool, dts y she no wt kahani ghar ghar ki is roflmaoROFL
 
be bak at 12Wink n woteva is typed i'll just put up even if it ain't finished it'll be a to b continued epi.....Wink, i won't go down yuvi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
SS:Painful Love, Chapter 1.pg 3 (9 MAY)

2 3 4 5 6

Author: XSilentPrayersX   Replies: 40   Views: 6345

XSilentPrayersX 40 6345 16 May 2010 at 12:50pm by iwantitall

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Laagi Tujhse Lagan Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index