Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   
Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

~*Kareena Kapoor FanClub#5 *~ BeboMovieWinnerpg143 (Page 37)

xTimax IF-Rockerz
xTimax
xTimax

Joined: 07 March 2008
Posts: 8597

Posted: 01 March 2011 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by xTimax

Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by xTimax

[QUOTE=ZoobiDoobi][QUOTE=xTimax][QUOTE=ZoobiDoobi][QUOTE=xTimax]I also want to learn how to make siggys.
 
non siggy maker gang LOL


I will be the PRLOL
 
PR or Marketing main kya difference hai? LOL
Coz you make the decisions and I follow them and do wants needs to be doneLOL

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 01 March 2011 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by aisha_1992

hello g
 
aa gayi moonh kaala kar ke Avatar shop se Angry LOL
Rummy. IF-Sizzlerz
Rummy.
Rummy.

Joined: 25 March 2010
Posts: 10643

Posted: 01 March 2011 at 1:18pm | IP Logged
hi :D
golden-girl IF-Dazzler
golden-girl
golden-girl

Joined: 30 April 2010
Posts: 4180

Posted: 01 March 2011 at 1:18pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by golden-girl

Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by golden-girl

[QUOTE=mariasrk]Ansa i made
 
 
1 tu zubi ki pics sath ma hi aa tapkti ha kya karen
 
zubiiiiiiii im reallu really shocked mere har baat ko picture ma daal deti ho mind blowinggggggggggggg meri traf se tumhen zor ka 1



The following 1 member(s) liked the above post:

ZoobiDoobi

ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 01 March 2011 at 1:19pm | IP Logged
Originally posted by -Rummy-

hi :D
 
Yeh D kaun hai jisko aap hi bole rahey ho? Bebo is with B LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Rummy.

AS.. IF-Stunnerz
AS..
AS..

Joined: 22 May 2008
Posts: 30707

Posted: 01 March 2011 at 1:20pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by aisha_1992

hello g
 
aa gayi moonh kaala kar ke Avatar shop se Angry LOL

hmmm
par aisa kia kiya mainay wahan

hmm mood kafi off hai
ZoobiDoobi IF-Addictz
ZoobiDoobi
ZoobiDoobi

Joined: 08 June 2005
Posts: 59364

Posted: 01 March 2011 at 1:21pm | IP Logged
Originally posted by golden-girl

Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by golden-girl

Originally posted by ZoobiDoobi

[QUOTE=golden-girl][QUOTE=mariasrk]Ansa i made
 
 
zubiiiiiiii im reallu really shocked mere har baat ko picture ma daal deti ho mind blowinggggggggggggg meri traf se tumhen zor ka 1
 
 
 
 

The following 1 member(s) liked the above post:

golden-girl

Rummy. IF-Sizzlerz
Rummy.
Rummy.

Joined: 25 March 2010
Posts: 10643

Posted: 01 March 2011 at 1:22pm | IP Logged
Originally posted by ZoobiDoobi

Originally posted by -Rummy-

hi :D
 
Yeh D kaun hai jisko aap hi bole rahey ho? Bebo is with B LOL
hahaha......... that wasn't even funny...WackoTongue
every time i enter the FC, u want me to say "hi B=Bebo" ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~l*l Hussain Kuwajerwala FanClub l*l~

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: -Afeelicious-   Replies: 1182   Views: 114587

-Afeelicious- 1182 114587 23 June 2013 at 9:39am by monajain5
Juhi Parmar & Sachin Shroff Paradise - FANCLUB

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: NazNgs   Replies: 1201   Views: 104647

NazNgs 1201 104647 11 February 2012 at 5:49am by greatsumkum
Sonakshi Sinha Fanclub

2 3 4

Author: Zareena   Replies: 30   Views: 7242

Zareena 30 7242 28 November 2011 at 11:50am by missmalika
ll SANJEEDA SHEIKH Fanclub ll

2 3 4 5 6 7 ... 119 120

Author: JimParsons   Replies: 959   Views: 77725

JimParsons 959 77725 17 August 2011 at 12:00pm by Isa_de
Tusshar Kapoor & Kareena Kapoor Fan Club

Author: Lennie   Replies: 6   Views: 3225

Lennie 6 3225 28 March 2007 at 11:30am by Lennie

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index