Tere Liye

India-Forums

   
Tere Liye
Tere Liye

Episode Discussion Thread 1 :28th Feb-4th March: (Page 86)

chuckblairfan Groupbie
chuckblairfan
chuckblairfan

Joined: 15 November 2010
Posts: 145

Posted: 01 March 2011 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by Lubz.TaAnu

Originally posted by sita11

still being an optimist
will beleive tht all of a sudden God does sum miracle with the show
genuine feelings & prayers r wid this show

I felt like that this morning, I still do kind of but I don't know... my heart has begun to accept the truth. Jo hota hai, behtar ke liye hota hai.


Yeahh

everything happens for a good reason

and in anyway however long the show lasted..for Harshad it led to his best actor award. so in a way v can be content tooSmile

i hope APK also has a bright future..she is clearly one of the finest actresses on television right now..deserves better.



Edited by chuckblairfan - 01 March 2011 at 11:19am

The following 6 member(s) liked the above post:

-Maha-DaffodileeLubz.TaAnuSunShine_Amishti_17sita11

angelic eyes IF-Sizzlerz
angelic eyes
angelic eyes

Joined: 24 August 2006
Posts: 12476

Posted: 01 March 2011 at 11:19am | IP Logged
Ok guys I know that u have a lot of questions regarding TL going off air but lemme assure that TRP has nothing to do with it..
Its more bout BT n channel dispute.. There were a lot of issues that have been happening b/w them and channel could not take it anymore!

As far as Harshad is concerned something better awaits him and he is positive..am sure u guys r hurt n so am I but this is the truth and HC will get what he deserves_the best!

Yojana

The following 7 member(s) liked the above post:

chuckblairfan-Ramya-Lubz.TaAnuDaffodilee-Maha-mishti_17sita11

Lubz.TaAnu IF-Sizzlerz
Lubz.TaAnu
Lubz.TaAnu

Joined: 01 December 2010
Posts: 11754

Posted: 01 March 2011 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by ramyaks

Originally posted by mishti_17

Originally posted by ramyaks

Originally posted by premeeristry

shit yaar was abt to see after break my dad arrived Confused...
ROFLROFL
Why are u laughing Ramya..??LOL 2nd part of todays episode was not fit to be seen with parents..LOL
TaAnu ka scene ??Embarrassed I hvnt watche the video yet Confused

Arre jaldi se jaake dekh na!! ROFL ROFL ROFL
-Ramya- IF-Sizzlerz
-Ramya-
-Ramya-

Joined: 24 November 2010
Posts: 17199

Posted: 01 March 2011 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by mishti_17

Originally posted by ramyaks

Originally posted by -Maha-

Originally posted by Soaps1

I think show will end in 2nd week of march TC was right ... because aik hi jhatkey mey roby bhi theek ho gaya
Robi theek ho gayaConfused
kyaShocked
Ya, he realised that he has ruined his  own life by marrying Jonaki for the sake of badlaErmm
omg! eki raat main nahi kuchi ghanton main itna badla badla ShockedConfused
-Ramya- IF-Sizzlerz
-Ramya-
-Ramya-

Joined: 24 November 2010
Posts: 17199

Posted: 01 March 2011 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by Lubz.TaAnu

Originally posted by ramyaks

Originally posted by mishti_17

Originally posted by ramyaks

Originally posted by premeeristry

shit yaar was abt to see after break my dad arrived Confused...
ROFLROFL
Why are u laughing Ramya..??LOL 2nd part of todays episode was not fit to be seen with parents..LOL
TaAnu ka scene ??Embarrassed I hvnt watche the video yet Confused

Arre jaldi se jaake dekh na!! ROFL ROFL ROFL

links ?? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

Lubz.TaAnu

Lubz.TaAnu IF-Sizzlerz
Lubz.TaAnu
Lubz.TaAnu

Joined: 01 December 2010
Posts: 11754

Posted: 01 March 2011 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by ramyaks

Originally posted by Lubz.TaAnu

Originally posted by ramyaks

Originally posted by mishti_17

Originally posted by ramyaks

Originally posted by premeeristry

shit yaar was abt to see after break my dad arrived Confused...
ROFLROFL
Why are u laughing Ramya..??LOL 2nd part of todays episode was not fit to be seen with parents..LOL
TaAnu ka scene ??Embarrassed I hvnt watche the video yet Confused

Arre jaldi se jaake dekh na!! ROFL ROFL ROFL

links ?? Embarrassed

http://www.apnivideo.org/march/1st/youtube/tere_liye_3.html Wink
-Ramya- IF-Sizzlerz
-Ramya-
-Ramya-

Joined: 24 November 2010
Posts: 17199

Posted: 01 March 2011 at 11:22am | IP Logged
Originally posted by Lubz.TaAnu

Originally posted by ramyaks

Originally posted by Lubz.TaAnu

Originally posted by ramyaks

Originally posted by mishti_17

Originally posted by ramyaks

Originally posted by premeeristry

shit yaar was abt to see after break my dad arrived Confused...
ROFLROFL
Why are u laughing Ramya..??LOL 2nd part of todays episode was not fit to be seen with parents..LOL
TaAnu ka scene ??Embarrassed I hvnt watche the video yet Confused

Arre jaldi se jaake dekh na!! ROFL ROFL ROFL

links ?? Embarrassed

http://www.apnivideo.org/march/1st/youtube/tere_liye_3.html Wink
mujhe sab links chahiye.... want to see in flow Sleepy
angelic eyes IF-Sizzlerz
angelic eyes
angelic eyes

Joined: 24 August 2006
Posts: 12476

Posted: 01 March 2011 at 11:23am | IP Logged
I agree with u Siddy..I agree that APK is one of the best young talent we have n she will go a long way..

I personally feel that the show ending on a high note is better than us wanting it to end..am sure whatever happens happens for the best! We shud just pray that HC n APK get what they deserve

Yojana

The following 5 member(s) liked the above post:

chuckblairfan-Ramya--Maha-SunShine_Asita11

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~:* Anupriya Kapoor AT *:~ (UNDER CONSTRUCTION)

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: Pyari_Zahra   Replies: 136   Views: 21190

Pyari_Zahra 136 21190 01 December 2011 at 9:40am by -GoldMist-
~:*Harshad Chopda Appreciation Thread *:~

2 3 4 5 6 7 ... 96 97

Author: SunShine_A   Replies: 772   Views: 69952

SunShine_A 772 69952 04 July 2011 at 2:25pm by Alisha.
Rajat Tokas/Robindo AT Petition link 1st pg

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: --sanchita--   Replies: 1203   Views: 86366

--sanchita-- 1203 86366 28 May 2011 at 1:42pm by farhassan51
Episode Discussion Thread: 23-27th August

2 3 4 5 6 7 ... 66 67

Author: -Dimple-   Replies: 532   Views: 24470

-Dimple- 532 24470 30 August 2010 at 2:50am by -vandy-
Episode Discussion Thread: 16-20th August

2 3 4 5 6 7 ... 39 40

Author: -Dimple-   Replies: 318   Views: 14284

-Dimple- 318 14284 21 August 2010 at 11:10am by .Angel

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Tere Liye Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index