Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Crazy Incredible's~love note~oops ltr of sry 4m MG (Page 4)

dewdropred IF-Stunnerz
dewdropred
dewdropred

Joined: 08 August 2010
Posts: 28870

Posted: 28 February 2011 at 10:05am | IP Logged
 
@all & mona ......... regarding star one articles ........
 
how many star one articles came true ....... let me tell u 1 thing mona ......star one articles do u remember the dhaba wala episode thy said .......after the dhaba wala incident maan will warm up towards geet ......but uska teek opposite hua ......he fired / geet quit after a fight .....& then thy both had a very bad fight in outhouse ........& many more articles from star one about yash track ...........about bankruptcy .........nothing came true ........so why to worry over that issue ........

The following 3 member(s) liked the above post:

sptrnonanditasinghbharkha

dewdropred IF-Stunnerz
dewdropred
dewdropred

Joined: 08 August 2010
Posts: 28870

Posted: 28 February 2011 at 10:10am | IP Logged
@mona ....... prediction pado ....... don't b scared .......

The following 2 member(s) liked the above post:

sptrnobharkha

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:13am | IP Logged

Hiya crazies…HugHugHugHugHugHugHugHug

Meloved the epi…EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed
it had pain..drama...suspence....except romance!! Angry
Barring a few scenes!!!! (u kno which!!)DeadDeadDeadDead
 

Geet ke paas ek hi dreass hai kya????????? Cvs kitni baar repeat????

CVs PLZ NOTE………….WHY THE HELL ARE U GUYS MAKING DEV INTO A SAINT? SOME SINS HAVE NO FORGIVENESS…NO MATTER WHAT…..AGAR DEV APNI JAAN PE KHELKE GEET KO MAUT SE BACHAI TO BHI USE MAFI NAHI MILEGI!!!

SCENE 1: ANGRY MAAN!!

Ohh myy god I love this maan!!!Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

The "maan singh khurrana" is back!! And with a bang!! Kya ghussa hai yaar….kya silence hai….Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

Ok peeps HOW MANY OF U KEEP UR NIGHT SUIT ON HANGERS???ShockedShockedShockedShocked

BACK TO THE EPI….this man is feeling so helpless..that he cant do anything….and for maan the outlet is anger n silence….first he used to go awy n sulk.now he knows he cant hurt geet that way…so he is burning in his own silent hell…Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

They were glancing at each other whole night……trying to figure out a way but alas….both are bounded by their need to protect the other….Day DreamingDay Dreaming

SHIMLA SE AANE KE BAAD UNKA CONTROL BADH GAYA HAI KYA???? EK HI BED PE SOYE HAI!!! MAAN YAAR TERE SIR PE LAGI HAI…BAKI KE PARTS TO FUNCTIONING HAI NA????LOLLOLLOLLOLLOLLOL

MUJHE TO LAGTA HAI CVs KE SIR PE LAGI HAI!!!AngryAngryAngryAngryAngry

SCENE 2: MORNING AFTER

Letter was cute…..maans expressionless face when he was writing the letter were a treat to watch…Day DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay DreamingDay Dreaming

His mishit knows that he can never be angry at her…it's the situation…

Annie the b***** !!!!! brkfast banayegi dev ke liye!!! Use pane aata hai?/ I mean hume nahi…khana pakane!!ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

Dadima are u not noticing the tension between them?? Still u cant do anything!!

SCENE 3: AA

Omg!!! Arjun was looking soo gayyyyyyyyyyyyyyy..clean shaven look me!!! Me hoping we get arjun on revenge track….rather than AAN track!!!! I like the revenge track better…lets see…DeadDeadDeadDead

 

SCENE 4 : KC GANG..OR ARE THEY??

Annie is converting everyone…..romeo uski baat mat sun..dev is a b******!!! No doubts about it!!AngryAngryAngryAngryAngry

How come they are still at annies?? KC me maan aa gaya hai na….to fir??OuchOuch

Maan teri behan kya gul khila rahi hai plz dekh….warna tu kangaal ho jayega!!!AngryAngryAngryAngryAngry

SCENE5 : THE CALL

Did u guys notice after the call………….maan didn't for a minute do shak on geet…….he assumed it was dev….maaneets rishta is too solid for these pests to irritate…don't worry guys…..ClapClapClapClapClapClapClap

 

DEV

Dev….dusre kapde kaha se mile??? Dev cannot be behind the photo….kyuki dev didn't know geet is gonna come when the photo was taken…or fir lambi chaudi planning hai…ConfusedConfusedConfusedConfusedConfused

Dev heard that geet gonna tell all to maan…so he has to act fast!!! For his mission to succeed!!

PRECAP

Precap is omg amazing….

Mona don't worry…maan will go n punch dev…who geet pe shak nahi karega….CVs sirf drama create kar rahe hai!!EmbarrassedEmbarrassedEmbarrassed

DADI

Dadi too late now tell her anything…u have already done enough damage…u kno na her condition…so how can u give her tht mush stresss….dadi I loved u…but now I am in duvidha….i am not hating u…he is ur blood…so u gonna save him…but geet se dev ki seva nahi karvani chahiye thi!DeadDeadDeadDead

The following 2 member(s) liked the above post:

sptrno--aarthi--

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:14am | IP Logged
Originally posted by sumona_mona28

Hi crazies  how are you all.........

Today I am not in mood and episode vhi samaj me nahi aya So today no analysis ............................

 
humara to pad le yaar////
 
 

The following 3 member(s) liked the above post:

sptrno--aarthi--bharkha

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:16am | IP Logged
Originally posted by aarthirajendran

Originally posted by aashluvsmaan

omg..............
 arjun was lookingg soooooooooooooo gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROFL
ROFLROFL
ROFLROFL
ROFL


ROFL

ROFL
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLaashu u made into fits...

ROFLROFL
 
 
are yyar arti mai ne usko dekha to ye laga..........
 
shit man are they gonna replace manishaaaaaaa with piyush!!!AngryAngryAngryAngry
 
kya sach me gay lag raha tha...

The following 2 member(s) liked the above post:

--aarthi--bharkha

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:18am | IP Logged
Originally posted by dewdropred

@all ......post updated with my prediction ........

 
@mona -- kyun samajh main nahin aaya .......wht happend ......where was ur mind.......
 
@aash --- agree ......to wht u said ........arjun was indeed looking like that ......... i did not write wht u wrote but said ........what did he do to himself ........ROFLROFLROFLROFLROFLROFL
 
sriously yaar........
 
he was looking "oh so pansy!!!!!!"
 
clean shaven is def not his look!!!!ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
 
did u see what mona wrote!!!ROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

--aarthi--bharkhadewdropred

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:19am | IP Logged
Originally posted by sumona_mona28

Originally posted by aashluvsmaan

omg..............
 
arjun was lookingg soooooooooooooo gay!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ROFL
ROFLROFL
ROFLROFL
ROFL




Aash you stole my words dear . I think the same . He look like a hizra...................don't mind

 
mona tu bhi na yaar...
 
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
 
mai has has ke mar rahi hu..mom mujhe looks de rahi hai!!
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

misty85

Loquacious_Aash IF-Stunnerz
Loquacious_Aash
Loquacious_Aash

Joined: 21 November 2010
Posts: 34266

Posted: 28 February 2011 at 10:20am | IP Logged
@dew===
 
me think so too..about ut prediction...

The following 2 member(s) liked the above post:

bharkhadewdropred

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
People think i am crazy

Author: blueangel1308   Replies: 5   Views: 906

blueangel1308 5 906 15 October 2010 at 8:47am by -xShagunx-
Oops its a mistake-Sorry!!

Author: veryberry01   Replies: 6   Views: 1396

veryberry01 6 1396 22 August 2010 at 10:08pm by veryberry01
Love it love it !

2

Author: yoyolo   Replies: 10   Views: 3031

yoyolo 10 3031 21 August 2010 at 3:06am by swatisingh
oops....love hurts

2

Author: adoremevirgo   Replies: 14   Views: 1551

adoremevirgo 14 1551 01 August 2010 at 6:43am by TheBrat
fab....epi.....:)..just crazy abt it..!!

Author: celimoni   Replies: 0   Views: 535

celimoni 0 535 25 July 2010 at 4:26am by celimoni

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index