Celebrity Fan Clubs
Celebrity Fan Clubs

India-Forums

   

KaSh Heaven:Every Day Is Unforgettable For Me.-KSG (Page 7)

_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 27 February 2011 at 4:55pm | IP Logged
@Subi, I think she is. :)
 
@Maham, is this the same Roz from YT? :D
abcd12344 IF-Sizzlerz
abcd12344
abcd12344

Joined: 17 August 2010
Posts: 11459

Posted: 27 February 2011 at 4:55pm | IP Logged
Tiha, im good too...

BTW guys, Shilpa is all ready to work with KSG Big smile
abcd12344 IF-Sizzlerz
abcd12344
abcd12344

Joined: 17 August 2010
Posts: 11459

Posted: 27 February 2011 at 4:56pm | IP Logged
Originally posted by fizcharmskash87

@Subi, I think she is. :)
 
@Maham, is this the same Roz from YT? :D


Yeah Maham tell us, I think Roz is shy to talk to us Confused
PyaarSe IF-Sizzlerz
PyaarSe
PyaarSe

Joined: 08 October 2006
Posts: 11440

Posted: 27 February 2011 at 4:57pm | IP Logged
lol you were so right maham when you said I am known worldwide ROFL

fizah & dildirani(I'm sorry, I didn't catch your name. are you subi?): yeah I'm that Roz and thanks for your sweet comments. I will never get used to having fans. It's always be weird to me lol. 

you guys know that cricket promo from way back when dmg was first starting. it was an intro promo for riddhima but her face wasn't shown. she was playing with kids. did shilpa actually shoot that promo herself or not. I always wondered that because why wouldn't they show her face. hmm...

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 64832

Posted: 27 February 2011 at 4:58pm | IP Logged
Originally posted by tzahra

@Maham:give me the video yh i am kinda free apart from Morning bcz i have interview at 10 give me the video i will give u caps tomorrow


When are you getting free so we can have some talks on skype at our usual time ?

http://www.hostingcup.com/f8rzd41tj22v.html


KaSh_luv IF-Sizzlerz
KaSh_luv
KaSh_luv

Joined: 23 July 2008
Posts: 17708

Posted: 27 February 2011 at 5:00pm | IP Logged
@Roz....i fink it was Shilpa... even though it didnt show her face it look like her if u knw wat i mean... oh n dey didnt show her face so da audience cud gt curious n watch da show...

The following 1 member(s) liked the above post:

Fari.Kashian

abcd12344 IF-Sizzlerz
abcd12344
abcd12344

Joined: 17 August 2010
Posts: 11459

Posted: 27 February 2011 at 5:00pm | IP Logged
Originally posted by PyaarSe

lol you were so right maham when you said I am known worldwide ROFL

fizah & dildirani(I'm sorry, I didn't catch your name. are you subi?): yeah I'm that Roz and thanks for your sweet comments. I will never get used to having fans. It's always be weird to me lol. 

you guys know that cricket promo from way back when dmg was first starting. it was an intro promo for riddhima but her face wasn't shown. she was playing with kids. did shilpa actually shoot that promo herself or not. I always wondered that because why wouldn't they show her face. hmm...


lol yes im subi , and dude! i cannot express how much i enjoy watching ur amazing vms, ur latest "jar of hearts" is getting me addicted , i watched it over 50 times already LOL

And i think that is shilpa they probably didnt  show her face bcuz it was an intro and a promo and they didnt wanted to spoil it to show the lead female i guess lol

The following 1 member(s) liked the above post:

star_fan

_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 27 February 2011 at 5:01pm | IP Logged
@Roz, I think by now you should be ready, your famous :D And we love your vms :)

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
*Ejaz* and *Anita**Heaven*#1

2 3 4 5 6 7 ... 54 55

Author: Aarohi..   Replies: 438   Views: 18142

Aarohi.. 438 18142 05 August 2011 at 10:05am by Aarohi..
~*AkkiKat aka Akshay Kumar & Katrina Kaif Heaven*~

2 3 4 5 6 7 ... 73 74

Author: PuffinHypercity   Replies: 590   Views: 20214

PuffinHypercity 590 20214 15 July 2011 at 4:30am by -Junglee-
*Unforgettable Aalekh*Arjun FC pg143

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: -skylark-   Replies: 1193   Views: 28112

-skylark- 1193 28112 05 May 2010 at 1:39am by -skylark-
---Unforgettable Bachchans FC---

2 3 4 5 6 7 ... 57 58

Author: umi82990   Replies: 460   Views: 17970

umi82990 460 17970 10 October 2009 at 6:07pm by umi82990
*~*The Unforgettable Bachchans Fan Club*~

2 3 4 5 6 7 ... 152 153

Author: umi82990   Replies: 1222   Views: 29210

umi82990 1222 29210 08 September 2008 at 6:32am by umi82990

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Celebrity Fan Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index