Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

B&G with attitude probs #132 ~Invites Only~ (Page 146)

pixie_n IF-Rockerz
pixie_n
pixie_n

Joined: 07 October 2010
Posts: 6766

Posted: 01 March 2011 at 5:52am | IP Logged
armaan ur dp is bugging me...sir dard ho gayaUnhappyOuch

dmg_fanatic IF-Sizzlerz
dmg_fanatic
dmg_fanatic

Joined: 04 March 2009
Posts: 18872

Posted: 01 March 2011 at 5:52am | IP Logged
@di..wht u mean by chemistry kaun si vaaliConfused
dmg_fanatic IF-Sizzlerz
dmg_fanatic
dmg_fanatic

Joined: 04 March 2009
Posts: 18872

Posted: 01 March 2011 at 5:53am | IP Logged
Originally posted by pixie_n

armaan ur dp is bugging me...sir dard ho gayaUnhappyOuch
i loveeee u diBig smile
pixie_n IF-Rockerz
pixie_n
pixie_n

Joined: 07 October 2010
Posts: 6766

Posted: 01 March 2011 at 5:54am | IP Logged
yeah i do read novels kavyaa...romantic n detective novels
wht abt u
waise i love harry potter books d most..i dun nohw many times hv i fiished d series.i can jus go on n on n nvr get bored
dmg_fanatic IF-Sizzlerz
dmg_fanatic
dmg_fanatic

Joined: 04 March 2009
Posts: 18872

Posted: 01 March 2011 at 5:56am | IP Logged
@di...i read luv stories...n romantic novels...n girly novels...lol....most fond of MnB's n gossip girl series...
-Baadshah- Senior Member
-Baadshah-
-Baadshah-

Joined: 28 February 2011
Posts: 221

Posted: 01 March 2011 at 5:57am | IP Logged
Originally posted by pixie_n

Originally posted by _ArMaAn_

Originally posted by pixie_n

Originally posted by _ArMaAn_

Originally posted by pixie_n

Originally posted by _ArMaAn_

Originally posted by pixie_n

@armaan : still feverish...baaki to asi b fyn shyn :)
or batao

okiesssss tussi apna khyaal rakho jii Big smile

aor dasso ki chal riya ae life aich.....LOL


yaar me too wanna learn punjabi..sbko aati h..mjhe thodi si aati hCry
its a cute language noBig smile
life aich to nuthing special ji...tussi hi dasso kuch vadiya chaROFL
yeah khyaal rkh re h jiiBig smile

seekh lo yaar bahut aasaan hai Big smile

yuppppp mein to ghar mein punjaabi hi bolta hoon apne bhaiyon se aur mom dad se bhi......LOL LOL

meri life maze aich jaa rahi ae kuj spcl nai hoya LOL LOL

cool jii jald ai theek ho jao gi tussi....Big smile


LOLLOL


aasan ka ni pta but meko pyaari lgti h punjabi..yup vil try
acha wow..tumne kha se seekhi..meko bangla b seekhni h wo aami toma type wali..bangla hi hoti h na?? wo b bahut cute lingo hBig smile
changa ji maza kro tussi(gosh dis reminds me of sisiter lovelyLOLLOL)
yeah mainnu jldi teek hona h

hmmmm yaar try karo seekh jao gi jald hi Big smile

meine 7 aur 8 standard mein rakhi thi punjaabi Big smile Big smile isliye mujhe aati hai.....Big smile

bangla ammi je tumaar chan chan chan tummi je amaar LOL LOL LOL (akki's dialogue)

well meine kabhi try nahi ki hoti hogi LOL LOL

hahaha right wo punjaabi bolti thi DMG mein.....LOL LOL




hmm but sheekhu kisseUnhappy
oh wow u had a sub as punjabi..kewl...
yeah mujhe bhi yai aat am je toma chin chin chin
siddu ji amaarROFL
try to maine b ni ki but sunne mei achi lgti h :)
punjabi kya bas jii lga deti thiLOLLOL

LOLoyyyyyeeeeee mein nahi seekhaane waala LOL LOL  yaar seekhna kya hai bola karo jis se bhi baat karni ho punjaabi mein kiya karo.....Big smile

ROFL ROFL ROFL ROFL

okiesssss prinnnnuuuuu ko bolna wo tumhe basic bata de gi LOL LOL

ROFL ROFL ROFL mujhe uska character bilkul bhi nahi pasand tha aise hi time paas tha ROFL ROFL ROFL

-Baadshah- Senior Member
-Baadshah-
-Baadshah-

Joined: 28 February 2011
Posts: 221

Posted: 01 March 2011 at 6:00am | IP Logged
Originally posted by pixie_n

armaan ur dp is bugging me...sir dard ho gayaUnhappyOuch

ROFL ROFL ROFL ROFL tumhe aisa kyu lag raha hai ke tum ye bolo gi aur mein change kar lu ga........ROFL ROFL ROFL

mein nahi change karne waala tum dehaan na do mere dp ki taraf simple Big smile

dmg_fanatic IF-Sizzlerz
dmg_fanatic
dmg_fanatic

Joined: 04 March 2009
Posts: 18872

Posted: 01 March 2011 at 6:01am | IP Logged
Originally posted by _ArMaAn_

Originally posted by pixie_n

armaan ur dp is bugging me...sir dard ho gayaUnhappyOuch

ROFL tumhe aisa kyu lag raha hai ke tum ye bolo gi aur mein change kar lu ga........ROFLROFLROFL

mein nahi change karne waala tum dehaan na do mere dp ki taraf simpleBig smile

vo puraani dp laga lo...tht baby wearin a hat...

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
||Frooties CC:#2|| ::INVITES ONLY::.

2 3 4 5 6 7 ... 83 84

Author: thesemoments   Replies: 671   Views: 28789

thesemoments 671 28789 26 April 2013 at 10:46pm by four.
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13854

Jugnu_244 220 13854 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76801

.Aparajhita. 865 76801 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36173

SobtiObsession 1159 36173 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
SAMHIT & SANJAN CC#2 **Happy Bday Mohit**

2 3 4 5 6 7 ... 46 47

Author: x..Anki..x   Replies: 374   Views: 18238

x..Anki..x 374 18238 24 February 2011 at 5:23am by charmee_sammy

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index