Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#599.5: KaShappyBirthdayKSG ! <3 (Page 37)

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 22 February 2011 at 3:40pm | IP Logged
Riyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !

Where are others ? See no one is coming now so now NO one is allowed to complete the thread before morning.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ri.

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 22 February 2011 at 3:41pm | IP Logged
Fiz: yup! :P love you tooo! <333
hahaha, i'm probably gonna be of no help ROFL ROFL
_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 22 February 2011 at 3:45pm | IP Logged

@Maham, why not? :( That's too late? :O That means they'll get to 600 when I'm not here! :(

@Riya, just imagine this. "Riya, hand me Poppy Love"...Riya goes outside, grabs a poppy flower, comes back in and says "Here you go Fiz", Fiz stares at Riya and thinks did I say flower? Nope... "Riya, the lipstick? Poppy Love?"
 
Riya starts looking... in the cream eyeshadows area.
 
Fiz stands and watches...:T then walks over and says, "Riya, my love...over there" pointing to the lipstick counter.
 
:D

The following 1 member(s) liked the above post:

-Ri.

star_fan IF-Addictz
star_fan
star_fan

Joined: 01 June 2005
Posts: 65282

Posted: 22 February 2011 at 3:48pm | IP Logged
Originally posted by fizcharmskash87

@Maham, why not? :( That's too late? :O That means they'll get to 600 when I'm not here! :(


Blame THEM.. Even I will be sleeping. LOL

-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 22 February 2011 at 3:49pm | IP Logged
Fiz: you're starting to know me too well; i'd probably do that ROFL ROFL
_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 22 February 2011 at 3:49pm | IP Logged
Originally posted by star_fan


Blame THEM.. Even I will be sleeping. LOL

 
Whose THEM? :/ And but it its my first celebration :( I want to be here for it :D
_R_..tistique.. IF-Dazzler
_R_..tistique..
_R_..tistique..

Joined: 05 December 2010
Posts: 4501

Posted: 22 February 2011 at 3:50pm | IP Logged
@Riya, its from the heart ;) And of course I know you. I spend too much time here, and its always when your here :D
-Ri. IF-Stunnerz
-Ri.
-Ri.

Joined: 01 May 2009
Posts: 35525

Posted: 22 February 2011 at 3:55pm | IP Logged
Fiz: awww! Hug yeahh, our timings match thankfully :D i'm glad i met you cuz you're KaShSOME ;)

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index