Kitani Mohabbat Hai - 2

India-Forums

   
Kitani Mohabbat Hai - 2
Kitani Mohabbat Hai - 2

Mohabbat Lounge [21/2 - Epi. 83] (Page 7)

love_kuki IF-Dazzler
love_kuki
love_kuki

Joined: 07 March 2006
Posts: 2906

Posted: 21 February 2011 at 11:31am | IP Logged
Hey guys Hug
I hope all of u r super super happy as me with today's epi!!

btw.. edited my post on pg 1..

I still have to read everyone's take!! and have to go watch the epi again.. loved it!!

The following 4 member(s) liked the above post:

channi_starglitter567aksh4IFAnjalii...xXx

love_kuki IF-Dazzler
love_kuki
love_kuki

Joined: 07 March 2006
Posts: 2906

Posted: 21 February 2011 at 11:35am | IP Logged
Originally posted by glitter567

hey guys did you see the pic on fb?...both are in white again Day DreamingDay Dreaming
 
can't wait...this time it's going to a romantic sceneDay Dreaming...on a sofaLOLBlushingDay Dreaming
 
karan posted another pic where the cameraman and another guy are posing as arjun and arohi for camera and lighting reference ROFL

Hi Jannat..
I just saw the two pics on FB!! the one with the cameraman and the other guy is hilarious.. LOL btw.. doesn't it look like the cottage to u where the scene is being shot?? I hope it is.. i love that cottage Rudra gifted to Arjun!!

and they r looking so cute in white.. lovely pic.. waiting to see that seq!!

The following 5 member(s) liked the above post:

channi_starglitter567aksh4IF-TeekhiMishti-Anjalii...xXx

kavyasam IF-Rockerz
kavyasam
kavyasam

Joined: 02 July 2010
Posts: 7366

Posted: 21 February 2011 at 11:37am | IP Logged
 
 
 
 
it's in his cottage hai na ,  wow luks like  another party or photoshoot LOL and then this pose  wow  Day Dreaming,   I know nahi bhi ho sakta hai connection but hope karne mein kya jata hai LOL

The following 7 member(s) liked the above post:

xxSassyxxchanni_starrasika_DSaksh4IFglitter567-TeekhiMishti-Anjalii...xXx

-TeekhiMishti- IF-Sizzlerz
-TeekhiMishti-
-TeekhiMishti-

Joined: 23 January 2011
Posts: 18292

Posted: 21 February 2011 at 11:41am | IP Logged
@kuki
just read u're take loved it...nd dont worry hun jo haal dil ka udhar ho raha hai wo haal dil ka idhar ho raha hai ...mera bhi has has k bura haal ho raha haiROFLROFLROFL

@kavya
u're take was small but cute...i loved those quotes u put in at the end...perfect....its going to get interesting Dancing

The following 4 member(s) liked the above post:

rasika_DSaksh4IFkavyasamAnjalii...xXx

glitter567 IF-Rockerz
glitter567
glitter567

Joined: 27 June 2010
Posts: 5376

Posted: 21 February 2011 at 11:42am | IP Logged
Originally posted by love_kuki

Originally posted by glitter567

hey guys did you see the pic on fb?...both are in white again Day DreamingDay Dreaming
 
can't wait...this time it's going to a romantic sceneDay Dreaming...on a sofaLOLBlushingDay Dreaming
 
karan posted another pic where the cameraman and another guy are posing as arjun and arohi for camera and lighting reference ROFL

Hi Jannat..
I just saw the two pics on FB!! the one with the cameraman and the other guy is hilarious.. LOL btw.. doesn't it look like the cottage to u where the scene is being shot?? I hope it is.. i love that cottage Rudra gifted to Arjun!!

and they r looking so cute in white.. lovely pic.. waiting to see that seq!!
 
heyy kuki Hug
 
yep it looks like that cottage....i really really hope it is!!!
can't wait for that sequence Day Dreaming....both of them are looking fab Star
 
@kavya...thnx for posting the pics
 
anyway guys i'm off...enjoy spamming!!!

The following 3 member(s) liked the above post:

kavyasamaksh4IFAnjalii...xXx

-TeekhiMishti- IF-Sizzlerz
-TeekhiMishti-
-TeekhiMishti-

Joined: 23 January 2011
Posts: 18292

Posted: 21 February 2011 at 11:43am | IP Logged
ya those fb pics are toooo cute....again angels in white....its goanna be amazin to c....i just hope the other pic isnt a old one....the scene when aro was talli was quite similar na....

The following 3 member(s) liked the above post:

kavyasamaksh4IFAnjalii...xXx

kavyasam IF-Rockerz
kavyasam
kavyasam

Joined: 02 July 2010
Posts: 7366

Posted: 21 February 2011 at 11:44am | IP Logged
Originally posted by --Ari--

@KAVYA
watch it to know ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
i m loving it
ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL
 
ari  - saw this now,  oh yeah  the epi was soooooo good,   I always loved arjun getting jealous part even in season 1 it was masterpiece LOL.  yaha par best part is he smashed his bike ClapClapROFL.
 

The following 2 member(s) liked the above post:

aksh4IFAnjalii...xXx

love_kuki IF-Dazzler
love_kuki
love_kuki

Joined: 07 March 2006
Posts: 2906

Posted: 21 February 2011 at 11:46am | IP Logged
Originally posted by --Ari--

@kuki
just read u're take loved it...nd dont worry hun jo haal dil ka udhar ho raha hai wo haal dil ka idhar ho raha hai ...mera bhi has has k bura haal ho raha haiROFLROFLROFL

@kavya
u're take was small but cute...i loved those quotes u put in at the end...perfect....its going to get interesting Dancing

Thanks Arifa!! seriously.. I have a headache and a stomachache laughing.. my god!! I really need to stop before someone calls mental hospital.. anyways!! u guys enjoy spamming.. I'm off for now.. will watch the epi couple more times.. will be back after few hrs.. bye 4 now

The following 3 member(s) liked the above post:

aksh4IF-TeekhiMishti-Anjalii...xXx

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Kitani Mohabbat Hai Season 2 ... Updated 27/08/10!

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: aftvjunkie   Replies: 76   Views: 31274

aftvjunkie 76 31274 16 March 2011 at 11:23am by ipkknd06

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Kitani Mohabbat Hai - 2 Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index