Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Siddhima/JeRan Unbreakable Bond:A Wounded Fairytale (Page 59)

-Fatima- IF-Stunnerz
-Fatima-
-Fatima-

Joined: 18 June 2008
Posts: 46193

Posted: 22 February 2011 at 6:43am | IP Logged
Originally posted by sugaryanu

Fati-- I know. You just disappeared from the PKYEK forum like that. Abhay ki tarah you just zoomed off. LOL
So how are you? Still watching the show or gave up? :P

LOL anu just life getz v busy so visit forum v randomly b/w me never gonna watch the show till abhay is in it EmbarrassedLOL
me fine hwz u?

.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36386

Posted: 22 February 2011 at 6:43am | IP Logged
Originally posted by DJ..



You know what Angel i till date go back to your explaination of HMPH but still have not gotten it Confused but it sounds good ROFL


oh DJ how can u still not get it huhConfusedOuchLOL
monty22 IF-Sizzlerz
monty22
monty22

Joined: 10 May 2010
Posts: 10117

Posted: 22 February 2011 at 6:44am | IP Logged
arghhhhhhhhhhhhhhhhh my net acting talli on my birthday..............Angry i should give fatak.......ROFL
.Angel IF-Stunnerz
.Angel
.Angel

Joined: 31 May 2008
Posts: 36386

Posted: 22 February 2011 at 6:45am | IP Logged
Originally posted by nami2811

anu.. u said PKYEK! luk at dis.. Embarrassed


Sid RocksBlushing



so is his pairing with PanchiDay Dreaming

Ameres IF-Sizzlerz
Ameres
Ameres

Joined: 28 March 2008
Posts: 21656

Posted: 22 February 2011 at 6:45am | IP Logged
Nami-- Thats nice. You made it?
 
 
Fati-- I know. Lol yeah jab tak Abhay hai show chale ga. Embarrassed
im good. bus buzy with studies and all. :((
DJ.. IF-Sizzlerz
DJ..
DJ..

Joined: 13 September 2010
Posts: 12326

Posted: 22 February 2011 at 6:46am | IP Logged
Originally posted by .Angel

Originally posted by DJ..



You know what Angel i till date go back to your explaination of HMPH but still have not gotten it Confused but it sounds good ROFL


oh DJ how can u still not get it huhConfusedOuchLOL



Because I am not an 'Angel ' like you ........ ROFLROFLROFL
DJ.. IF-Sizzlerz
DJ..
DJ..

Joined: 13 September 2010
Posts: 12326

Posted: 22 February 2011 at 6:47am | IP Logged
Originally posted by monty22

arghhhhhhhhhhhhhhhhh my net acting talli on my birthday..............Angry i should give fatak.......ROFL


Shaant Bachee shaant ......... waise .......... what did you do for your birthday
Ameres IF-Sizzlerz
Ameres
Ameres

Joined: 28 March 2008
Posts: 21656

Posted: 22 February 2011 at 6:47am | IP Logged
Gauri-- Yup i guess Sid is gonna pair opp. Paanchi. But wonder how thats gonna work out...cuz Sid is a vampire and not a nice one like Abhay. LOL
 
And yeah Sid rocks! Really liking him. Embarrassed


Edited by sugaryanu - 22 February 2011 at 6:47am

The following 1 member(s) liked the above post:

nami2811

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Siddhima/SR Goodies Stop

2 3 4 5 6 7 ... 157 158

Author: -bhootni-   Replies: 1259   Views: 156164

-bhootni- 1259 156164 06 November 2011 at 8:15pm by goutham9999
~Mayurians Forever#67~ U&I Make a Fairytale <3

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: safeplacetoland   Replies: 1194   Views: 45659

safeplacetoland 1194 45659 22 June 2010 at 9:58am by safeplacetoland
Will Sherlyn bond with d housemates?

Author: rimirims   Replies: 0   Views: 812

rimirims 0 812 14 October 2009 at 1:39pm by rimirims

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index