Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

Ragz.Designz#2|C|upd140-monaya.pkyek.ipkknd.Reqs#2 (Page 133)

Anjilicious IF-Sizzlerz
Anjilicious
Anjilicious

Joined: 01 June 2006
Posts: 12161

Posted: 15 May 2011 at 7:31pm | IP Logged
gorgeous update Ragz..Hug
i love the Delena one the most..they're chemistry is just magical Day Dreaming Day Dreaming

and Ian Ian Ian..Day Dreaming Day Dreaming Day Dreaming Day Dreaming Day Dreaming Day Dreaming omg I just LOVE that guy...isnt he just HOT and so dreamy or what?? Blushing Embarrassed

overall a great update dear..keep PMing me..love to comment on you FANTABULOUS creations Clap Hug

-Anji

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

monakhan. IF-Dazzler
monakhan.
monakhan.

Joined: 04 October 2010
Posts: 3299

Posted: 15 May 2011 at 8:27pm | IP Logged
loved the update and reqs :)

The following 2 member(s) liked the above post:

..Nihaa..ragzz.

..-Jia-.. IF-Stunnerz
..-Jia-..
..-Jia-..

Joined: 13 May 2009
Posts: 28933

Posted: 15 May 2011 at 8:33pm | IP Logged
Edited on page 131! Embarrassed Get ready for the shock of your lifetime ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

ragzz. IF-Stunnerz
ragzz.
ragzz.

Joined: 24 May 2008
Posts: 38917

Posted: 15 May 2011 at 8:42pm | IP Logged
Originally posted by ..-Jia-..

Res! Will be back after prayer! (: Hug

Edited:

First of all, Nina and Ian are a REAL LIFE COUPLE? Shocked No ways! I am so behind ConfusedLOL But God bless. They look ahhh-mazing together Day Dreaming yesss they are a couple..just that they themselves have to confirm it Embarrassed gosh they are dynamite together..

Second of all, the update is phenomenal! Shocked Embarrassed Everything looks so beautiful!  thank you BJ Hug Hug

Delena: OMG I need to catch up on TVD. I will after Tuesday! I am going to have a whole season in one day marathon. God the first siggy is so hot! I love the coloring and the blending is superb! I really love this siggy. Simply gorgeous! Day Dreaming The second DE siggy is pretty. Simple but the coloring looks great! Beautiful! <3 please do catch up with it hon, ur missing out..and just imagine they kissed..i still feel it was a dream Silly  thanks and am glad you liked it Hug

Ian! He is so FINE Blushing God his smile Silly He's too perfect. Indeed Nina is lucky. Man someone as hot as him, who wouldn't want him right? Blushing LOL Ian Somerhalder or Mr.Smolderhalder as Nina calls him ROFL Blushing i run out of words to describe him Blushing man he is HOT.. Blushing

Apps the Shining stars wala siggy Shocked It looks amazing. Love the style you tried and I love the blending. But you forgot Mohit ShockedLOL But nevertheless the siggy looks amazing. I sach main love the style! Make more siggys like that Embarrassedumm no i dint forget anyone..these are my all time favs..what to say BJ..will PM you about it LOL i will deifnitely make more like this ..but you know these kinda siggies are so stressful to the eyes ROFL
 
Reqs:

Nehu: I love the coloring of the siggy. It looks amazing. This style is rocking as well! Embarrassed

Aashi: OMG I miss SG. Man I am making siggys when I am supposed to be studying but what happened while I was making the siggys was I ended up watching SG scenes ErmmLOL Ok that was random TongueLOL But I love the siggy. It is beautiful!

Neha: OMG Mohit smile. That is all I have to say LOL Oh yeah the siggy looks beautiful! SLAP what are you talking about? It looks great! <3

Zummi: OMG SRK! Day Dreaming KKHH Day Dreaming I need to relive the 90s bollywood movies this summer. Anyways the siggy is gorgeous! I love how it came out and I love the way you used the black Embarrassed

Sameena: This siggys looks too hot! Hayyee too much closeness from all the couples WinkLOL And I love the way you arranged the text. Love it! <3

Sofia: My fav request out of the whole req update! I don't know but it looks so gorgeous/beautiful/amazing. Everything looks so pretty! Day Dreaming God. Let me drool over it a little more EmbarrassedLOL

Sharu: Sharu's request looks cute. Hayye the four cutiepies of tellywood. Which reminds me I need to catch up with Anant-Navya scenes Shocked

Meera: OMFG Blushing I remember requesting a siggy from Choco with those pictures of Mohit. Hayyeee he looked amazing in those pictures! BlushingBlushingBlushing

Gorgeous work Apps. You have improved tremendously! <33 Keep it up and good luck with the other half of the requests!
And you are almost done with this shop ShockedEmbarrassed YAY!!! <3
 
I am glad you liked all the requests Hug makes me superhappy Hug
And I think this is the longest I have written for anyone ShockedROFL
I love you Apps Hug
 
i cant believe what i just read..is that really YOU BJ Shocked..the Laziest member ROFL ROFL
love you countless Hug  ya i am indeed SHOCKED Stern Smile


Edited by ..Ragzz.. - 15 May 2011 at 8:43pm

The following 2 member(s) liked the above post:

ZumSrK...-Jia-..

JennyPenny IF-Addictz
JennyPenny
JennyPenny

Joined: 03 July 2005
Posts: 90563

Posted: 15 May 2011 at 9:04pm | IP Logged
The DE Stuff is awesome. Love the coloring & merging.

The Ian one is hot man. Love the coloring esp.

The Shining star ones looks nice too.. Love all the requests especially this one:

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

MoNayaHolicPrag IF-Sizzlerz
MoNayaHolicPrag
MoNayaHolicPrag

Joined: 10 October 2007
Posts: 18617

Posted: 15 May 2011 at 9:52pm | IP Logged
Realyy nice update ragz! 
loved every siggy!! 

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

..Nihaa.. IF-Sizzlerz
..Nihaa..
..Nihaa..

Joined: 10 August 2009
Posts: 24076

Posted: 15 May 2011 at 10:30pm | IP Logged
me super likey EmbarrassedEmbarrassed
love ur edits Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

ragzz.

--Divzfan-- IF-Rockerz
--Divzfan--
--Divzfan--

Joined: 13 December 2008
Posts: 7168

Posted: 15 May 2011 at 10:37pm | IP Logged
Res!!..Shocked..Day Dreaming..Blushing..

--Edited--

VIP BABY!! Cool..ROFL..you were waiting for my comment na my Rags!! aww..HugHug..ek baat kahoon..Embarrassed..waise main bina permission bhi batane wali hoon!! ROFL..you are among the best siggy makers on IF..Embarrassed..seriously i mean it!! Star..my request came out magnificently gorgeous..Day Dreaming..*haye*..its your best siggy Ever!! Heart..when i look at it na i can see how much love you have put in the sig for me as it came out ravishing!! Embarrassed..sincerely i love you so much thankuu!! HugHug..the DE freebies are fabulous as well..Day Dreaming..muaah..<3..


Love you lots,
Nehu


Edited by --Divzfan-- - 16 May 2011 at 8:27am

The following 2 member(s) liked the above post:

..Nihaa..ragzz.

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TaSaNee Designz: ArHi,AP,GC,PH,GoldAwds,more:Pg141

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: .Jane..   Replies: 1190   Views: 76789

.Jane.. 1190 76789 14 September 2012 at 4:53am by Trouble.
Fatz.Designz|C|ArHi/Delena/DDLJ/Sukirti/Kat:123

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .infinite.   Replies: 1198   Views: 48013

.infinite. 1198 48013 14 June 2012 at 10:13pm by Break.The.Code
Sanayaz.Designz#5|C|{MJHT/Anushka/Arhi/SK/1D/p135}

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: .Sanayaa.   Replies: 1195   Views: 58994

.Sanayaa. 1195 58994 08 April 2012 at 2:22pm by Komalgraphix
ragz.designz#5/C/virika/kriyansh/arhi//page140

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: ragzz.   Replies: 1206   Views: 48886

ragzz. 1206 48886 13 January 2012 at 3:52am by Meera1101
Yam's Designz #2 (C): Kryan/VJ|HD|GK|KT/BS Pg144

2 3 4 5 6 7 ... 153 154

Author: relentless.   Replies: 1229   Views: 65193

relentless. 1229 65193 15 December 2011 at 5:31am by theaneesha1992

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index