Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KAJEN ~Destined2Love468~MasCalienteQueElInfierno (Page 116)

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62775

Posted: 20 February 2011 at 12:02pm | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by sjain

I luved KSG's part in the interview..

he spent half of valentine's day with his bike...
ROFL


ROFL we need to see his bike in an interview!!!

i wonder if he took it with him in Bangkok
ROFLROFL


I just wish he takes it with him and leaves someone here..
ROFL

swashbuckling IF-Stunnerz

Joined: 14 October 2009
Posts: 44707

Posted: 20 February 2011 at 12:03pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

Sanju_

scarlet.moon IF-Sizzlerz
scarlet.moon
scarlet.moon

Joined: 03 October 2009
Posts: 15060

Posted: 20 February 2011 at 12:03pm | IP Logged
Originally posted by KaJenYaianSanju

guys, plz if anyone is here, do help me quick....I am done with my KaJen topic, but I need these two pics....



The following 2 member(s) liked the above post:

Sanju_sjain

sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62775

Posted: 20 February 2011 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by jiyaa

Originally posted by sjain

Originally posted by jiyaa

bye allllllllllllll


why r u going so early??????????
Ermm
i m at mom's place n my sis is sleeping with me n she is felling disturbed for pc's light


oh then don't disturb her...byeeee

ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 20 February 2011 at 12:04pm | IP Logged
Originally posted by sjain


I just wish he takes it with him and leaves someone here..
ROFL


ummm i'm sure he did Ermm

awww his message to his fans was soooo sweet Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

ObodroKargosh IF-Sizzlerz
ObodroKargosh
ObodroKargosh

Joined: 01 March 2010
Posts: 16599

Posted: 20 February 2011 at 12:05pm | IP Logged
Originally posted by komal119

Originally posted by KaJenYaianSanju

guys, plz if anyone is here, do help me quick....I am done with my KaJen topic, but I need these two pics....





that hug Day Dreaming

The following 1 member(s) liked the above post:

sjain

-CID- IF-Dazzler
-CID-
-CID-

Joined: 13 December 2010
Posts: 2782

Posted: 20 February 2011 at 12:07pm | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by muskaanlovescid

http://img406.imageshack.us/img406/144/fromphixrlz.jpg


OMG!!!!!!! this is seriously soooooo goooddddddd
i love it!!!

thank you.Smile
sjain IF-Addictz
sjain
sjain

Joined: 27 September 2005
Posts: 62775

Posted: 20 February 2011 at 12:09pm | IP Logged
Originally posted by Dr.BasketGupta

Originally posted by sjain


I just wish he takes it with him and leaves someone here..
ROFL


ummm i'm sure he did Ermm

awww his message to his fans was soooo sweet Day Dreaming


wen anchor said to give some tips to his fans regarding relationship..he said I m the last person to give advice to anyone..
LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Counting Loyal KaJen fans(124) cmon KJians!!!

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: exquisite.   Replies: 157   Views: 20280

exquisite. 157 20280 27 July 2011 at 3:00am by U_R_Beautiful
KaJen GR8 Interview.CheckPg15/16/17forPics;

2 3 4 5 6 7 ... 49 50

Author: Dhw@ni   Replies: 393   Views: 54420

Dhw@ni 393 54420 27 July 2011 at 12:56am by ShallowOpinions
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 5   Views: 3168

xogopi1022 5 3168 04 June 2010 at 2:12pm by xogopi1022
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6661

exquisite. 6 6661 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3927

-Hoor- 3 3927 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index