Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

India-Forums

   
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani
Pyaar Kii Ye Ek Kahaani

*Abhay&Piya#16*I hate those tears in ur eyes-Abhay (Page 80)

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 27 February 2011 at 6:35pm | IP Logged
Sanaya- haina? im shocked lollll

oh your 1 year younger than mee! hehee <3

_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65594

Posted: 27 February 2011 at 6:35pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by CT247

Originally posted by NomaLuvsKSG

tashu i better be the first one on the list for your parttyy! hahaaa ;)


u r nomzie!!
tashuuuu????!!!!!!LOL
itna shock LOLk then m second or third!Wink
LMAOROFL
ismain itna hasing kyun?LOL
cuz...humare biche ye yudh chalra hein ki tashu ke list mein 1st koun haiiiLOL
.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 27 February 2011 at 6:36pm | IP Logged
Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

@tashu- oyee tu bolai ye na bulai apun waha pe poch jayega! Wink ROFL 

@meena- party hia kaha pe lekin?

@meena- yes i got it accepted it and yur 1 year older than me Big smile
woohoo i feel special n litlle like a budhi right nowLOL
LOLbudhiya teiriB-day kab hai?LOL
LOL ROFL 9th october...urs?
galle mill tu mujhse! meri ek din baad hia 10th october Hugtwinnie!
LOL...mujhe meri bicheri hui twin sister milgayiLOLHug
lekin 1 day ka farak hai i ment 1 year and 1 day ka farak hai ROFL
_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65594

Posted: 27 February 2011 at 6:37pm | IP Logged
Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

Originally posted by MeenaJ

Originally posted by Sanaya-luv-arti

@tashu- oyee tu bolai ye na bulai apun waha pe poch jayega! Wink ROFL 

@meena- party hia kaha pe lekin?

@meena- yes i got it accepted it and yur 1 year older than me Big smile
woohoo i feel special n litlle like a budhi right nowLOL
LOLbudhiya teiriB-day kab hai?LOL
LOL ROFL 9th october...urs?
galle mill tu mujhse! meri ek din baad hia 10th october Hugtwinnie!
LOL...mujhe meri bicheri hui twin sister milgayiLOLHug
lekin 1 day ka farak hai i ment 1 year and 1 day ka farak hai ROFL
koi farak ni padta....we share the same monthLOL
-CromulentHaze- IF-Stunnerz
-CromulentHaze-
-CromulentHaze-

Joined: 21 January 2011
Posts: 35320

Posted: 27 February 2011 at 6:37pm | IP Logged
u guys stop fighting over who is first and second ur all invited okay!!

The following 1 member(s) liked the above post:

Nomaa.

.Sanayaa. IF-Sizzlerz
.Sanayaa.
.Sanayaa.

Joined: 24 October 2009
Posts: 14826

Posted: 27 February 2011 at 6:37pm | IP Logged
@tashu- ab kyun hasing?

@nomi- yu too 16? whens yur birthday?

@meena- chal fight karte hia ke tahsu ke brithday list main second kon hogga kyunke first plkace toh iss nomi ne cheenli!

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

_Meena_ IF-Addictz
_Meena_
_Meena_

Crazy Creative Minion
Joined: 01 May 2010
Posts: 65594

Posted: 27 February 2011 at 6:38pm | IP Logged
Originally posted by CT247

u guys stop fighting over who is first and second ur all invited okay!!
LMAO...tashu ur the judgeLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

Nomaa. IF-Sizzlerz
Nomaa.
Nomaa.

Joined: 15 December 2010
Posts: 12707

Posted: 27 February 2011 at 6:38pm | IP Logged
BRB GUYSS <3

The following 1 member(s) liked the above post:

-CromulentHaze-

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pyaar Kii Ye Ek Kahaani Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index