Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KaShHeaven#585:"Sweet na?"-SA"Very sweet!"-KSG (Page 75)

FleetingWishes. IF-Sizzlerz
FleetingWishes.
FleetingWishes.

Joined: 25 December 2010
Posts: 19222

Posted: 12 February 2011 at 2:38am | IP Logged
Originally posted by sacred shrine

rida dd u read my last comment on ur ff?
 
@niki..i ddnt knw u HAD an ff?if it went long and the storyhad developed gv me th link


ya sabbb u pretty much hate armaan i guess
rofl hate him hez da vilian there

aftermath.. IF-Addictz
aftermath..
aftermath..

Joined: 10 April 2009
Posts: 93742

Posted: 12 February 2011 at 2:38am | IP Logged
Am hereeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D
nightstar IF-Rockerz
nightstar
nightstar

Joined: 12 March 2008
Posts: 6247

Posted: 12 February 2011 at 2:38am | IP Logged
Originally posted by kash.is.bk4ever

@sab-no i edited the whole post Unhappy
Cry
NeonLights. IF-Sizzlerz
NeonLights.
NeonLights.

Joined: 07 August 2009
Posts: 13571

Posted: 12 February 2011 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by fidmfshnbeauty

Originally posted by kash.is.bk4ever



@DOC-OMG! wow...it must have felt beautiful to know that <3



I cried the whole way home and at the doctor's, Ahmed thought it was because I didn't want kids at such a young age LOL
Embarrassedkhushi ke aansoon?????????? Embarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

fidmfshnbeauty

fidmfshnbeauty IF-Sizzlerz
fidmfshnbeauty
fidmfshnbeauty

Joined: 30 September 2010
Posts: 10204

Posted: 12 February 2011 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by sacred shrine

on a seroius note plz pm me ur love story..i love thse arrange marriage kinda love stories...Day Dreaming

Lol I was planning on writing a KaSh OS on my story since I don't have to worry about updating them so maybe you'll get to read it ;)
-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66286

Posted: 12 February 2011 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by fidmfshnbeauty

Originally posted by Angelic_Swancy


ROFLROFLROFL Lol i love your pets, they could start their own love story man ROFL they are soooo cute hehe.
 
Hawwwww, you'll cry, i think i might cry when you tell me abt it TongueLOL Okay okay, tell Mr Hubby, that he needs to take extraaaa care of his wifey LOL

I wish they did start their own love story, but they barely get along. Most of the time its World War 3 ROFL

Lol you can't cry cause then I'll cry all over again. Lol he's been so helpful, he doesn't even let me cook, and he's so careful to the salt being the right amount as the doctor has said...that half the food tastes like it has no taste at all Ouch
 
ROFLROFLROFLROFL Lol it's a cats and dogs story TongueROFL
 
Hawwwwwwwwwww i knw, we'll cry together LOLLOL Ohhhh poor u man, your gonna have lots and lots of cravings hehe, so ur hubby better be preparedTongue

The following 1 member(s) liked the above post:

fidmfshnbeauty

nightstar IF-Rockerz
nightstar
nightstar

Joined: 12 March 2008
Posts: 6247

Posted: 12 February 2011 at 2:39am | IP Logged
Originally posted by fidmfshnbeauty

Originally posted by kash.is.bk4ever



@DOC-OMG! wow...it must have felt beautiful to know that <3



I cried the whole way home and at the doctor's, Ahmed thought it was because I didn't want kids at such a young age LOL
aww..thts so sweet?whn r u pming me?

The following 1 member(s) liked the above post:

fidmfshnbeauty

-Cherry- IF-Addictz
-Cherry-
-Cherry-

Joined: 17 December 2007
Posts: 66286

Posted: 12 February 2011 at 2:40am | IP Logged
Originally posted by SPINKaShFanatic

Am hereeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! :D
 
I LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
 
 
I always get flutters when i see V ROFLROFLROFL It's soo freaky ROFLROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
An extremely sweet journey...

2

Author: Sweet Mermaid   Replies: 10   Views: 1221

Sweet Mermaid 10 1221 18 August 2010 at 3:41pm by dmg_lovditonce
Sweet Poem [Sr post]

Author: cutecancy   Replies: 0   Views: 345

cutecancy 0 345 04 August 2010 at 11:10am by cutecancy
sid is such a sweet heart

Author: blossom1234   Replies: 9   Views: 729

blossom1234 9 729 30 July 2010 at 5:55pm by luvarti
AR Fanfic: Mr. Desire & Ms. Sweet =)

Author: aredhel   Replies: 0   Views: 660

aredhel 0 660 30 July 2010 at 9:17am by aredhel
sweet epi.:)

Author: she_ratchet   Replies: 2   Views: 376

she_ratchet 2 376 26 July 2010 at 4:44pm by she_ratchet

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index