Avatar & Signatures Shop

India-Forums

   
Avatar & Signatures Shop
Avatar & Signatures Shop

FizziliciousSensations28Arjun Arohi| KAM 146 (Page 22)

-Hoor- IF-Sizzlerz
-Hoor-
-Hoor-

Joined: 07 October 2006
Posts: 17942

Posted: 17 February 2011 at 11:46pm | IP Logged
Yeah that would work.. Thanks Fary Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

aishhh. IF-Sizzlerz
aishhh.
aishhh.

Joined: 29 January 2010
Posts: 17849

Posted: 17 February 2011 at 11:46pm | IP Logged
I'm goinggg maddd over those avis heck they are your BEST avis eveerr..x Day Dreaming
The colouring is to DIE for (; I sware...would have commented on each individual sig but goshh the avis you posted first just blew me away that I just picked up Anu-Taani got married! :o
I'm gonna have to catch up on the show again! LOL grhh..if caps are in the gall will try and work with them..
Your new sig sizes are adorableeee...x LOVE the second and third sigs (;
Oh and the Sona pics..they're from another issue? ohkayyy in that case leave it (; Embarrassed I love love love the last pic..x
and youuuu.. (;

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

naadanmasakalli IF-Achieverz
naadanmasakalli
naadanmasakalli

Joined: 07 March 2006
Posts: 126231

Posted: 17 February 2011 at 11:56pm | IP Logged
^^ Hahah aishu lol u see i was at lost of words too it was a lovely shadiii but too bad this might be it for them and they might just start with the Asylum track which m up for by all means as i find it amazing but still i wished they got married with all the focus on them & that too alone unlike robby & jonaki marrying in the same mandir too that sort of was very disappointing 

and yeah plz work with them if u can i m too lazy to post the caps plus they r nt the best quality but m sure people must have posted them

and yeah love the sona pics & yes they  from last year dec 2009 issue i think 

The following 1 member(s) liked the above post:

aishhh.

wida IF-Stunnerz
wida
wida

Joined: 01 October 2006
Posts: 28281

Posted: 18 February 2011 at 12:25am | IP Logged
those are sor ockingg omg so beautifull
they got marrie :O woww i never expected that..lol i thought more drama
i think im gonna catch up AGAIn tonight..lol
i keep catchign upp..lol

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

spamalot IF-Sizzlerz

Joined: 16 June 2010
Posts: 16034

Posted: 18 February 2011 at 12:47am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

nikita_88 IF-Stunnerz
nikita_88
nikita_88

Joined: 02 May 2005
Posts: 36918

Posted: 18 February 2011 at 12:55am | IP Logged
Brilliant update!

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

Dangelz IF-Sizzlerz
Dangelz
Dangelz

Joined: 06 May 2006
Posts: 12391

Posted: 18 February 2011 at 1:04am | IP Logged
Awww Fary, Anuraag and Taani got married?
 
 
I don't watch TL as you know, but they look really sweet in your avis and sigs =) Lovedd all the Taanu wedding avis and sigs! As usual love, love, love your colouring and the simplicity you present in your sigs =)
 
I dunno why I'm getting such a warm and nice feeling just looking at your Taanu stuff. Maybe cuz I'm Bengali, and I am familiar with the way they are dressed and getting married in traditional Bengali style =)

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

Mysterygirl_me IF-Rockerz
Mysterygirl_me
Mysterygirl_me

BollyCurry Buzzer
Joined: 19 December 2004
Posts: 8833

Posted: 18 February 2011 at 1:53am | IP Logged
farryy dii amazing update, the new colorings and styles u tried have come out awesomely fantastic if that i even a word LOL seriously they r gorgeous and one gr8 thing abt ur stuff is that they always make me watch the shows u make stuff on be it TL,LTL or BHPH or any film for that matter i always end up watching those scenes and its only cuz of ur sigs lovee u fary di, ur sigs have ur name written all over them totally unique and beautiful Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

naadanmasakalli

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
zaara019 creation shop-pg-6 arjun arohi

2 3 4

Author: zaara019   Replies: 31   Views: 5660

zaara019 31 5660 15 June 2009 at 5:08am by music_l0ver036

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Avatar & Signatures Shop Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index