Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

PKYEK[5] LuVIs In tHE aiR (Page 136)

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 12 March 2011 at 5:19am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

nooooooooo Sara go now or i'll punch u..............phir jana doc k paas hehehehe

oh pls dnt punch me.... i dnt have the strength to fight back...LOL
and yaar... m avoiding the doc.... so pls...no punching k....
whose gonna suggest medicine then..............MaanWink
Sara zid mat kro go n take rest........w'll chat tomorrow when u'll b fineSmile

haye... yes... when i see maan i forget everything...Embarrassed
maasi... i'll take rest after this na.... pls pls pls.....
tomorrow.... m not sure of coming also... i mite go to friends house for a spend the day...Smile

nehara IF-Sizzlerz
nehara
nehara

Joined: 13 April 2008
Posts: 10152

Posted: 12 March 2011 at 5:20am | IP Logged
Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

Originally posted by romaila

Originally posted by nehara

he he... well.. farah... to solve this prob... i go as sara....
and ur friend as sanya.... so... there wnt be too much saranya's.... LOL
nope........pehley 146 pages hojaney do then start making ......Smile

oh oki.... i just have to cut and paste na??
is there anything else?? i will be dead if there is...LOL u know how bad m at this whole thing na...
no nothing.....make sure all fonts are placed in centerLOL 
in threads completed.............u'll have to paste link of current cc. I'll help u in that later.

sigh... this sounds like a very hard job....LOL
m so dead..LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 89731

Posted: 12 March 2011 at 5:22am | IP Logged
Originally posted by Coeur2PsychoFMS

Originally posted by romaila

Originally posted by Coeur2PsychoFMS

Sorry Romaila... Arey yeh network prob ke chakkar mein toh anwser hi thik se nahi de pa hari hoon...
How are you dear ??? After sooo many days.... 
after so many days m feeling fine today......LOL
u dunno kya haal kiya hai Ritu n Eliza ney meriLOL 

ROFL Pagal kar diya ??? Sooooo who won ??? 

I am gonna kill someone please rukho mujhe dear...  AngryAngryAngry
dont tell anyone......this week we have a combine winnerSmile
waisey i won't let them go that easily i have planned something for themWink
go ahead kill ur net ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

nehara

Coeur2PsychoFMS IF-Stunnerz

Joined: 20 September 2010
Posts: 31658

Posted: 12 March 2011 at 5:24am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 2 member(s) liked the above post:

nehararomaila

Coeur2PsychoFMS IF-Stunnerz

Joined: 20 September 2010
Posts: 31658

Posted: 12 March 2011 at 5:29am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 89731

Posted: 12 March 2011 at 5:34am | IP Logged
Originally posted by Coeur2PsychoFMS

Originally posted by romaila

Originally posted by Coeur2PsychoFMS

ROFL Pagal kar diya ??? Sooooo who won ??? 

I am gonna kill someone please rukho mujhe dear...  AngryAngryAngry
dont tell anyone......this week we have a combine winnerSmile
waisey i won't let them go that easily i have planned something for themWink
go ahead kill ur net ROFL

Wooooooh nice... and what are you planning to do ??? 
I look sweet but actually I am an angry young woman Abhay se bhi zyada.... LOL Really gonna kill someone ROFL
thats secretWink.......after long discussion (abt Ritu n Eliza's chating) with Charu, we had reached to a coclusion.......kal batoongi dono koLOL
m scared now...........i better start satying away from uLOL
Coeur2PsychoFMS IF-Stunnerz

Joined: 20 September 2010
Posts: 31658

Posted: 12 March 2011 at 5:39am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

romaila

romaila IF-Addictz
romaila
romaila

Joined: 31 January 2005
Posts: 89731

Posted: 12 March 2011 at 5:45am | IP Logged
they don't know anything abt my plan yet...........kal dungi ek zor ka jhatka. small hint for u............what i had did this week they will do coming week.............don't ask more wink

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index