Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~DID ke Fultoo Fataks~ #2 *Invites Only* (Page 108)

debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 30 January 2011 at 8:51pm | IP Logged
Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by debayon

Originally posted by PimpJuice

Originally posted by debayon

Hmmm, I like Dharmesh Sir's danceThumbs Up


All hail the Vadodrian Swaggah' Cool
He's kinda funny too. Although I don't get how he was competing with his own students Confused


One of his students called Meenu also reached top 18...you should watch DID 2 Vadodra auditions episode...DAMNNN entertaining and funnyROFL

Remo was like "Arey kaun hai yeh Dharmesh"ROFL

Just one of his students, that too top 18? Yeh toh locha ho gaya LOL Well how far did he go?

Why was like every second person from his academy? LOL

ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 30 January 2011 at 8:52pm | IP Logged
Originally posted by PimpJuice

Originally posted by debayon

Originally posted by PimpJuice

Originally posted by debayon

Hmmm, I like Dharmesh Sir's danceThumbs Up


All hail the Vadodrian Swaggah' Cool
He's kinda funny too. Although I don't get how he was competing with his own students Confused


Yep, the whole D-Virus crew decided to come together .. and they all made it to the 1st round! Big smile Except for one of the girls, cause she was too young .. but they let her audition for lil masters Big smile


She was 13 years old...and the limit was 16....so the masters themselves were crying that they couldn't take her in....Terence said "we will wait for until u grow, u won't have to wait "
dmgmjht4ever IF-Rockerz
dmgmjht4ever
dmgmjht4ever

Joined: 04 August 2009
Posts: 7572

Posted: 30 January 2011 at 8:53pm | IP Logged
Hello all!
Pimp IF-Rockerz

Joined: 24 March 2010
Posts: 7739

Posted: 30 January 2011 at 8:53pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

ThatOneGuy

ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 30 January 2011 at 8:53pm | IP Logged
Originally posted by tulipbaby53

Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by tulipbaby53

Oh I will be watching that show too b/c of SRK! Day Dreaming

LOL then don't enter the forum ....the show hasn't even started and war has begun ROFL

Why not? Shocked

Because we are bashing each and every celebrity possible except for Akash and Raja LOL its fun to see those fans' reactions
tulipbaby53 IF-Stunnerz
tulipbaby53
tulipbaby53

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 October 2007
Posts: 44383

Posted: 30 January 2011 at 8:54pm | IP Logged
Originally posted by dmgmjht4ever

Hello all!

hey!! Big smile
ThatOneGuy IF-Sizzlerz
ThatOneGuy
ThatOneGuy

Joined: 05 April 2010
Posts: 11160

Posted: 30 January 2011 at 8:55pm | IP Logged
Originally posted by PimpJuice

Mihir lmao you remember all the dialogues Tongue Su vaat che.

I have watched that episode SEVERAL times..I enjoy and laugh each time...Ahhhhh good old days of DID...LOL
tulipbaby53 IF-Stunnerz
tulipbaby53
tulipbaby53

BollyCurry Buzzer
Joined: 25 October 2007
Posts: 44383

Posted: 30 January 2011 at 8:55pm | IP Logged
Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by tulipbaby53

Originally posted by DharmeshSir

Originally posted by tulipbaby53

Oh I will be watching that show too b/c of SRK! Day Dreaming

LOL then don't enter the forum ....the show hasn't even started and war has begun ROFL

Why not? Shocked

Because we are bashing each and every celebrity possible except for Akash and Raja LOL its fun to see those fans' reactions

Akash who? Even SRK? Cry

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13843

Jugnu_244 220 13843 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76773

.Aparajhita. 865 76773 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36155

SobtiObsession 1159 36155 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25025

ROBlicious. 609 25025 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
.: I-F Pagalz Arena #1 :. (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 104 105

Author: LeftGoneBye   Replies: 835   Views: 32264

LeftGoneBye 835 32264 04 February 2011 at 9:41am by Noor_PremHeer

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index