Pardes Mein Mila Koi Apna

India-Forums

   
Pardes Mein Mila Koi Apna
Pardes Mein Mila Koi Apna

|| Bhavna Khatri Appreciation Thread || (Page 12)

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 1:52am | IP Logged
Yesss Congratulations Dez:)

Aww i'll miss bhavna alot btw :( i want her number :D

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 1:56am | IP Logged
Guys remember Bhavna's TT interview?
Wat was the name of the friend she mentioned?

Ankita CHAUFIN?
Was this the surname? Temme. I'll find her on fb haha.
dezma Goldie

Joined: 03 October 2010
Posts: 1782

Posted: 05 May 2011 at 1:59am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
dezma Goldie

Joined: 03 October 2010
Posts: 1782

Posted: 05 May 2011 at 2:01am | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

ROFLOL

ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 2:01am | IP Logged
Hahaha chal na. Maine bahut search kiya no girl like this is there in the whole world hahahaha.

We should ask dolly only now Loll
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 2:03am | IP Logged
HAHAHAHAHA DEZ HAHAHAHA @HIGH SETTINGS HAHAHA.

Okay lemme add her. Waise bhi i am adding all directors producers these days :D
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 2:07am | IP Logged
Edit ankita's full name from your posts lol
ROFLOL IF-Sizzlerz
ROFLOL
ROFLOL

Joined: 21 April 2008
Posts: 12823

Posted: 05 May 2011 at 2:11am | IP Logged
Dude this ankita chawfin is related to television only ROFL.
Casting karti hai serials ki HMMM..

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pardes Mein Mila Koi Apna Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index