Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

*}{*The WINE CLUB*}{* #5 26/11/2011 (Page 114)

rahmona_pakswe IF-Sizzlerz
rahmona_pakswe
rahmona_pakswe

Joined: 13 July 2009
Posts: 18773

Posted: 28 January 2011 at 6:07am | IP Logged
Hey Param!
How are you?
 
No one seems to be around at the moment and also I'm a bit busy.

The following 1 member(s) liked the above post:

Absoluv

rahmona_pakswe IF-Sizzlerz
rahmona_pakswe
rahmona_pakswe

Joined: 13 July 2009
Posts: 18773

Posted: 28 January 2011 at 6:48am | IP Logged
Here we go again...*groans*
The more I try to avoid them the more I see them everywhere. Now some couple is going to be on Wassup TV. For the love of God leave me alooone!
 
What's left now? Oh yeah, the blog!

The following 1 member(s) liked the above post:

Absoluv

SATHYA88 Goldie
SATHYA88
SATHYA88

Joined: 20 May 2010
Posts: 1607

Posted: 28 January 2011 at 6:53am | IP Logged
anyone awake yet

The following 1 member(s) liked the above post:

Absoluv

rahmona_pakswe IF-Sizzlerz
rahmona_pakswe
rahmona_pakswe

Joined: 13 July 2009
Posts: 18773

Posted: 28 January 2011 at 6:59am | IP Logged
Hey Roopa!
I've been here for almost an hour and now when I'm about to leave you came. Sadly I can't stay because I have some errands to do.

The following 1 member(s) liked the above post:

Absoluv

Absoluv IF-Sizzlerz
Absoluv
Absoluv

Joined: 20 November 2006
Posts: 11788

Posted: 28 January 2011 at 7:08am | IP Logged
Originally posted by rahmona_pakswe

Here we go again...*groans*
The more I try to avoid them the more I see them everywhere. Now some couple is going to be on Wassup TV. For the love of God leave me alooone!
 
What's left now? Oh yeah, the blog!

Hey Mona..I'm fine...Oh no soooo they r gonna feature on wass up...not gonna watch it...Tongue..U too don't watch ok...Yeah I loved DD's dance segment...she is soooo cute & fun loving person...love her more each day....Smile

Hey Sathya...how r u gurl...beeen a long time since I chatted with u...where have u been...r v in different time zones or what ???? Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

rahmona_pakswe

bluejalpari Goldie
bluejalpari
bluejalpari

Joined: 01 March 2005
Posts: 2008

Posted: 28 January 2011 at 7:11am | IP Logged
Originally posted by Absoluv

Originally posted by rahmona_pakswe

Here we go again...*groans*
The more I try to avoid them the more I see them everywhere. Now some couple is going to be on Wassup TV. For the love of God leave me alooone!
 
What's left now? Oh yeah, the blog!

Hey Mona..I'm fine...Oh no soooo they r gonna feature on wass up...not gonna watch it...Tongue..U too don't watch ok...Yeah I loved DD's dance segment...she is soooo cute & fun loving person...love her more each day....Smile

Hey Sathya...how r u gurl...beeen a long time since I chatted with u...where have u been...r v in different time zones or what ???? Smile


hi Param, Mona

Arre Im not going to watch the Gurbina wasssup.....kaha kha apublicity karrahe hain yeh log.....from the way they are doing publicity...they may marry, have first nite and kids in public only...
'Im so irritated to even look at thier topic...

Drasti dance practise was very nice...kya energy hai...and she looks so natural....awesome girl.

The following 3 member(s) liked the above post:

anshimanshiAbsoluvrahmona_pakswe

Absoluv IF-Sizzlerz
Absoluv
Absoluv

Joined: 20 November 2006
Posts: 11788

Posted: 28 January 2011 at 7:24am | IP Logged
Originally posted by bluefish

Originally posted by Absoluv

Originally posted by rahmona_pakswe

Here we go again...*groans*
The more I try to avoid them the more I see them everywhere. Now some couple is going to be on Wassup TV. For the love of God leave me alooone!
 
What's left now? Oh yeah, the blog!

Hey Mona..I'm fine...Oh no soooo they r gonna feature on wass up...not gonna watch it...Tongue..U too don't watch ok...Yeah I loved DD's dance segment...she is soooo cute & fun loving person...love her more each day....Smile

Hey Sathya...how r u gurl...beeen a long time since I chatted with u...where have u been...r v in different time zones or what ???? Smile


hi Param, Mona

Arre Im not going to watch the Gurbina wasssup.....kaha kha apublicity karrahe hain yeh log.....from the way they are doing publicity...they may marry, have first nite and kids in public only...
'Im so irritated to even look at thier topic...

Drasti dance practise was very nice...kya energy hai...and she looks so natural....awesome girl.


Hey Bluey....how r u  ??? Yes , DD's dance segment was very nice...loved her...I was just browsing the forum and someone has written very nice MAANEET scenes after marriage...I hope the CV's do incorporate a few ATLEAST....Wink...here is the link....


ALso some else wrote something titled " Sugar Me" ...that was Ohhhh sooo amazing....Its our dear Rush...she wrote it....Thumbs Up

mehraan IF-Sizzlerz
mehraan
mehraan

Joined: 15 May 2008
Posts: 24902

Posted: 28 January 2011 at 7:30am | IP Logged
hello gala..
how do u kno thy r on wassup??koi info leak hui hai kya??how do u kno beforehand..???

The following 1 member(s) liked the above post:

Absoluv

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~TAVEEZ Fan Club!-The Return of the TAVEEZ! ~ 116

2 3 4 5 6 7 ... 25 26

Author: AnjuMaanManiac   Replies: 205   Views: 16696

AnjuMaanManiac 205 16696 27 December 2011 at 12:08pm by priyankaberry
Maaneet/Gurti Fan Club (34 membrz) plz join !!!

2 3

Author: LeftGoneBye   Replies: 16   Views: 4536

LeftGoneBye 16 4536 02 June 2011 at 11:36pm by tulip132
Maan Geet VM Love In This Club..

Author: Shazii   Replies: 0   Views: 552

Shazii 0 552 13 July 2010 at 12:57pm by Shazii

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index