Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~*HOL #86 (Invites ONLY):NEXT thread link Pg144*~ (Page 78)

relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 01 February 2011 at 12:06pm | IP Logged
Debziee Hug

Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 01 February 2011 at 12:14pm | IP Logged
hey yamzi Hug someone's here at least LOL
Mystique IF-Dazzler
Mystique
Mystique

Joined: 01 January 2007
Posts: 4553

Posted: 01 February 2011 at 12:20pm | IP Logged
@yamz....no i don't intend to watch the show at any point of time...not comparing it with arjun or taking frustration out...i was watching sbb,when this segment came before bhaiya's....and so,it cracked me up,looking at him with those dracula teeth.....ROFL ROFL ROFL it still leaves me in splits mind u Stern Smile ROFL ROFL and i'm not being rude...n u don't be too senti...cuz i really have nothing more to say.......but yeah it came n with those sounds as BG....ROFL ROFL ROFL

btw hi debo n yamz :D
Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 01 February 2011 at 12:30pm | IP Logged
hey sonal! how's it going Smile
Healer. IF-Sizzlerz
Healer.
Healer.

Joined: 18 October 2008
Posts: 22020

Posted: 01 February 2011 at 12:42pm | IP Logged
lol sab gayab LOL i guess i repel ppl now a days LOL

take care people Smile
Mystique IF-Dazzler
Mystique
Mystique

Joined: 01 January 2007
Posts: 4553

Posted: 01 February 2011 at 12:43pm | IP Logged
ok debo.....just that i'm what others call...making a sucidal attempt again :D....back to entrances :)
why?lots of things....though i like what i'm doing too!

and then...boring stuff like studies, exams...always will be with me! So,yeah nothing much :)
And two ppl who have made my life so,confusing ROFL....n ofcourse,who still make my brain whizz n who have wat lagaaoed my repo ROFL ....they still remain to be in the scene for me!

How are u?!
relentless. IF-Stunnerz
relentless.
relentless.

Joined: 12 August 2009
Posts: 44084

Posted: 01 February 2011 at 12:57pm | IP Logged
ya sonu..well yeah Ekta's special effects are bad...it could have been better but yet i would say it offends me..because if u watched the show from the start...you would have a different opinion..and mind you its not easy to do this role..Vivian has put in a lot of efforts for the screaming and yelling bits...acting is not easy..at least i cant do those sorts scenes..only actors can :)
 
Anyway im not getting sentimental at all ROFL i care less about such stuff..everyone has POVs, but it can be pointed out at nicely too..but hey dont worry..i havent lost my cool..LOL
 
How have u been Debzie?

The following 2 member(s) liked the above post:

Mystiquemyownarea

Mystique IF-Dazzler
Mystique
Mystique

Joined: 01 January 2007
Posts: 4553

Posted: 01 February 2011 at 1:42pm | IP Logged
Before i go.....Yamz i was commenting at the BG given by sbb!
i have no comments to say about the show cuz i really don't follow it....though i did see one or two scenes!
I am not going into what is easy what s tough....cuz no i am not comparing! It wasn't meant to offend u anyway.....in what way did i sound so offending?! The fact that i ROFLed at the look....cuz it was all sudden on my screen with screaming sound effects?! i never said something abt sukriti or vivian......i won't want to either! Cuz yeah i need to follow the show
I hope u do know,that i have always followed that everyone has their own choices and POVs....i am in no way offending u!But then,i'd still like to know whats wrong? Apologies though for making u feel that way!

Abt ekta..........err,leave it!

Abt watching the show n all.....u like it,cool....it didn't excite me,i tried but it didn't....so,its ok!Though i still like the gal who played anwesha in remix out here!Apart from her,i haven't followed any other actor here in this show....and honestly,i couldn't connect nor get convinced to watch!

When i am being honest....am i going wrong?! Its good to be diplomatic...but i won't try n hide from u what i actually feel just cuz u like something/someone! I appreciate n respect that u have ur choice....n so i have mine :) Kya problem hai?!

The following 1 member(s) liked the above post:

myownarea

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~SmMaKrRrBsZ #8~ *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 132 133

Author: blackdaughter   Replies: 1056   Views: 48407

blackdaughter 1056 48407 30 January 2012 at 9:25pm by indiandoll89
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 219   Views: 15605

Jugnu_244 219 15605 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 864   Views: 83871

.Aparajhita. 864 83871 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1158   Views: 38196

SobtiObsession 1158 38196 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
.: I-F Pagalz Arena #1 :. (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 104 105

Author: LeftGoneBye   Replies: 832   Views: 35365

LeftGoneBye 832 35365 04 February 2011 at 9:41am by Noor_PremHeer

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index