Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

FF Jalwa Thread~Crazy About Maaneet (Page 38)

ajenn IF-Rockerz
ajenn
ajenn

Joined: 19 March 2009
Posts: 6449

Posted: 25 January 2011 at 9:33pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

ooh ruchi daling.. yeah yeah i got partner...  hi-5, low-5, left-5,right-5... where else... Silly
umm 24/7 5?LOL
where are you from?
[/QUOTE]

me from malaysia. Smile .. how bout u?

The following 4 member(s) liked the above post:

macho_muffinSahSahmitzi11JanuableSanu

mitzi11 IF-Sizzlerz
mitzi11
mitzi11

Joined: 24 January 2009
Posts: 10767

Posted: 25 January 2011 at 9:34pm | IP Logged
Really nice....safe place to be...
small with loads of peeps
and u where are you from

yu born there wow amazing ur half indian half pakistani  what can say i'm speechless

The following 4 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..SahSahJanuableSanu

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 25 January 2011 at 9:34pm | IP Logged
@ansah
 
sure go ahead and call me choco....my favs are choco and blueberry anywayWink....thanks babes for adding me!
 
@susana
lol i know what u mean....though for me, ffs are kinda the gateway to my hopeless romantic side so i just read them cuz i lovee all the stories soo much....did that make sense?LOL.....you will soon realize i blabber like an idiot all the time haha
 
@AKP
aloo i need to take spansih lol...though i hate the work, i lovee the learning partEmbarrassed
 
@jenny
 
are you still reading the previous comments?LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

SahSahmitzi11..shreyaa..JanuableSanu

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 25 January 2011 at 9:36pm | IP Logged
me from malaysia. Smile .. how bout u?
[/QUOTE]
I am from boring old USLOL
oooh malaysia....one of the famous honeymoon placesWink
how is it there?....i know thats a stupid question lol but i am soo curious as how the place is....is there a lot of indian-ness?

The following 1 member(s) liked the above post:

JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129493

Posted: 25 January 2011 at 9:36pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

@ansah
 
sure go ahead and call me choco....my favs are choco and blueberry anywayWink....thanks babes for adding me!
 
@susana
lol i know what u mean....though for me, ffs are kinda the gateway to my hopeless romantic side so i just read them cuz i lovee all the stories soo much....did that make sense?LOL.....you will soon realize i blabber like an idiot all the time haha
 
@AKP
aloo i need to take spansih lol...though i hate the work, i lovee the learning partEmbarrassed
 
@jenny
 
are you still reading the previous comments?LOL
awwwwwwwwwwwww poooor u den uffff anyways did yah read da latest geet article bahut tension horahai haiCryCry

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..SahSah

mitzi11 IF-Sizzlerz
mitzi11
mitzi11

Joined: 24 January 2009
Posts: 10767

Posted: 25 January 2011 at 9:37pm | IP Logged
@susana
lol i know what u mean....though for me, ffs are kinda the gateway to my hopeless romantic
i know what yu mean my dear ruchi same to me to that how love the FF or can say addicted to

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffinSahSahJanuableSanu

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 25 January 2011 at 9:37pm | IP Logged
Sorry i went for dinner hehe
Judii lolzz i know we are judwaas soo I know ur whole FF list hehe

The following 4 member(s) liked the above post:

macho_muffinSahSahmitzi11JanuableSanu

ajenn IF-Rockerz
ajenn
ajenn

Joined: 19 March 2009
Posts: 6449

Posted: 25 January 2011 at 9:38pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin


yes yes.. d reply is jst flowing.. need to read one-by-one.. Smile
nono me not their fan.. we actually i was suppose to name my username as jenn.. den accidentally press Enter without realizing there is "a"jenn... ufff D'oh
but its okie.. since my Initial start wif "a"... well basically tat d story behind my username... LOLLOLLOL
ohh haha then nevermind...cool storyLOL
ya we are kinda used to the fast rate now cuz our other CC, which is just plain gossip about anything, works the same wayLOL
[/QUOTE]

yah yah life is all bout making mistakes n learn from it... Silly
Its an empty gossip... keeps our fingers keep typing ... LOL

The following 4 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..SahSahJanuableSanu

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
NEW Maaneet FF~ LOVE-KNOT~ UPDTPart20page 97 09/24

2 3 4 5 6 7 ... 124 125

Author: hapinezz13   Replies: 993   Views: 271545

hapinezz13 993 271545 07 October 2017 at 2:42am by khwaishfan
Maaneet ff...Ishq Hua....thread #1..

2 3 4 5 6 7 ... 148 149

Author: swthrtdevisha   Replies: 1191   Views: 364418

swthrtdevisha 1191 364418 04 September 2013 at 9:04pm by priyal12
FF*Simply love*(Maaneet) completed

2 3 4 5 6 7 ... 130 131

Author: naddiya26   Replies: 1040   Views: 218672

naddiya26 1040 218672 28 November 2012 at 6:37am by vandana73
|Jalwa| MN FF Chp17 P122 22/8/2010

2 3 4 5 6 7 ... 128 129

Author: safeplacetoland   Replies: 1026   Views: 57208

safeplacetoland 1026 57208 18 April 2011 at 11:33pm by Bhawna_arti
Maaneet- A new dimension to the love (Ch 30 Pg.74)

2 3 4 5 6 7 ... 81 82

Author: crazy4lyf   Replies: 655   Views: 175279

crazy4lyf 655 175279 21 March 2011 at 1:23am by savie_

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index