Chaand Chupa Badal Mein

India-Forums

   
Chaand Chupa Badal Mein
Chaand Chupa Badal Mein

NiVren - Please forgive me,I can't stop loving you (Page 12)

simran728 Goldie
simran728
simran728

Joined: 11 December 2010
Posts: 1496

Posted: 25 January 2011 at 12:43am | IP Logged
Originally posted by NivRenDeewani

Originally posted by simran728


Oh Dear...These are Real Classes, Fun Classes, Love Classes,..That Viren is born in this world to Attend. See here Attendance is COMPULSORY..and NIVI  does not tolerate NonSense. You have to have 100 % Attendance and Attention rate ..and There will be an exam too at the end of it and If Viren does not pass then ..kya hoga???

SOFA WILL BE BACK from SHOVA's House..With A note..."Told you so..Be Serious..Now Live with this, OKAY !!! It is better than the Bunk Bed you would have to share with Nandu the Bandu..Good Luck " unquote...

HAHA ROFL I am becoming the Laughing Queen. and I am laughing at my own Jokes. This is really bad. Tongue
ROFL

Shova, Dont laugh too much babe ..When that Sofa will be gone... Then you will cry..So you better Pray hard that VIren passes all this classes with A+ grade. otherwise..you can tell him to Cheat.

1. Cheat 1 = his MEMORIZING smile ..maybe not work..bcos nivi is very serious
2. cheat 2 = his word "please"..might work..
3. cheat 3 = become MP and SCARE THE TEACHER..for sure 99% chance
4. cheat 4 = call SID as a back up plan since he is so GOODY GOODY BOY - 100 % 
5. cheat 5 = act Like DD and tell Nivi ..you have Lost it. Sorry..Exams needs to be cancelled till memory comes back. - Sorry No Grading Allowed.

The following 5 member(s) liked the above post:

ShayafanNivRenDeewanitamushigmann2010Gita97

Gita97 IF-Sizzlerz
Gita97
Gita97

Joined: 07 January 2006
Posts: 13326

Posted: 25 January 2011 at 12:43am | IP Logged
Bye Shova. Catch up with you next time.  Nice list of cheats btw.

Edited by slmu - 25 January 2011 at 12:44am

The following 2 member(s) liked the above post:

tamushiShayafan

simran728 Goldie
simran728
simran728

Joined: 11 December 2010
Posts: 1496

Posted: 25 January 2011 at 12:45am | IP Logged
Originally posted by gmann2010

LOL Simi stop drinking whatever you are drinking. LOL Or stop eating sugary stuff at night, no more ice cream, chocolate, cake, brownies for you after 8 PM. LOL

Well I am off to bed now it's 2:35 AM. see you all tomorrow.





Bye Ketty ..goodnight. See You tomorrow. Pls pray for Patient Viren..For now..Nivi is going to play doctor role..once the physical wounds are healed..then TEACHER ROLE will start. 

Bye Babe. Love ya! Take care. See you later. Keep Smiling. 

The following 3 member(s) liked the above post:

tamushiShayafangmann2010

simran728 Goldie
simran728
simran728

Joined: 11 December 2010
Posts: 1496

Posted: 25 January 2011 at 12:48am | IP Logged
Bye Shova..See you later. Love ya

OH YEA GUYS

GUESS WHAT

like i said Yesterday.

VIREN was again wearing YELLOW COLOR SHOES??? OMG OMG OMG..Who wears Yellow Color Shoes??

Viren - plz plz plz Hire me as Your Fashion Designer..and I will make you look way HOTTER than this. plz.

The following 4 member(s) liked the above post:

lamstamushiShayafanGita97

Gita97 IF-Sizzlerz
Gita97
Gita97

Joined: 07 January 2006
Posts: 13326

Posted: 25 January 2011 at 12:54am | IP Logged
Am sure that you will make a great fashion consultant Simran. Big smile
 
You can make sure he attends all his classes at the same timeLOL

The following 4 member(s) liked the above post:

tamushivids08Shayafansimran728

Gita97 IF-Sizzlerz
Gita97
Gita97

Joined: 07 January 2006
Posts: 13326

Posted: 25 January 2011 at 1:03am | IP Logged
Anyway, got to go and catch up with my housework. Nice chatting with you.

The following 3 member(s) liked the above post:

tamushiShayafansimran728

vids08 Goldie
vids08
vids08

Joined: 25 November 2010
Posts: 1647

Posted: 25 January 2011 at 2:57am | IP Logged
Originally posted by simran728

Bye Shova..See you later. Love ya

OH YEA GUYS

GUESS WHAT

like i said Yesterday.

VIREN was again wearing YELLOW COLOR SHOES??? OMG OMG OMG..Who wears Yellow Color Shoes??

Viren - plz plz plz Hire me as Your Fashion Designer..and I will make you look way HOTTER than this. plz.
ROFLSimran, I swear I thought about u when I saw those shoes. Seriously who wears them? Chalo viren ke liye hum ye ignore kar lenge!

The following 2 member(s) liked the above post:

tamushiShayafan

vids08 Goldie
vids08
vids08

Joined: 25 November 2010
Posts: 1647

Posted: 25 January 2011 at 2:59am | IP Logged
Lovely introduction Anju. love it. Good to have you back Navz, I hope you are alright!
 
Faiza, Mythri - loved your posts.
Np segments today?
 

The following 3 member(s) liked the above post:

tamushiFaizuuNivRenShayafan

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
* Close This Please*

Author: P.Kamaljit.Sean   Replies: 3   Views: 657

P.Kamaljit.Sean 3 657 09 July 2010 at 6:02pm by P.Kamaljit.Sean
please help me

Author: LoveTVShows   Replies: 1   Views: 791

LoveTVShows 1 791 29 June 2010 at 8:48am by -Fivr-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chaand Chupa Badal Mein Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index