Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*||#17The Apple Kiss (Page 81)

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 26 January 2011 at 3:31pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Hey judii


OMG Pooja r u there??
Haila..In yesterday SBS they showed Nepal..lol
U know kasturi from the show Kasturi?
She went to Nepal..Haila..OMG I am in tears lolzz
missing Nepal
Yo hera


http://www.youtube.com/watch?v=q99R4rj42l8
heyy judi
awww thats shoo cutee and nostalgic!
i remember watching kasturi....when did u move judi?

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 January 2011 at 3:33pm | IP Logged

heyy judi
awww thats shoo cutee and nostalgic!
i remember watching kasturi....when did u move judi?
[/QUOTE]

Hehe yaa i use to watch too
awhh i know i miss nepal..
Hmm 2 years agoCry

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 26 January 2011 at 3:35pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy


heyy judi
awww thats shoo cutee and nostalgic!
i remember watching kasturi....when did u move judi?


Hehe yaa i use to watch too
awhh i know i miss nepal..
Hmm 2 years agoCry

[/QUOTE]
OMGGGGGGGGG JUDIShocked
nowayyyy....only 2 years ago you moved here?
awwwwww then you must really miss nepal!!
aww dont be sad judi....here take a muffinlicious jadoo ki jhappiHug

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 January 2011 at 3:36pm | IP Logged

OMGGGGGGGGG JUDIShocked
nowayyyy....only 2 years ago you moved here?
awwwwww then you must really miss nepal!!
aww dont be sad judi....here take a muffinlicious jadoo ki jhappiHug
[/QUOTE]

YaaaCryAwhh hehe thank u judii
I feel soo happy nowLOLEmbarrassed
Love yaa ..Muah

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 26 January 2011 at 3:39pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy


OMGGGGGGGGG JUDIShocked
nowayyyy....only 2 years ago you moved here?
awwwwww then you must really miss nepal!!
aww dont be sad judi....here take a muffinlicious jadoo ki jhappiHug


YaaaCryAwhh hehe thank u judii
I feel soo happy nowLOLEmbarrassed
Love yaa ..Muah

[/QUOTE]
aww glad to know judi!!
love ya too!!
wow, i didn't think you moved that recently lol....you know aloo also moved 3 years ago....i am soo jealous of u guys cuz my memories are getting kinda fuzzy now about india and allLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 January 2011 at 3:39pm | IP Logged
Uff judii Is it as white as in VA there??
Lol...Is i look outside i only see whit lol
Kitna snow hai uf

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 26 January 2011 at 3:39pm | IP Logged

aww glad to know judi!!
love ya too!!
wow, i didn't think you moved that recently lol....you know aloo also moved 3 years ago....i am soo jealous of u guys cuz my memories are getting kinda fuzzy now about india and allLOL
[/QUOTE]

Yaa i know anu too
I think Pooja too move 3 4 years ago
Awhh how long has it been for u?

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 26 January 2011 at 3:42pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Uff judii Is it as white as in VA there??
Lol...Is i look outside i only see whit lol
Kitna snow hai uf

OMGGG its even worse here judiLOL
oyee meri one of many loves snow ke baare main kuch mat bolnaWink
judi, baba muffin says kal chutti hogi!Wink
but i feel bad for saying this cuz i know you really wanna go on the trip...*pouts*

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42912

Ankita_88 97 42912 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9090

Amor. 30 9090 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12118

Amour_Reet 18 12118 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
omg was that KISS or a no KISS

2 3 4

Author: _SuMmEr_LoVe_   Replies: 25   Views: 4836

_SuMmEr_LoVe_ 25 4836 21 August 2010 at 6:29am by dmgnarmaan
was it a kiss or...almost kiss??

2 3 4

Author: chullbulli   Replies: 24   Views: 5012

chullbulli 24 5012 17 July 2010 at 1:08pm by beforesunrise

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index