Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

Do Maan and Geet ever actually do "it?"

july12_1995 IF-Dazzler
july12_1995
july12_1995

Joined: 29 March 2006
Posts: 2625

Posted: 24 January 2011 at 3:51pm | IP Logged
SmileHey guys, I'm new to this show. So I used to watch Banoo me teri Dulhaan, but I haven't watched any serials since because of school work. So on Thursday&Friday last week, i had snow days, so  I was like "im bored." haha so I went on youtube to listen to some hindi songs and i happened to click on the Maan and Geet music video. that was the first time I saw them and i was like "WOAH" hahaha like i was breathless, they are so freaking adorable, and Maan is SO DREAMY! welll i was like hm I'm gona go watch this. and so there I was. I went on youtube, and started from Episode 1 all the way to episode 201 (that's what I'm on now)

I stayed awake two days straight, i'm not even kidding all night and day. and i watched sexy, studly maan. gosh he's so hot, i'm watching it for him. but yeah, i'm obssessed now :) for those of you who watch pretty little liars, its on tonight, but i'm gona skip and continue watching my epiosdes :)

but so i was wondering, are Geet and Maan ever gonna do "it"? haha i hope you know what i mean, i've been waiting!! i just want to know if it's coming or not, thanks so much!!Smile

The following 7 member(s) liked the above post:

-MaanEetLover-aleena1Absoluvrani-luckijaspreetm2815jasraj123a2zahid

malluangel IF-Rockerz
malluangel
malluangel

Joined: 28 July 2008
Posts: 6895

Posted: 24 January 2011 at 3:54pm | IP Logged
we all hope Big smile
july12_1995 IF-Dazzler
july12_1995
july12_1995

Joined: 29 March 2006
Posts: 2625

Posted: 24 January 2011 at 3:59pm | IP Logged
is that a no? :(
.Lina. IF-Rockerz
.Lina.
.Lina.

Joined: 27 February 2007
Posts: 5513

Posted: 24 January 2011 at 4:00pm | IP Logged
no they havent. surprisingly its maan playing hard to get. ROFL
july12_1995 IF-Dazzler
july12_1995
july12_1995

Joined: 29 March 2006
Posts: 2625

Posted: 24 January 2011 at 4:03pm | IP Logged
crappp:(
i thought they were married tho!!
-MaanEetLover- IF-Rockerz
-MaanEetLover-
-MaanEetLover-

Joined: 23 November 2009
Posts: 5621

Posted: 24 January 2011 at 4:04pm | IP Logged
Oh well dying myself here !!
Hopefully they will do  " It" Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

jaspreetm2815

july12_1995 IF-Dazzler
july12_1995
july12_1995

Joined: 29 March 2006
Posts: 2625

Posted: 24 January 2011 at 4:09pm | IP Logged
jeez gahh they better!!

The following 1 member(s) liked the above post:

.Lina.

noorsand Goldie
noorsand
noorsand

Joined: 17 March 2007
Posts: 1586

Posted: 24 January 2011 at 5:17pm | IP Logged
Originally posted by july12_1995

SmileHey guys, I'm new to this show. So I used to watch Banoo me teri Dulhaan, but I haven't watched any serials since because of school work. So on Thursday&Friday last week, i had snow days, so  I was like "im bored." haha so I went on youtube to listen to some hindi songs and i happened to click on the Maan and Geet music video. that was the first time I saw them and i was like "WOAH" hahaha like i was breathless, they are so freaking adorable, and Maan is SO DREAMY! welll i was like hm I'm gona go watch this. and so there I was. I went on youtube, and started from Episode 1 all the way to episode 201 (that's what I'm on now)

I stayed awake two days straight, i'm not even kidding all night and day. and i watched sexy, studly maan. gosh he's so hot, i'm watching it for him. but yeah, i'm obssessed now :) for those of you who watch pretty little liars, its on tonight, but i'm gona skip and continue watching my epiosdes :)

but so i was wondering, are Geet and Maan ever gonna do "it"? haha i hope you know what i mean, i've been waiting!! i just want to know if it's coming or not, thanks so much!!Smile
I started watching Geet on youtube too, i started in my christmas holidays on 25th december and finished on 8th january..its pretty awesome to watch it up straight..and yeah i think they'll do it pretty soonTongue

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
MAAN'S ESSENTIAL ITEMS =P ~ MAAN MANIA!

2 3 4 5 6 7 ... 53 54

Author: AnjuMaanManiac   Replies: 425   Views: 81504

AnjuMaanManiac 425 81504 14 December 2011 at 1:55am by Pclvmr.jabalpur
100,000 Votes for MAAN-CONGRATULATIONS MAAN Fans.

2 3 4 5 6 7

Author: -Mmmmm-   Replies: 51   Views: 16153

-Mmmmm- 51 16153 13 October 2011 at 2:21pm by ManuMaanKhurana
maan maan maan

2 3 4 5

Author: lody   Replies: 39   Views: 13963

lody 39 13963 05 April 2011 at 9:18pm by sravyaluvsmaan
Maan interview,sorry older one,even maan have past

2 3 4 5

Author: puja_30   Replies: 39   Views: 27815

puja_30 39 27815 25 January 2011 at 7:46pm by Jadee777
maan...maan ...maan

2 3 4 5

Author: raym1   Replies: 39   Views: 21476

raym1 39 21476 18 January 2011 at 1:17am by blackb28

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index