Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

TWOS!!#7 A Bunch of Yahoos!! pg77 [note pg 150] (Page 91)

Parachute. IF-Sizzlerz
Parachute.
Parachute.

Joined: 01 October 2005
Posts: 20899

Posted: 17 February 2011 at 9:09am | IP Logged
Originally posted by zephyrr

Originally posted by Parachute.

Oh are you a cricket fan? :D Awesome! Chalo, WC ke time sab kuch maaf tehee :)

Oh yeah.. and this is Sachin's last World Cup.. dont wanna miss this.. i just wish India wins.. that'll be awesome.. but i also should not be bugging you with crap.. instead i should be just thanking you for your cooperation..LOLLOL
Trust me, anything cricket related will never bug me! Sachin's last world cup(well, I hope not but it MIGHT be) ... if India win's this time I will be the happiest person alive :D

The following 3 member(s) liked the above post:

Hazel-eyez.e.p.h.y.rshonadesire

shonadesire IF-Dazzler
shonadesire
shonadesire

Joined: 20 December 2010
Posts: 3355

Posted: 17 February 2011 at 9:14am | IP Logged
Originally posted by Parachute.

Originally posted by zephyrr

Originally posted by Parachute.

Oh are you a cricket fan? :D Awesome! Chalo, WC ke time sab kuch maaf tehee :)

Oh yeah.. and this is Sachin's last World Cup.. dont wanna miss this.. i just wish India wins.. that'll be awesome.. but i also should not be bugging you with crap.. instead i should be just thanking you for your cooperation..LOLLOL
Trust me, anything cricket related will never bug me! Sachin's last world cup(well, I hope not but it MIGHT be) ... if India win's this time I will be the happiest person alive :D


yeah i agree u this is Sachin last World Cup but i also hope ki yey last na ho.................................yeah i wish India will win this WC(finger crossed)................

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

Hazel-eye Goldie
Hazel-eye
Hazel-eye

Joined: 29 April 2009
Posts: 2265

Posted: 17 February 2011 at 9:31am | IP Logged
Hey rachna jitna update kar sakti kar de...but plzz update 3 paragraphs bhi chalega..please!
-Anku- IF-Stunnerz
-Anku-
-Anku-

Joined: 07 January 2010
Posts: 35010

Posted: 17 February 2011 at 9:37am | IP Logged
I agreee I want AR toooo :( I miss reading them LOL .With all lthe Shashank fiasco we didnt get much of them !! LOLL 

The following 1 member(s) liked the above post:

Hazel-eye

Hazel-eye Goldie
Hazel-eye
Hazel-eye

Joined: 29 April 2009
Posts: 2265

Posted: 17 February 2011 at 9:40am | IP Logged
Originally posted by Ankita.M

I agreee I want AR toooo :( I miss reading them LOL .With all lthe Shashank fiasco we didnt get much of them !! LOLL 

Anki...i want dmg wid AR again yaar....sid malhotra ko koi dimaag do please..n rachna ko creative bana do...she should replace donkey nitin jai shukla!!! hahaha
z.e.p.h.y.r IF-Dazzler
z.e.p.h.y.r
z.e.p.h.y.r

Joined: 09 May 2010
Posts: 3373

Posted: 17 February 2011 at 10:19am | IP Logged
havent really progressed much on the update yet.. mostly aaj nahi ho paayega.. i'll try putting it up by morning if possible.. looks like another long night ahead for me!!Dead

The following 9 member(s) liked the above post:

AnokheeahensevenanushkajainmaanuAltairaarmaanlover_7pixie_ncant.be.assed.sjain

zoya-ammy Goldie
zoya-ammy
zoya-ammy

Joined: 26 May 2010
Posts: 1793

Posted: 17 February 2011 at 10:23am | IP Logged
awesum awesum awesum
Ahem ahem someone is in very romantic mood wow spl written on valentine day gr8
Ur dialouge "oye heroine,coffee piyege ?my Dialouge nai ques is
"Oye heroine uptd. Kab karege "
Plz apne armaan se tyme mile toh "C"us poor readers r w8ing

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

imshveta Senior Member
imshveta
imshveta

Joined: 27 February 2009
Posts: 648

Posted: 17 February 2011 at 10:25am | IP Logged
Just read the whole part again. I think I liked it even more. Though I loved every line, every moment my favorite was " oye Heroine, coffeei piyegi?". I just laughed out aloud again on this one. Somehow I loved the sound of it. Hahahaha
Love
Shveta


Edited by imshveta - 17 February 2011 at 10:27am

The following 1 member(s) liked the above post:

z.e.p.h.y.r

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
TWOS!!Sneak Peeks|Date Night!|pg111|07/10/15

2 3 4 5 6 7 ... 115 116

Author: z.e.p.h.y.r   Replies: 924   Views: 145977

z.e.p.h.y.r 924 145977 21 March 2016 at 12:56am by nilusoni
FF-Heights of Mad Obsession ArSh Note Pg 76 10/11

2 3 4 5 6 7 ... 77 78

Author: RomanceChocolat   Replies: 620   Views: 79904

RomanceChocolat 620 79904 28 February 2014 at 5:45am by Shweta....S
An Escape Into Paradise: Discontinued.

2 3 4 5 6 7 ... 93 94

Author: SurrealFantasy   Replies: 750   Views: 45828

SurrealFantasy 750 45828 24 October 2012 at 3:20am by KaranSGRules
BUNCH OF SHORT STORIES...promo pg 4

2 3 4 5

Author: MUNNIBABA2009   Replies: 32   Views: 3609

MUNNIBABA2009 32 3609 07 July 2008 at 6:40pm by superstar15

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index