Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~DID ke Fultoo Fataks~ #1 *Invites Only* (Page 80)

-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 25 January 2011 at 6:48pm | IP Logged
Originally posted by debayon

Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

So y'all excited for Khotte Sikhey?Big smile Simi, please say yes!Ouch

I'm not excited. BAM whatcha gonna do about it ?
What I'm gonna do is not gonna post a video of Manmeet's 'sexy' Brit accentTongue

Fine I'll just find it myself LOL

Rapier IF-Rockerz
Rapier
Rapier

Joined: 09 October 2010
Posts: 5300

Posted: 25 January 2011 at 6:48pm | IP Logged
Originally posted by debayon

So y'all excited for Khotte Sikhey?Big smile Simi, please say yes!Ouch


the new show on Sony? nope! sorry! LOL i don't watch soaps or whatever this is. only reality shows.
-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 25 January 2011 at 6:49pm | IP Logged

I feel so proud of myself LOL
debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 25 January 2011 at 6:51pm | IP Logged
Originally posted by Rapier

Originally posted by debayon

So y'all excited for Khotte Sikhey?Big smile Simi, please say yes!Ouch


the new show on Sony? nope! sorry! LOL i don't watch soaps or whatever this is. only reality shows.
I don't watch soaps either.
Rapier IF-Rockerz
Rapier
Rapier

Joined: 09 October 2010
Posts: 5300

Posted: 25 January 2011 at 6:51pm | IP Logged
Originally posted by Simi_PagalLadki


I feel so proud of myself LOL


ROFL please tell me this isn't Kamaal R Khan!
Rapier IF-Rockerz
Rapier
Rapier

Joined: 09 October 2010
Posts: 5300

Posted: 25 January 2011 at 6:52pm | IP Logged
Originally posted by debayon

Originally posted by Rapier

Originally posted by debayon

So y'all excited for Khotte Sikhey?Big smile Simi, please say yes!Ouch


the new show on Sony? nope! sorry! LOL i don't watch soaps or whatever this is. only reality shows.
I don't watch soaps either.


then what is this show?
-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 25 January 2011 at 6:54pm | IP Logged
Originally posted by Rapier

Originally posted by Simi_PagalLadki


I feel so proud of myself LOL


ROFL please tell me this isn't Kamaal R Khan!

This is Kamal Khan of SRGMP LOL
debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 25 January 2011 at 6:55pm | IP Logged
Originally posted by Rapier

Originally posted by debayon

Originally posted by Rapier

Originally posted by debayon

So y'all excited for Khotte Sikhey?Big smile Simi, please say yes!Ouch


the new show on Sony? nope! sorry! LOL i don't watch soaps or whatever this is. only reality shows.
I don't watch soaps either.


then what is this show?
Thriller.

The following 1 member(s) liked the above post:

Rapier

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34918

meluvsrk 628 34918 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76806

.Aparajhita. 865 76806 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36177

SobtiObsession 1159 36177 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25054

ROBlicious. 609 25054 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47768

relentless. 1195 47768 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index