Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

~DID ke Fultoo Fataks~ #1 *Invites Only* (Page 141)

debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 27 January 2011 at 5:39pm | IP Logged
Originally posted by Sweetu.Baby

Originally posted by debayon

Please excuse me for a moment for my ecstatic emotions I am about to display right now:

YEAH! NO SCHOOL TOMORROW! ************ YEAH!!!!!!!!!DancingDancingDancing
I HAD THE WHOLE WEEK OFF
MWAHAHAHA Evil Smile
ME TOOOOOOOOOO!!!!!!

-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 27 January 2011 at 5:40pm | IP Logged
Originally posted by debayon

Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Simi, Bhagya's promo is out

show me :D 
Yo Simi, here ya go:

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150134706780350

YAY thanks! 

took you long enough 

damn viraf looks hot! 
debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 27 January 2011 at 5:41pm | IP Logged
Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Please excuse me for a moment for my ecstatic emotions I am about to display right now:

YEAH! NO SCHOOL TOMORROW! ************ YEAH!!!!!!!!!DancingDancingDancing

*rolls eyes*
Be jealous! Be very, very jealous. In fact, cry your way to the bus while I'm still sleepingTongue
DesiGirl_ IF-Rockerz
DesiGirl_
DesiGirl_

Joined: 02 May 2010
Posts: 6234

Posted: 27 January 2011 at 5:43pm | IP Logged
ARE YOU LIKE FOLLOWING ME DEBZ LMAO?
-Aaliyah- IF-Sizzlerz
-Aaliyah-
-Aaliyah-

Joined: 25 March 2010
Posts: 16346

Posted: 27 January 2011 at 5:43pm | IP Logged
gotta go dance!
-MakhanMalaai- IF-Stunnerz
-MakhanMalaai-
-MakhanMalaai-

Joined: 20 August 2007
Posts: 47560

Posted: 27 January 2011 at 5:43pm | IP Logged
Originally posted by debayon

Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Simi, Bhagya's promo is out

show me :D 
Yo Simi, here ya go:

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150134706780350
 
Yay yay ayay i was waiting for this.. wohoooo.. i like that powder guy..Embarrassed
 
thnku debu

The following 1 member(s) liked the above post:

debayon

debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 27 January 2011 at 5:45pm | IP Logged
Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Simi, Bhagya's promo is out

show me :D 
Yo Simi, here ya go:

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150134706780350

YAY thanks! 

took you long enough 

damn viraf looks hot! 
Took me long because I was looking for the YT link. Couldn't find it. So found this from the Powder page.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Aaliyah-

debayon IF-Sizzlerz
debayon
debayon

Joined: 01 October 2008
Posts: 20152

Posted: 27 January 2011 at 5:46pm | IP Logged
Originally posted by Pulwasha

Originally posted by debayon

Originally posted by Simi_PagalLadki

Originally posted by debayon

Simi, Bhagya's promo is out

show me :D 
Yo Simi, here ya go:

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150134706780350
 
Yay yay ayay i was waiting for this.. wohoooo.. i like that powder guy..Embarrassed
 
thnku debu
You know about Powder?Shocked LOL, Rahul Bagga?LOL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34912

meluvsrk 628 34912 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76798

.Aparajhita. 865 76798 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36170

SobtiObsession 1159 36170 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25051

ROBlicious. 609 25051 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47754

relentless. 1195 47754 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index