Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

~~RBO Chit Chat Corner #6~~ (Page 97)

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 January 2011 at 4:26pm | IP Logged
Rafia; I like him..but I don't love him. He's all for May. ROFL

hmph! what is with you two(Rafia and Anisah) and jalebi hating?Shocked fine, I'll eat them on your behalf.

*hands some over to Rooj and Veena* I'm glad at least you two like them!LOL

I used to love Aurthur!! and Baby Looney Tones! LOL man, good times!

The following 3 member(s) liked the above post:

-Simple-rafia 24-Veena-

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 January 2011 at 4:28pm | IP Logged
Originally posted by rafia 24

@ veena whats CHA lol and i too like spongebob esp squidward i find patrick annoying
i also used to love watching hey arnold- loved helga- stupid football head ROFLROFL ROFLROFL 



patrick is so stupid that you have to love him!ROFL Squidward is just weird but I like him too..especially when he cracks like stupid jokes and laughs all by himself! ROFL

CHA = Choona Hai Aasman.
-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38648

Posted: 28 January 2011 at 4:28pm | IP Logged

@Ani..

Yaaa Arthur.. LOL!! See that is how much I know..

I used to love Mr Rogers neighbor hood..

There was some lions show.. waz awiesss!!

I don't remember what I didn't like.. LOL!!

EEEK @ bear in the big blue .. LOL!

There was a show with this girl as a clown.. gwadddd hated it!LOL!!!

 

@Raf.. CHA.. Choona hai Asmaan.. used to be before DMG on S1. Haha!

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24-Simple-

-Simple- IF-Dazzler
-Simple-
-Simple-

Joined: 14 November 2010
Posts: 3064

Posted: 28 January 2011 at 4:29pm | IP Logged
@ Rooj - Yeah Arthur was one of the bestLOL. I used to watch cartoon network the most. You know dextors labaratory, powerpuff girls, ed edd and eddy and the others that used to come on. Oh yeah! The jetsons tooLOL

@ Rainy - Yeah I used to watch hey arnold tooLOL. So funny the way she showed her loveROFL but i thought he was too short for herROFL you remember the statue thing she made of him out of chewing gum?ROFL

@ Nitya - Yeah G mom going evil was the final straw. Nowadays I avoid watching Ekta dramas although I did watch a bit of tere liye at the beginning. Haha yeah for HCLOL. I only ever watched star plus dramas. Never star one. Thought they were only youth ones and even though I am youth I thought I was too grown up for themROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24isomers

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 28 January 2011 at 4:30pm | IP Logged
Originally posted by -Nitya-

Rafia; I like him..but I don't love him. He's all for May. ROFL

hmph! what is with you two(Rafia and Anisah) and jalebi hating?Shocked fine, I'll eat them on your behalf.

*hands some over to Rooj and Veena* I'm glad at least you two like them!LOL

I used to love Aurthur!! and Baby Looney Tones! LOL man, good times!

well Arthur was fun and meaningful...

as for Baby looney toons I loved them and then I loved the Acme school cartoons tooo

oh God I have so many cartoons lined up...

I liked Hey Arnold too!

See Veena: this is why we need that Cartoon thread!ROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24-Veena-

-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38648

Posted: 28 January 2011 at 4:30pm | IP Logged
Nitzzzzzzzzzzz..
goshh Heer uuuff they are showing it on S+ all over again.. you watching!?
 
Chalooo.. me heading home.. byeyeezzz
Lovesz to all.. cu tomorrow!!!!

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24The_May_Rose

The_May_Rose IF-Sizzlerz
The_May_Rose
The_May_Rose

Joined: 26 February 2010
Posts: 21543

Posted: 28 January 2011 at 4:31pm | IP Logged
Finaally....Sorry net connection broke.....BRB....

The following 1 member(s) liked the above post:

rafia 24

rafia 24 IF-Dazzler
rafia 24
rafia 24

Joined: 28 July 2005
Posts: 2661

Posted: 28 January 2011 at 4:31pm | IP Logged
Originally posted by -Nitya-

Originally posted by rafia 24

@ veena whats CHA lol and i too like spongebob esp squidward i find patrick annoying
i also used to love watching hey arnold- loved helga- stupid football head ROFLROFL ROFLROFL 



patrick is so stupid that you have to love him!ROFL Squidward is just weird but I like him too..especially when he cracks like stupid jokes and laughs all by himself! ROFL

CHA = Choona Hai Aasman.
thanks for clearing up CHA - still have no idea what that was ROFLROFL 
as for squidward thats what i like about him
and thats whay i loved joyey in friends because he was sooo stupid watched a re-run 20mins ago of him pretending to speak french ROFLROFL and pheobe told the casting director her brothers retarded ROFLROFL ROFLROFL ROFLROFL . ooooooooooooo i MISSS friends
 
question to all who was ur favourite friends character? mines a tie btw joey and ross ( ross was hilarious in his dry way ROFLROFL  esp the way he would speak sooo slow ROFLROFL )

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~~RBO Chit Chat Corner #2~~

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: blackdaughter   Replies: 1181   Views: 27635

blackdaughter 1181 27635 26 October 2010 at 5:42pm by isomers
~~RBO Chit Chat Corner #1~~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Dancingdoll   Replies: 1205   Views: 28869

Dancingdoll 1205 28869 10 August 2010 at 11:08pm by Dancingdoll
~*RBO Chat Corner*~

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: --Divzfan--   Replies: 222   Views: 9929

--Divzfan-- 222 9929 20 June 2010 at 11:43am by Dancingdoll
Rang Badalti Odhni Articles Corner

2 3

Author: -Fatima-   Replies: 16   Views: 16620

-Fatima- 16 16620 20 April 2010 at 8:39am by -Fatima-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index