Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

~~RBO Chit Chat Corner #6~~ (Page 96)

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 January 2011 at 4:18pm | IP Logged
Originally posted by -Veena-

Nitz..
LMAOOOO @ wanting to slap DOra.. one from me too.. i dont' like her too... :@
 


haha!! you too? LOL that girl is SO annoying! Major slap-worthy I tell you. Nick is corrupting the minds of little children by showing shows like Dora!LOLLOL

@ROOJ; I LOVEEEEE spongebob! ROFL I like Patrick and Squidward more than him though.LOLLOL



Edited by -Nitya- - 28 January 2011 at 4:17pm

The following 3 member(s) liked the above post:

rafia 24rooj-i-Veena-

rafia 24 IF-Dazzler
rafia 24
rafia 24

Joined: 28 July 2005
Posts: 2661

Posted: 28 January 2011 at 4:19pm | IP Logged
@ nits lol i find jaleebi's tooo sweet but thanks for offering,
pls dont say u love vivan too ROFL u and may can become a double act lol

The following 2 member(s) liked the above post:

rooj-iThe_May_Rose

-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38648

Posted: 28 January 2011 at 4:19pm | IP Logged
@Raf..
Vivan was in CHA... did you watch that!!!??
He was good in it..... that is the only show of his i watched.
 
@Nitz...
eee... love jalebis!!!! one for me!!

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24rooj-i

-Veena- IF-Stunnerz
-Veena-
-Veena-

Joined: 18 December 2007
Posts: 38648

Posted: 28 January 2011 at 4:20pm | IP Logged
Originally posted by -Nitya-

Originally posted by -Veena-

Nitz..
LMAOOOO @ wanting to slap DOra.. one from me too.. i dont' like her too... :@
 


haha!! you too? LOL that girl is SO annoying! Major slap-worthy I tell you. Nick is corrupting the minds of little children by showing shows like Dora!LOLLOL
ROFLROFLROFLROFL.. i used to say Authur deekhoo par no Dora.. LOL!!!!..

The following 2 member(s) liked the above post:

-Simple-isomers

-Simple- IF-Dazzler
-Simple-
-Simple-

Joined: 14 November 2010
Posts: 3064

Posted: 28 January 2011 at 4:22pm | IP Logged
@ Veena - You mean Arthur? I used to quite like that! I remember I used to watch it all the time after I came back from  schoolLOL. But I tell you what I couldnt stand? Bear in the big blue houseErmm

The following 3 member(s) liked the above post:

rafia 24rooj-iisomers

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 28 January 2011 at 4:22pm | IP Logged
@ Nitz: I love Jalebis *Yum yum munch munch* Thanks!

and I hate Spongebob...didn't like that show at all!

I love Arthur!!! Man Arthur was the best...

The following 2 member(s) liked the above post:

rafia 24isomers

isomers IF-Sizzlerz
isomers
isomers

Joined: 15 January 2008
Posts: 15544

Posted: 28 January 2011 at 4:22pm | IP Logged
Originally posted by simple21

@ Nitya - Dont get me started! The WHOLE of KisDesh was awesome up until I think he left for dehli. After that....I couldnt watch until he came back and dont think I did properly when he did. But I did watch the part where Heer was crying when she found out and honestly THAT had me in TEARSCry. She REALLY improved in acting from the beginning. I remember the first phone conversation she had with Prem as cross connection. She werent that good but she grew! And yeah like you these 2 were my first obsession. LOVED them dearly. I was on the forum too but kept silent. Loved the Destiny FF. Oh and so true about the whole looking for good looking guys. So my theory isnt that bad huh?LOL


OMG, I cried with Heer. ): And the scene of Veera's haldi..that one was so touchy!
I liked the show to the point where Gayatri was nice. After that, it became a typical E show. It was nice for a while after the leap too.

AHHH! Destiny is the most amazing FF I've ever read! and then there was Mannat too. Both of them were so amazing! but both the FF writers had to leave for some reason. ):
There was another FF, I can't remember the name though, that one was amazing as well. Completely different from the show though.





Edited by -Nitya- - 28 January 2011 at 4:22pm

The following 1 member(s) liked the above post:

-Simple-

rafia 24 IF-Dazzler
rafia 24
rafia 24

Joined: 28 July 2005
Posts: 2661

Posted: 28 January 2011 at 4:23pm | IP Logged
@ veena whats CHA lol and i too like spongebob esp squidward i find patrick annoying
i also used to love watching hey arnold- loved helga- stupid football head ROFLROFL ROFLROFL 

The following 2 member(s) liked the above post:

-Simple-rooj-i

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
~~RBO Chit Chat Corner #2~~

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: blackdaughter   Replies: 1181   Views: 27636

blackdaughter 1181 27636 26 October 2010 at 5:42pm by isomers
~~RBO Chit Chat Corner #1~~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Dancingdoll   Replies: 1205   Views: 28875

Dancingdoll 1205 28875 10 August 2010 at 11:08pm by Dancingdoll
~*RBO Chat Corner*~

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: --Divzfan--   Replies: 222   Views: 9929

--Divzfan-- 222 9929 20 June 2010 at 11:43am by Dancingdoll
Rang Badalti Odhni Articles Corner

2 3

Author: -Fatima-   Replies: 16   Views: 16622

-Fatima- 16 16622 20 April 2010 at 8:39am by -Fatima-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index