Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

YuNa/SeHa's Love Island#145~*LostWithinUrTouch<3*~ (Page 95)

Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 24 January 2011 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by Nadz_YuNalover

Originally posted by sweet.melody

isluuuuuu dil hai ke maaanta nahi Ermm

ROFLROFLROFL


btw i jst realized i finished 50 000 posts milestone before a whiile Approve
omg nadz, just saw dat, 50000, u r crazyROFLROFLROFLcongoROFLROFLROFL

sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 24 January 2011 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

yes i got pm from same behoodiROFLROFLROFLNADZROFLROFLROFLaur phir kuch bhi nai aataROFLROFLROFL


I know right! Same old kahani everytime ROFLROFLROFL she tempts people and then does this ROFLROFL

islu beat her up nicely with Azim belan ok ROFLROFL and throw a lot of lamps at her ROFL
Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 24 January 2011 at 5:16pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

Originally posted by sweet.melody

Hey Mona did you also get the PM from the same behoodi? kya hai uska naam.. hmm n.... phir kya aata hai?

haan nadz.. did you get it from her too? ROFL
yes i got pm from same behoodiROFLROFLROFLNADZROFLROFLROFLaur phir kuch bhi nai aataROFLROFLROFL


Stern Smile now i cnt go coz my badnaami is full on chaalu Wacko
Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 24 January 2011 at 5:17pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

Originally posted by Nadz_YuNalover

Originally posted by sweet.melody

isluuuuuu dil hai ke maaanta nahi Ermm

ROFLROFLROFL


btw i jst realized i finished 50 000 posts milestone before a whiile Approve
omg nadz, just saw dat, 50000, u r crazyROFLROFLROFLcongoROFLROFLROFL


i rawk Cool
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 24 January 2011 at 5:17pm | IP Logged
bewafa bewafa bewafa nikli hai tu Broken Heart

ROFLROFLROFL
Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 24 January 2011 at 5:18pm | IP Logged
Originally posted by sweet.melody

Originally posted by Mona1993

yes i got pm from same behoodiROFLROFLROFLNADZROFLROFLROFLaur phir kuch bhi nai aataROFLROFLROFL


I know right! Same old kahani everytime ROFLROFLROFL she tempts people and then does this ROFLROFL

islu beat her up nicely with Azim belan ok ROFLROFL and throw a lot of lamps at her ROFL


umm ummm ummmmmm ummmmmmmm

*nadz runs and hides in her blanky*
Nadz_YuNalover IF-Addictz
Nadz_YuNalover
Nadz_YuNalover

Joined: 28 March 2008
Posts: 74095

Posted: 24 January 2011 at 5:19pm | IP Logged
Originally posted by sweet.melody

bewafa bewafa bewafa nikli hai tu Broken Heart

ROFLROFLROFL


shut up Stern Smile ROFL ur aaj is my kal so yeah wait till kal ROFL
sweet.melody IF-Stunnerz
sweet.melody
sweet.melody

Joined: 04 June 2009
Posts: 33482

Posted: 24 January 2011 at 5:19pm | IP Logged
islu set her blanky on fire and then beat her up ROFLROFLROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
YuNa's Love Island #74 Next Island pg.1~

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: KaJen.xoxo   Replies: 1203   Views: 34203

KaJen.xoxo 1203 34203 05 July 2010 at 1:41pm by suj01
(*YuNa's Love Island.*)#66 Next Island Pg.1

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: KaJen.xoxo   Replies: 1208   Views: 34505

KaJen.xoxo 1208 34505 03 June 2010 at 1:11pm by suj01
(*YuNa's Love Island.*)#65 Next Island Pg.1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: KaJen.xoxo   Replies: 1202   Views: 36194

KaJen.xoxo 1202 36194 29 May 2010 at 5:55pm by flamingo_aries
(*YuNa's Love Island.*)#64 Next Island Pg.1

2 3 4 5 6 7 ... 147 148

Author: KaJen.xoxo   Replies: 1183   Views: 34655

KaJen.xoxo 1183 34655 27 May 2010 at 1:00am by Nadz_YuNalover
(*YuNa's Love Island.*)#63 Next Island Pg.1

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: KaJen.xoxo   Replies: 1201   Views: 45182

KaJen.xoxo 1201 45182 25 May 2010 at 2:35pm by Nadz_YuNalover

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index