Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

--Idiotic CC9--(invites Only)!Chocolate Land! (Page 137)

Ayesha_Rocks Goldie

Joined: 27 September 2010
Posts: 1171

Posted: 27 January 2011 at 12:20pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

..-IronyDied-.. IF-Stunnerz
..-IronyDied-..
..-IronyDied-..

Joined: 09 September 2010
Posts: 35689

Posted: 27 January 2011 at 12:20pm | IP Logged
Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan



love u too.. Mein 15 ki hun.. Or tu???
mai 16 ki hoon....chal mujhe respect kar.....ROFL


hahaha.. Sure.. Ji maam sab boliye..LOL..
ROFL....waise tu bhi mohit ki deewani hai kya?LOL


haan.. Mohit meri jan hai.. Tu kis ki deewani hai??? Ishaan ki of sasureal genda phool???
nahi uo mera jija hai....LOL
mai to mayank ki deewani hoon.....aur uski patni bhiBlushing


Mayank ki patni????lol
byy god.. Nupur tera murder kardey gi..LOL [:p]
nahi karegi........itne dino se nahi kiya ab kya karlegi.....ROFL
..-IronyDied-.. IF-Stunnerz
..-IronyDied-..
..-IronyDied-..

Joined: 09 September 2010
Posts: 35689

Posted: 27 January 2011 at 12:22pm | IP Logged
Originally posted by Ayesha_Rocks

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_Rocks

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_Rocks

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_Rocks

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_Rocks

Knock knockTongue
ek aur ayesha.....?ROFL
hi ayesho...i am tashu.kabhi milna nahi huya.but i noe uTongue
how r u
yeah yaar, theres a lot of Ayesha's hereLOL
hey tashuSmileYeah i know u too, we just haven't talked muchTongue
yaar u know me...aww.i am so popular.....ROFL
so how old r u?
yeah u areLOL
Im sweet 16, wbu?
pinchi..LOL
i am also 16Embarrassed.....have any hobbies?
yeah i have a lot of hobbies. Watching TV, listening to music, travelling/exploring, playing some types of sports, etc. Hbu?Big smile
same.....here.......Smile
par humare me ek cheez common hai.....i want to kill ansar and i know u also want to do that...ROFL



yes that is true, wanna kill himROFL
yea...specially this..........>Embarrassed
its irritating man....ROFL
..-Ayesshhaa-.. IF-Sizzlerz
..-Ayesshhaa-..
..-Ayesshhaa-..

Joined: 24 April 2010
Posts: 16368

Posted: 27 January 2011 at 12:23pm | IP Logged
Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan

Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan



love u too.. Mein 15 ki hun.. Or tu???
mai 16 ki hoon....chal mujhe respect kar.....ROFL


hahaha.. Sure.. Ji maam sab boliye..LOL..
ROFL....waise tu bhi mohit ki deewani hai kya?LOL


haan.. Mohit meri jan hai.. Tu kis ki deewani hai??? Ishaan ki of sasureal genda phool???
nahi uo mera jija hai....LOL
mai to mayank ki deewani hoon.....aur uski patni bhiBlushing


Mayank ki patni????lol
byy god.. Nupur tera murder kardey gi..LOL [:p]
nahi karegi........itne dino se nahi kiya ab kya karlegi.....ROFL

hahaha.. Bechara Mayank..

The following 1 member(s) liked the above post:

..-IronyDied-..

Ayesha_Rocks Goldie

Joined: 27 September 2010
Posts: 1171

Posted: 27 January 2011 at 12:23pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

The following 1 member(s) liked the above post:

..-IronyDied-..

..-IronyDied-.. IF-Stunnerz
..-IronyDied-..
..-IronyDied-..

Joined: 09 September 2010
Posts: 35689

Posted: 27 January 2011 at 12:24pm | IP Logged
Originally posted by Ayesha_LuvSaJan


hahaha.. Bechara Mayank..
bechara nahi.he's lucky jo tashu ne usko choice kiya.....Approve
..-IronyDied-.. IF-Stunnerz
..-IronyDied-..
..-IronyDied-..

Joined: 09 September 2010
Posts: 35689

Posted: 27 January 2011 at 12:25pm | IP Logged
Originally posted by Ayesha_Rocks


YeahROFLIkr that Embarrassedis so irritatingAngry
Gives me the creeps u knowLOL
[/QUOTE]LOL....anyways tell me tu kiski patni hai?ROFLROFL
..-Ayesshhaa-.. IF-Sizzlerz
..-Ayesshhaa-..
..-Ayesshhaa-..

Joined: 24 April 2010
Posts: 16368

Posted: 27 January 2011 at 12:28pm | IP Logged
Originally posted by tasfia123

Originally posted by Ayesha_LuvSaJan


hahaha.. Bechara Mayank..
bechara nahi.he's lucky jo tashu ne usko choice kiya.....Approve

ohhhhooo.. Par mujhe toh bechara lag raha hai.. Tongue..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Maan Lover paradise #1 |Invitees Only| Changed

2 3 4 5 6 7 8

Author: -Destiny-   Replies: 60   Views: 6162

-Destiny- 60 6162 29 July 2010 at 11:52am by -smiley-
**PRC Crazy Land** (Invites Only)closed

2 3 4 5 6 7 ... 136 137

Author: Amor.   Replies: 1094   Views: 49746

Amor. 1094 49746 09 April 2010 at 6:01am by pratsy
Chocolate Lovers CC

2 3 4 5 6 7

Author: reya.   Replies: 49   Views: 4540

reya. 49 4540 28 November 2009 at 12:23am by chashmish97
~Samrat Gunjan La-La Land (Invites only)~

2 3 4 5 6 7 ... 19 20

Author: -Sarzz-   Replies: 155   Views: 13616

-Sarzz- 155 13616 26 August 2009 at 6:22am by _Payuu_
Saduuuu And Hinuuu My Idiotic Husbands...cc#3

2 3 4 5 6 7 ... 134 135

Author: ashmii   Replies: 1072   Views: 25547

ashmii 1072 25547 26 May 2009 at 11:35am by *Nishi*

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index