Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

Forum Looney Tunes- note pg 8 (Page 4)

roadsidejunkey Goldie
roadsidejunkey
roadsidejunkey

Joined: 08 October 2010
Posts: 1675

Posted: 21 January 2011 at 1:52pm | IP Logged
Originally posted by rooj-i

Originally posted by deepa_01

LYK in MBBS ryt???wat r u majorin in??

yep like in MBBS...and im majoring in biopsychology and Media and communications...and doing Pre-med as my programe
wow..grt COMBO..nvr heard one in INDIA...ALL D BEST den!!know dat its pretty hard..has been thru dat stage!!

The following 1 member(s) liked the above post:

rooj-i

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 21 January 2011 at 4:19pm | IP Logged
Updated the new ones...will post more as they come to me!
rafia 24 IF-Dazzler
rafia 24
rafia 24

Joined: 28 July 2005
Posts: 2661

Posted: 21 January 2011 at 4:24pm | IP Logged
hahaa loved it- i guess u do have a yasharan cult following which reminds me when does the school begin LOL
and im upset ive not been assigned a character Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

rooj-i

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 21 January 2011 at 4:28pm | IP Logged
Originally posted by rafia 24

hahaa loved it- i guess u do have a yasharan cult following which reminds me when does the school begin LOL
and im upset ive not been assigned a character Cry

coz im trying to think which character to assign you...what do u prefer? i was thinking about giving you our Porky pig but then I changed it...maybe that should be you...what say?

arre yaar school ka mat puchu abhi tak koi set up nahi kiya!LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

rafia 24

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 21 January 2011 at 4:32pm | IP Logged
No go look at the first page Rain
SPN_JD_Addicted IF-Sizzlerz
SPN_JD_Addicted
SPN_JD_Addicted

Joined: 23 March 2009
Posts: 13949

Posted: 21 January 2011 at 4:51pm | IP Logged
Rooj-how do u come up with ideas like these lol.Hilarious.I just can't stop laughing lol.BTW,love baby looney tunes!

The following 1 member(s) liked the above post:

rooj-i

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 21 January 2011 at 4:53pm | IP Logged
Originally posted by SPN_JD_Addicted

Rooj-how do u come up with ideas like these lol.Hilarious.I just can't stop laughing lol.BTW,love baby looney tunes!


hahahaha i don't know smitha...i ask myself the same question...but my obsession with Looney Tunes lately has been sky-rocketing!ROFL

I love Baby looney tunes too! Reading the song reminds me of it!

The following 1 member(s) liked the above post:

rafia 24

rafia 24 IF-Dazzler
rafia 24
rafia 24

Joined: 28 July 2005
Posts: 2661

Posted: 21 January 2011 at 4:53pm | IP Logged
lmaoROFL so uve assigned me elmer fudd- the frog LOL its funny bacuse as i was growing uo i was always compared to a frog or cat beacuse i have big eyes. but yaar when do i hunt/ fish all i ask for is more shanak and that too of the romanceing kind nokh jok tho chalta rahe gaROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Graphic FF ~When Love Calls~ Note pg 84

2 3 4 5 6 7 ... 86 87

Author: -Manita-   Replies: 693   Views: 43512

-Manita- 693 43512 29 October 2011 at 2:28pm by Rash.kap
Please help..RBO music, tunes, and BG score

Author: musicalrain   Replies: 7   Views: 840

musicalrain 7 840 23 August 2011 at 12:50pm by musicalrain
Tunes That Make The Heart Grow FONDER !! :((

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: togepe30   Replies: 66   Views: 4216

togepe30 66 4216 30 July 2011 at 9:06am by Ujjwala
Odhani all set for new tunes......

2 3

Author: khush1432   Replies: 19   Views: 2737

khush1432 19 2737 05 December 2010 at 4:56am by jyothi1989
Odhani all set for new tunes - Article

Author: niveditha   Replies: 7   Views: 1800

niveditha 7 1800 01 December 2010 at 7:23am by -Veena-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index