Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

kt's new photos (Page 6)

IFsKhanak IF-Dazzler
IFsKhanak
IFsKhanak

Joined: 26 October 2010
Posts: 3401

Posted: 21 January 2011 at 2:03am | IP Logged
dont bother :)

you can now leave and go back to your forum.

goodbye


The following 6 member(s) liked the above post:

-chocaholic-SHANAKFANhotchpotchRBOpriya_cool_123krockshanakyasharan

krock IF-Sizzlerz
krock
krock

Joined: 13 November 2010
Posts: 14318

Posted: 21 January 2011 at 2:03am | IP Logged
stop it guys we serously need to stop its never ending battel so bus ab no more discussion

The following 1 member(s) liked the above post:

hotchpotchRBO

priya_cool_123 IF-Rockerz
priya_cool_123
priya_cool_123

Joined: 01 October 2010
Posts: 7621

Posted: 21 January 2011 at 2:07am | IP Logged
Originally posted by juhi_karneet

Originally posted by IFsKhanak

Originally posted by juhi_karneet

@RBO Fans -
Let me clear it to u all that the person who posted the pics is sum fake id..trying to create fights between two forums
and we dont have any need to post our lovely pics in ur forum 
nor we have interest in reading ur harsh comments

 i have spoken to mods regarding this topicmaker n topic and also ur edited comment m gonna send to mods ....

@Perneet - comments....we dont care...
u guyz r really insecure n juss dont wanna accept the truth !!

anyways thats a different matter.......
but no one has given u all any permission to bash Perneet...



and u'r friends with a fake id?

tells a  lot about u lol

maybe its just u

actually it surely is

and also speaks about who is more insecure LOL


(sorry veena, DD, this is the last time i had to give it to her)

 no use of making u guyz undahstand the problem of that fake id....u guyz need brains to understand nah......sorry its my mistake that i was trying to sort out the problem..n was making RBO fans understand 
really now....( shaan style)
we don get it... really we dont..... our bad....

The following 3 member(s) liked the above post:

SHANAKFANhotchpotchRBOkrock

-Ray- IF-Dazzler
-Ray-
-Ray-

Joined: 31 October 2010
Posts: 3727

Posted: 21 January 2011 at 2:09am | IP Logged
Originally posted by juhi_karneet

Originally posted by IFsKhanak

Originally posted by juhi_karneet

@RBO Fans -
Let me clear it to u all that the person who posted the pics is sum fake id..trying to create fights between two forums
and we dont have any need to post our lovely pics in ur forum 
nor we have interest in reading ur harsh comments

 i have spoken to mods regarding this topicmaker n topic and also ur edited comment m gonna send to mods ....

@Perneet - comments....we dont care...
u guyz r really insecure n juss dont wanna accept the truth !!

anyways thats a different matter.......
but no one has given u all any permission to bash Perneet...



and u'r friends with a fake id?

tells a  lot about u lol

maybe its just u

actually it surely is

and also speaks about who is more insecure LOL


(sorry veena, DD, this is the last time i had to give it to her)

 no use of making u guyz undahstand the problem of that fake id....u guyz need brains to understand nah......sorry its my mistake that i was trying to sort out the problem..n was making RBO fans understand 
 
darling use ur lil brain for ur own good, u dnt dnt worry abt us.

The following 3 member(s) liked the above post:

SHANAKFANhotchpotchRBOkrock

shanakyasharan IF-Addictz
shanakyasharan
shanakyasharan

Joined: 10 November 2010
Posts: 63747

Posted: 21 January 2011 at 2:11am | IP Logged
JUST CHILL CHILL  just chillROFL

The following 4 member(s) liked the above post:

-chocaholic-SHANAKFANhotchpotchRBOjyothi1989

...Juhi._ IF-Rockerz
...Juhi._
...Juhi._

Joined: 17 January 2009
Posts: 5794

Posted: 21 January 2011 at 2:12am | IP Logged
Originally posted by cadbery

Originally posted by juhi_karneet

Originally posted by IFsKhanak

Originally posted by juhi_karneet

@RBO Fans -
Let me clear it to u all that the person who posted the pics is sum fake id..trying to create fights between two forums
and we dont have any need to post our lovely pics in ur forum 
nor we have interest in reading ur harsh comments

 i have spoken to mods regarding this topicmaker n topic and also ur edited comment m gonna send to mods ....

@Perneet - comments....we dont care...
u guyz r really insecure n juss dont wanna accept the truth !!

anyways thats a different matter.......
but no one has given u all any permission to bash Perneet...



and u'r friends with a fake id?

tells a  lot about u lol

maybe its just u

actually it surely is

and also speaks about who is more insecure LOL


(sorry veena, DD, this is the last time i had to give it to her)

 no use of making u guyz undahstand the problem of that fake id....u guyz need brains to understand nah......sorry its my mistake that i was trying to sort out the problem..n was making RBO fans understand 
 
darling use ur lil brain for ur own good, u dnt dnt worry abt us.

yeah by saying such cheap things i came to know about ur level of maturity
krock IF-Sizzlerz
krock
krock

Joined: 13 November 2010
Posts: 14318

Posted: 21 January 2011 at 2:14am | IP Logged
Originally posted by juhi_karneet

Originally posted by cadbery

Originally posted by juhi_karneet

Originally posted by IFsKhanak

Originally posted by juhi_karneet

@RBO Fans -
Let me clear it to u all that the person who posted the pics is sum fake id..trying to create fights between two forums
and we dont have any need to post our lovely pics in ur forum 
nor we have interest in reading ur harsh comments

 i have spoken to mods regarding this topicmaker n topic and also ur edited comment m gonna send to mods ....

@Perneet - comments....we dont care...
u guyz r really insecure n juss dont wanna accept the truth !!

anyways thats a different matter.......
but no one has given u all any permission to bash Perneet...



and u'r friends with a fake id?

tells a  lot about u lol

maybe its just u

actually it surely is

and also speaks about who is more insecure LOL


(sorry veena, DD, this is the last time i had to give it to her)

 no use of making u guyz undahstand the problem of that fake id....u guyz need brains to understand nah......sorry its my mistake that i was trying to sort out the problem..n was making RBO fans understand 
 
darling use ur lil brain for ur own good, u dnt dnt worry abt us.

yeah by saying such cheap things i came to know about ur level of maturity
oh get lost yaar jao yaha se bass ho gaya hum aise hi hain so buy plzConfused

The following 3 member(s) liked the above post:

SHANAKFANhotchpotchRBO-Ray-

-Ray- IF-Dazzler
-Ray-
-Ray-

Joined: 31 October 2010
Posts: 3727

Posted: 21 January 2011 at 2:16am | IP Logged
 
 
@juhi_karneet 
 
stay in ur forum with ur maturity, we dnt need it, nerither ur photos nt this junk rplys, get a life, kt's personl life is nt our business, we maintain it that way , if u want t break it , do it in ur forum and STAY AWAY FRM OUR forum, do u get it?


Edited by cadbery - 21 January 2011 at 2:17am

The following 2 member(s) liked the above post:

hotchpotchRBONinjaInPyjamas

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
khanak/shaan's journey photos on starone website

Author: destinylove   Replies: 1   Views: 2563

destinylove 1 2563 18 August 2010 at 8:17am by Niza_Khanie
ShaNak Photos = Natasha's Return

Author: The_May_Rose   Replies: 8   Views: 1911

The_May_Rose 8 1911 20 July 2010 at 5:54am by sareeta

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index