Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Random Ramblers Timbuktoo#66!!!! (Page 64)

Bazinga IF-Sizzlerz
Bazinga
Bazinga

Joined: 17 July 2006
Posts: 19646

Posted: 03 February 2011 at 9:50am | IP Logged
Originally posted by psawyer


I loved Nimmo too! 

Kantaben: "Pizza Hut ka opposite kya hai? Pizza Hutna Mat!" ROFLROFLROFL Oh, and I remember her calling one of the awful aunties "Shahadpav" = Honeybuns ROFL

But yeah, that story went waaaaaaaaaaaaaay cuckoo Wacko



Classic Kantaben ROFLROFL . I used to love all the scenes between her and Kunal, especially her tendency to bug Kunal on purpose in the name of "protecting Nimmo" LOL 

The following 1 member(s) liked the above post:

psawyer

psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 03 February 2011 at 9:50am | IP Logged
Well, yeah, but how many R.coms are we seeing these days? It's more of the crapper-than-Ekta variety...then add to that the wooden planks passing off as actors....of these, give me Ekta any day. 

But if R.com were to have a season 2, or other YRF shows turned out to be as good, of course, Ekta wouldn't even get a look-in. 
AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100782

Posted: 03 February 2011 at 9:52am | IP Logged
Originally posted by Kavya_KraZQueen

Originally posted by psawyer



Yes but her actors can act LOL and most of the other shows simply start off being a farce and go downhill from there LOL



Well, relatively (i.e when we compare her shows to the ones that are worse than hers) then she IS definitely better or rather the lesser of the two evils. But if I have to compare her shows to better ones, say shows like SGP (not that it is going great guns now but still it is better than the typical Ekta-ruins-it-again story) or the YRF ones like R.Com (I am not comparing the genre here but the CONTENT that you give in your chosen genre) or for that matter even a show like LTL despite its pace, I have to say that she is not worth having expectations from...  


SGP ki please ab baat mat karo, Kavya.....I feel like puking thinking about that show nowDeadDeadDeadDeadDead

And LTL....lol.....ppl who don't watch it won't understand why that show is strong content-wise.
Bazinga IF-Sizzlerz
Bazinga
Bazinga

Joined: 17 July 2006
Posts: 19646

Posted: 03 February 2011 at 9:59am | IP Logged
@Anu: I know SGP is veryyyy strange nowadays - I saw some episode yesterday where Ishaan-Suhaana were on honeymoon and I was like "THIS is THEM?" Wacko and honestly, Suhaana's "funny" antics are not funny anymore- they are bordering on buffoonery Dead

The following 1 member(s) liked the above post:

AreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100782

Posted: 03 February 2011 at 10:01am | IP Logged
@Kavya: I saw Suhana's "confession" scene.....and that was enough to scar me....the show is BEYOND retarded now....so I'm sorry to say, but I'll take PR over it anyday now....don't care if it's "kekta crap"......atleast Kekta crap is PREDICTABLE with its typical cliches and you know what to expect.....I'm now tiredddddddddd of all these so called other "youthful" and "fun" shows where they just turn characters into caricaturish BUFFOONS....isse achha toh main Kekta ka convoluted saas-bahu drama hi dekh loon.
Bazinga IF-Sizzlerz
Bazinga
Bazinga

Joined: 17 July 2006
Posts: 19646

Posted: 03 February 2011 at 10:12am | IP Logged
Suhaana's confession? I didn't see it - I lost interest when Sona came into the picture, but my point was, SGP is relatively less damaged than what most of Kekta's shows turn into eventually, as for PR, I never watched that show so I can't comment on that. 

Well yes, Kekta's stuff IS predictable and even in its most retarded phase is definitely WAYYYYY better than the "youth shows" of Star One variety but still I wouldn't prefer it but I am not saying I won't watch it because we don't have a better option any way like Vasu pointed out.

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100782

Posted: 03 February 2011 at 10:16am | IP Logged
Originally posted by Kavya_KraZQueen

Suhaana's confession? I didn't see it - I lost interest when Sona came into the picture, but my point was, SGP is relatively less damaged than what most of Kekta's shows turn into eventually, as for PR, I never watched that show so I can't comment on that. 

Well yes, Kekta's stuff IS predictable and even in its most retarded phase is definitely WAYYYYY better than the "youth shows" of Star One variety but still I wouldn't prefer it but I am not saying I won't watch it because we don't have a better option any way like Vasu pointed out.



Ishaan was latko-ing from a railing at his champu-est best as he shouts for Suhana to say she wont' leave the house and then she says she loves him. What a sceneSleepy

No, I'm sorry but SGP is no longer "relatively less damaged" in my eyes....it's an utter piece of SHIT is what it is. I can't even remember anymore what this show USED to be....they've destroyed it in every sense.

My point was the same....that given the current bleak scenario on TV, I'd take Kekta crap....actually SOME Kekta crap....she's also made desi twilight let's not forgetLOL....so I'd take SOME Kekta crap over the rest of the nonsense on TV.....an R.com happens once in a blue moon and it's never valued in time.

The following 1 member(s) liked the above post:

psawyer

psawyer IF-Stunnerz
psawyer
psawyer

Joined: 17 December 2005
Posts: 28172

Posted: 03 February 2011 at 10:24am | IP Logged
Originally posted by nureat01

Originally posted by Kavya_KraZQueen

Suhaana's confession? I didn't see it - I lost interest when Sona came into the picture, but my point was, SGP is relatively less damaged than what most of Kekta's shows turn into eventually, as for PR, I never watched that show so I can't comment on that. 

Well yes, Kekta's stuff IS predictable and even in its most retarded phase is definitely WAYYYYY better than the "youth shows" of Star One variety but still I wouldn't prefer it but I am not saying I won't watch it because we don't have a better option any way like Vasu pointed out.



Ishaan was latko-ing from a railing at his champu-est best as he shouts for Suhana to say she wont' leave the house and then she says she loves him. What a sceneSleepy

No, I'm sorry but SGP is no longer "relatively less damaged" in my eyes....it's an utter piece of SHIT is what it is. I can't even remember anymore what this show USED to be....they've destroyed it in every sense.

My point was the same....that given the current bleak scenario on TV, I'd take Kekta crap....actually SOME Kekta crap....she's also made desi twilight let's not forgetLOL....so I'd take SOME Kekta crap over the rest of the nonsense on TV.....an R.com happens once in a blue moon and it's never valued in time.

@bold - LOL, and exactly. Even right now, I prefer not to watch ANYTHING rather than what's currently on TV....and I won't watch an Ekta show just to watch something...the only time I will watch it is when one of my fave actors, i.e. Sakshi, Ronit (even though I didn't watch Bandini), MB and Tina would be in it. Otherwise I am happy to go desi-tv-lessLOL No twilight-shilight for me....if I wanted to watch dental surgery I'd go and sit in my local dentist's at lunchtimes OuchLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

incandescence

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Random Heartbreakers Timbuktoo#59!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 50848

AreYaar 1193 50848 13 September 2010 at 3:13pm by AreYaar
Random Ramblers Mafia Den#58!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1195   Views: 52124

AreYaar 1195 52124 24 August 2010 at 4:57am by Taify
Random Ramblers Timbuktoo#57!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 53613

AreYaar 1193 53613 02 August 2010 at 2:05pm by AreYaar
Random Ramblers Timbuktoo#56!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1195   Views: 55122

AreYaar 1195 55122 01 July 2010 at 2:25pm by Melissa
Random Ramblers Timbuktoo#55!!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1197   Views: 55333

AreYaar 1197 55333 04 June 2010 at 11:34am by viniva sharma

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index