Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Random Ramblers Timbuktoo#66!!!! (Page 144)

incandescence IF-Sizzlerz
incandescence
incandescence

Joined: 03 September 2006
Posts: 11935

Posted: 02 March 2011 at 2:23pm | IP Logged
Originally posted by nureat01

@Mash: It was hilarious......they even showed Sushant laughing after she said that or something and when she came back to the hawa mahal, all the contestants rushed to jokingly/mockingly touch her feet.....rofl


LOLLL....THIS I have to see! MV is always unintentionally hilarious with her comments. She lives in her own small world. LOL


Edit:

Bossy pyar?! Oh Anu....ROFL

Edited by incandescence - 02 March 2011 at 2:28pm

The following 2 member(s) liked the above post:

-Fivr-AreYaar

-Fivr- Moderator
-Fivr-
-Fivr-

Joined: 27 July 2006
Posts: 15850

Posted: 02 March 2011 at 2:27pm | IP Logged
Originally posted by nureat01

LOL Fivr....she's aevein getting all embarassed......Mash beta, listen to me....humein pata hai ki tumhare blunt/bossy demeanor mein hum sab ke liye bahutttttttt sara pyar aur concern hota hai....we love you like this only.....muahhhh! lol

I think it takes a certain kind of mindset to appreciate bossy pyar....I love it.....lol.....maybe that's why I get Ankita and the idiots in the JDJ forum don't :P
 
@bold: I concur! Big smile Minus the kiss of course because I don't think you'd want a slobbery one from me.. LOL
 
P.S. LMAO! Mahi and I are both "excellent" dancers! You guys are just "jalus"!! *defensive muh*  *breaks into a Pappu-can't-dance-sala move as a demonstration* ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL


Edited by -Fivr- - 02 March 2011 at 2:29pm

The following 2 member(s) liked the above post:

incandescenceAreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100823

Posted: 02 March 2011 at 2:27pm | IP Logged
LOL yeah Mash, you should watch it.....seriously she is so unintentionally hilarious with the things she blurts out.....Sushant even did this "tum mahaan ho" kinda gesture when she was saying some stuff.....LOL.....paaaaaagal baccha she is I like to say....haha.....

The following 1 member(s) liked the above post:

incandescence

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100823

Posted: 02 March 2011 at 2:31pm | IP Logged
LOL why, Fivr?? A slobbery kiss is a MUST....watch how she'll chidofy then.....and act all cranky....I love it....:P haha


ROFL@ you and Mahi being EXCELAAAANT dancers and us all just being "jaalus" lmao......

The following 1 member(s) liked the above post:

-Fivr-

-Fivr- Moderator
-Fivr-
-Fivr-

Joined: 27 July 2006
Posts: 15850

Posted: 02 March 2011 at 2:36pm | IP Logged
Originally posted by nureat01

LOL why, Fivr?? A slobbery kiss is a MUST....watch how she'll chidofy then.....and act all cranky....I love it....:P haha


ROFL@ you and Mahi being EXCELAAAANT dancers and us all just being "jaalus" lmao......
 
LOL!! Oh! In that case... *tries to grab Mash*  ROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

incandescenceAreYaar

AreYaar IF-Achieverz
AreYaar
AreYaar

Joined: 28 March 2006
Posts: 100823

Posted: 02 March 2011 at 2:43pm | IP Logged
Originally posted by incandescence


Bossy pyar?! Oh Anu....ROFL


Aur nahin toh kyaTongueLOL

My sister is in an expert in this brand of pyar.....she makes you look like a lamb in comparison when it comes to the whole "tough love" fundasLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

incandescence

incandescence IF-Sizzlerz
incandescence
incandescence

Joined: 03 September 2006
Posts: 11935

Posted: 02 March 2011 at 3:07pm | IP Logged
Ooohhh...so much nautanki going on in the LTL forum. I'm glad I'm not too active or that attached to the forum.

The following 1 member(s) liked the above post:

-Fivr-

-Fivr- Moderator
-Fivr-
-Fivr-

Joined: 27 July 2006
Posts: 15850

Posted: 02 March 2011 at 9:38pm | IP Logged
I'm not watching LTL tonight.. I have an early day tomorrow so I have to get to bed and the drama in the forum has kept me pretty busy to watch it sooner.. *sigh* Maybe Mash and I can catch up together i.e. tomorrow! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

AreYaar

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Random Heartbreakers Timbuktoo#59!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 50914

AreYaar 1193 50914 13 September 2010 at 3:13pm by AreYaar
Random Ramblers Mafia Den#58!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1195   Views: 52186

AreYaar 1195 52186 24 August 2010 at 4:57am by Taify
Random Ramblers Timbuktoo#57!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1193   Views: 53664

AreYaar 1193 53664 02 August 2010 at 2:05pm by AreYaar
Random Ramblers Timbuktoo#56!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1195   Views: 55261

AreYaar 1195 55261 01 July 2010 at 2:25pm by Melissa
Random Ramblers Timbuktoo#55!!!!!

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: AreYaar   Replies: 1197   Views: 55393

AreYaar 1197 55393 04 June 2010 at 11:34am by viniva sharma

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index