Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Wacko's CC (4) ||| Invites only (Page 97)

DigitalFortress IF-Sizzlerz
DigitalFortress
DigitalFortress

Joined: 05 November 2010
Posts: 13608

Posted: 21 January 2011 at 6:01pm | IP Logged
ya she can be!!how about ParrotWink

DigitalFortress IF-Sizzlerz
DigitalFortress
DigitalFortress

Joined: 05 November 2010
Posts: 13608

Posted: 21 January 2011 at 6:03pm | IP Logged
ya already me the chicken and julie the Catty is enemy!!u wanna make another enemy tooLOL
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 21 January 2011 at 6:03pm | IP Logged
Originally posted by love_dmg1

ya she can be!!how about ParrotWink

Look in the previous post
I said puppy ? LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

DigitalFortress

12320maya Senior Member
12320maya
12320maya

Joined: 16 November 2010
Posts: 407

Posted: 21 January 2011 at 6:03pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

Ok Maaya Can Be .. hmmm... how about puppy ? :D
She will be julie's enemy LOL
IDK who julie is but its fine with me*abt that name:Puppy*
DigitalFortress IF-Sizzlerz
DigitalFortress
DigitalFortress

Joined: 05 November 2010
Posts: 13608

Posted: 21 January 2011 at 6:04pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

Originally posted by love_dmg1

ya she can be!!how about ParrotWink

Look in the previous post
I said puppy ? LOL

u sure no one else is puppy?Confused

Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 21 January 2011 at 6:04pm | IP Logged
Originally posted by love_dmg1

ya already me the chicken and julie the Catty is enemy!!u wanna make another enemy tooLOL

Oh yeah you are her enemy i forgot LOL
hhahhah fine she can be puppy not enemy
actually I was postin a pic where julie and dog were friends so
fine puppy, the Cat's friend
Maaayaaa your a puppy sweetie LOL

DigitalFortress IF-Sizzlerz
DigitalFortress
DigitalFortress

Joined: 05 November 2010
Posts: 13608

Posted: 21 January 2011 at 6:04pm | IP Logged
Originally posted by 12320maya

Originally posted by karanfan

Ok Maaya Can Be .. hmmm... how about puppy ? :D
She will be julie's enemy LOL
IDK who julie is but its fine with me*abt that name:Puppy*

Maaya julie is JAngli Billi

Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 21 January 2011 at 6:05pm | IP Logged
Originally posted by love_dmg1

Originally posted by karanfan

Originally posted by love_dmg1

ya she can be!!how about ParrotWink

Look in the previous post
I said puppy ? LOL

u sure no one else is puppy?Confused


IDK yaar
Kangz was just jokin around with dog. idk if someone already is Puppy :S
well we can change it later LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

DigitalFortress

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34963

meluvsrk 628 34963 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76843

.Aparajhita. 865 76843 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36199

SobtiObsession 1159 36199 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25070

ROBlicious. 609 25070 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47802

relentless. 1195 47802 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index