Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Wacko's CC (4) ||| Invites only (Page 3)

Real.Madrid IF-Sizzlerz
Real.Madrid
Real.Madrid

Joined: 02 November 2009
Posts: 22050

Posted: 20 January 2011 at 3:03pm | IP Logged
hawwww dont lie ... I posted alot on the last one .. especially the last 50 pages LOLLOL
Guys be honest .. you can do nothing without me THE RAT CoolLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-Neeshoe_innocent_

Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 20 January 2011 at 3:03pm | IP Logged
So Proud of You guys ! *tears tears* LOL
Pshhhhtttt I ended up watchin Pretty Little Liars. and no hw done.
already 5 .. Dead
& ppl are comin over for dinnner soo.. yeah i am kinda really screwed tonite Ermm

The following 2 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-Real.Madrid

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 20 January 2011 at 3:04pm | IP Logged
innit.. agreed... instead of stopping us liking each other's postsSleepy
 
 
oyeee lets finish 5 pages todayLOL
 
 
exactly kiruu we cnt do anythin iska matlab u should have had majority... i think i have majority shows i have no lifeLOLLOLLOL
 
 
yoooo penguin.. i will tie u to a chair wiz ur hw one day lmao


Edited by _innocent_ - 20 January 2011 at 3:04pm

The following 2 member(s) liked the above post:

NeeshoeReal.Madrid

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 20 January 2011 at 3:04pm | IP Logged
achha m changin to my laptop now.. wait 5 mins..!!!..

The following 1 member(s) liked the above post:

Neeshoe

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 20 January 2011 at 3:05pm | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ

achha m changin to my laptop now.. wait 5 mins..!!!..
hahaha.. lmao.. meanin she will come tomoz morningLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 20 January 2011 at 3:05pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

So Proud of You guys ! *tears tears* LOL
Pshhhhtttt I ended up watchin Pretty Little Liars. and no hw done.
already 5 .. Dead
& ppl are comin over for dinnner soo.. yeah i am kinda really screwed tonite Ermm

ooyyeee u gte people over here from kajen AT.. its yr punishment..!!! LOL or from anywhr!!!!

KIRUU - me n julu managed to finish the 2nd AT without you! Tongue.. super ratyyy!! LOL

achha waito guys!

The following 1 member(s) liked the above post:

Real.Madrid

Real.Madrid IF-Sizzlerz
Real.Madrid
Real.Madrid

Joined: 02 November 2009
Posts: 22050

Posted: 20 January 2011 at 3:06pm | IP Logged
lolllll haha okay last thread I was a bit busyy .. but still I helped to finish it today EmbarrassedLOL
anddd nisaaaa <3


LOL I think we all here don't have any life tats why we're here ErmmROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 54156

Posted: 20 January 2011 at 3:07pm | IP Logged
lmao.. u guys want ppl to join,,, i dnt mind sending pmsLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Real.Madrid

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34915

meluvsrk 628 34915 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76800

.Aparajhita. 865 76800 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36173

SobtiObsession 1159 36173 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25052

ROBlicious. 609 25052 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47762

relentless. 1195 47762 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index