Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Wacko's CC (4) ||| Invites only (Page 109)

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 65017

Posted: 22 January 2011 at 11:24am | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ


I KNOW....ROFL... all r leaving.. my besti n me will rule the work place now..LOL
yep of course in ur dreamsLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 65017

Posted: 22 January 2011 at 11:25am | IP Logged
Originally posted by KSG_Angel

I didnt come to IF for a few days Confused okkkkkkkkk it's fine Big smile
liar... kiru told me u were @ AT bt didnt bother coming here..
 
 
 
@kangan..lolz.. lucky u... am havin the worst day today..<3 i think i need  a gud cry.. i just hope i aint bein to mean to those around meLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 22 January 2011 at 11:26am | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by Ksg-Shona-JJ


I KNOW....ROFL... all r leaving.. my besti n me will rule the work place now..LOL
yep of course in ur dreamsLOLLOL

phsst u dunno... my supervisior loves me..LOL .. her name is also cat..EmbarrassedLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 65017

Posted: 22 January 2011 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ


phsst u dunno... my supervisior loves me..LOL .. her name is also cat..EmbarrassedLOL
dnt forget u were ready to kill me yesterdayDeadLOL
 
 
ysesterday was fun.. i loved that dp of urs kangzLOL


Edited by _innocent_ - 22 January 2011 at 11:27am
-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 22 January 2011 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by KSG_Angel

I didnt come to IF for a few days Confused okkkkkkkkk it's fine Big smile
liar... kiru told me u were @ AT bt didnt bother coming here..
 
 
 
@kangan..lolz.. lucky u... am havin the worst day today..<3 i think i need  a gud cry.. i just hope i aint bein to mean to those around meLOL

worst day??? wht else happened..??? 

The following 1 member(s) liked the above post:

_innocent_

Love_ArHiii Goldie
Love_ArHiii
Love_ArHiii

Joined: 07 January 2011
Posts: 1305

Posted: 22 January 2011 at 11:27am | IP Logged
Originally posted by _innocent_

Originally posted by KSG_Angel

I didnt come to IF for a few days Confused okkkkkkkkk it's fine Big smile
liar... kiru told me u were @ AT bt didnt bother coming here..
 
 
 
@kangan..lolz.. lucky u... am havin the worst day today..<3 i think i need  a gud cry.. i just hope i aint bein to mean to those around meLOL
ohhh yeah I came to AT for 5 mins only thats why....if I come for hrs den def will come here too LOLEmbarrassed
 
But I came here yesterday Approve

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

_innocent_ IF-Addictz
_innocent_
_innocent_

Joined: 28 July 2010
Posts: 65017

Posted: 22 January 2011 at 11:28am | IP Logged
Originally posted by Ksg-Shona-JJ


worst day??? wht else happened..??? 
tea fell on my best tweety jumperDeadLOL...am hatin the fact my hair is short nowSleepyLOL...and plus... today is just bein stupid and weird...Dead
 
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr<3,,,

The following 1 member(s) liked the above post:

-.Kangan.-

-.Kangan.- IF-Rockerz
-.Kangan.-
-.Kangan.-

Joined: 04 August 2010
Posts: 9702

Posted: 22 January 2011 at 11:29am | IP Logged
Originally posted by KSG_Angel

Originally posted by _innocent_

Originally posted by KSG_Angel

I didnt come to IF for a few days Confused okkkkkkkkk it's fine Big smile
liar... kiru told me u were @ AT bt didnt bother coming here..
 
 
 
@kangan..lolz.. lucky u... am havin the worst day today..<3 i think i need  a gud cry.. i just hope i aint bein to mean to those around meLOL
ohhh yeah I came to AT for 5 mins only thats why....if I come for hrs den def will come here too LOLEmbarrassed
 
But I came here yesterday Approve

jessy... dont mind julu..
she is having a bad day..!! Embarrassed.. will come to her craziness soon! Wink

The following 2 member(s) liked the above post:

Love_ArHiii_innocent_

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 36718

meluvsrk 628 36718 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 79848

.Aparajhita. 865 79848 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 37075

SobtiObsession 1159 37075 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25950

ROBlicious. 609 25950 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 50418

relentless. 1195 50418 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index