Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

B&G with attitude probs #125 ~Invites Only~ (Page 35)

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 21 January 2011 at 9:46am | IP Logged
Originally posted by hnisha

helloooooooooooo
heyyaaa nani AGAINBig smileBig smile

shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 21 January 2011 at 9:48am | IP Logged
pcq oo btw the arrangement i was talking abt is abt our timing. tu jab on hoti hai mai class mai hoti hu and later u are already offf - wohi baat kar rahi thi

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

hnisha IF-Rockerz
hnisha
hnisha

Joined: 19 September 2009
Posts: 8510

Posted: 21 January 2011 at 9:49am | IP Logged
pillowwwwwwwwwwwwwww pilllowwwwwwwwwwwwww pilllowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Hug
Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 21 January 2011 at 9:49am | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

pcq lol i agree we all love insane - no wonder we are one. esp me I am defo one. u knw mai kaal raat se ek assignment complete nahi kiya ok so i wsas freaking out for that then today morning when i was in my chem class i realized that it's not due until tuesday ROFL

me is missing my brother who used to call me bhoot - pata nahi Mr. Gayab kaha gayab hogaya ? Ermm *sighs*
 
 
kd ello kaisi ho ?
LOLLOLtu sachmain one of ur kind haiLOLLOLLOLLOLLOL

me missing him too.....Ouchpata nahi kaha haiConfusedek bakwaas sa ID lagage kaha chup gayye??Cry

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 21 January 2011 at 9:49am | IP Logged
kd wow lagta hai kisi ko meri bohot yaad aarhai thi lol
sup ?

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

Mrs.Hulk IF-Stunnerz
Mrs.Hulk
Mrs.Hulk

Joined: 28 April 2009
Posts: 35083

Posted: 21 January 2011 at 9:51am | IP Logged
Originally posted by shininggal2008

pcq oo btw the arrangement i was talking abt is abt our timing. tu jab on hoti hai mai class mai hoti hu and later u are already offf - wohi baat kar rahi thi
LOLohh....in that wayLOLLOLLOLyaa....we need to do some aaragement otherwise scrap hi karte reh jayenge that i am online now ROFL
shininggal2008 IF-Sizzlerz
shininggal2008
shininggal2008

Joined: 26 March 2009
Posts: 22101

Posted: 21 January 2011 at 9:51am | IP Logged
pcq haha ikr i am one of the kind warna itna special thori na hoti ROFL
 
&& oo well i wasnt talking abt PJ - he never called me bhoot but still since u brought it up - i dont think he is coming back to IF -well atleast looking at his profile it seems like he isnt. tho i had seen him on in FB last night. So catch him in FB if u wanna talk to him.


Edited by shininggal2008 - 21 January 2011 at 9:53am

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

hnisha IF-Rockerz
hnisha
hnisha

Joined: 19 September 2009
Posts: 8510

Posted: 21 January 2011 at 9:52am | IP Logged
heyya prinnu shri again. ROFL
 
pillow ..i miss my pillow Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

beast4u

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Peregine Falcons Galz CC # 6 *INVITES ONLY*

2 3 4 5 6 7 ... 78 79

Author: meluvsrk   Replies: 628   Views: 34892

meluvsrk 628 34892 26 May 2013 at 4:54pm by P.Kamaljit.Sean
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76781

.Aparajhita. 865 76781 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36158

SobtiObsession 1159 36158 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
..::CrazyChicks#7::.. *Invites Only*

2 3 4 5 6 7 ... 76 77

Author: ROBlicious.   Replies: 609   Views: 25032

ROBlicious. 609 25032 22 April 2011 at 12:04pm by -Rinki-
ArTilicious ArTi Maniacs CC#24 :NEXT link page 133

2 3 4 5 6 7 ... 149 150

Author: relentless.   Replies: 1195   Views: 47736

relentless. 1195 47736 09 February 2011 at 6:03pm by -----

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index