Fan Fictions

India-Forums

   
Fan Fictions
Fan Fictions

*Its A Sajan Love Saga* 2# (Page 68)

agreatperhaps IF-Rockerz
agreatperhaps
agreatperhaps

Joined: 14 March 2010
Posts: 8608

Posted: 11 June 2011 at 9:50am | IP Logged
Originally posted by SajanRox11

Originally posted by ruvy

UPDATE PLZZ
Will do tomorrow.. Pakka!

Tomorrow means the 11th here, and it is already 11thOuch! So, when are you updating?Angry
Please continue Soon!!Embarrassed

GulaabiAakhein. IF-Sizzlerz
GulaabiAakhein.
GulaabiAakhein.

Joined: 16 January 2010
Posts: 16204

Posted: 11 June 2011 at 10:14am | IP Logged
Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by ruvy

UPDATE PLZZ
Will do tomorrow.. Pakka!

Tomorrow means the 11th here, and it is already 11thOuch! So, when are you updating?Angry
Please continue Soon!!Embarrassed
I sat down to write it today and then i went.. *BLANK* I couldnt think how to write that part!
I am sorry to disappoint youu! and yes yes.. will surely update tomorrow! PAAKKAA!!
agreatperhaps IF-Rockerz
agreatperhaps
agreatperhaps

Joined: 14 March 2010
Posts: 8608

Posted: 11 June 2011 at 10:16am | IP Logged
Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by ruvy

UPDATE PLZZ
Will do tomorrow.. Pakka!

Tomorrow means the 11th here, and it is already 11thOuch! So, when are you updating?Angry
Please continue Soon!!Embarrassed
I sat down to write it today and then i went.. *BLANK* I couldnt think how to write that part!
I am sorry to disappoint youu! and yes yes.. will surely update tomorrow! PAAKKAA!!
It's okayHug! I being a writer understand!LOL Chill and take your time!Smile
GulaabiAakhein. IF-Sizzlerz
GulaabiAakhein.
GulaabiAakhein.

Joined: 16 January 2010
Posts: 16204

Posted: 11 June 2011 at 10:19am | IP Logged
Originally posted by SajanRox

Reserved!Embarrassed

*Edited*

Manjari, Hug first of all I am really sorry for editing late!Blushing Its alrite! Atleast you comment. Even I wanna apologize for not being able to comment on your updates these days! I have been extremely busy.. But yes I do read it when I get time! (: I like that SS of yours Life is Strange! [Did I get the name right?Confused]
I was shocked with this fast update!Shocked
Okay! So the update was fantastic!!Clap [As always!Wink] Thank youu So much Niv Hug

I loved the Gunjan-Nupur conversation on Gunjan's new found feelings!
Thank God it is only excitement in the form of fear!Embarrassed
Everyone was anxious abt what Gunjan was gonna do ryt? haha!
The last part was superb!!
But I didn't like it when Gunjan screamed on Samrat!Ouch But then she was upset and confused!Confused I know dear! But when A person is upset or not calm and happy they usually take out their frustration on loved ones. and as you saw Gunjan was trying to talk to samrat but he was not listening.. So thats why!

Continue Soon and Thanks for the Pm!

Both for the update and reminder!!LOL
No Problem!
Love from Nivriti!!Heart
GulaabiAakhein. IF-Sizzlerz
GulaabiAakhein.
GulaabiAakhein.

Joined: 16 January 2010
Posts: 16204

Posted: 11 June 2011 at 10:20am | IP Logged
Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by ruvy

UPDATE PLZZ
Will do tomorrow.. Pakka!

Tomorrow means the 11th here, and it is already 11thOuch! So, when are you updating?Angry
Please continue Soon!!Embarrassed
I sat down to write it today and then i went.. *BLANK* I couldnt think how to write that part!
I am sorry to disappoint youu! and yes yes.. will surely update tomorrow! PAAKKAA!!
It's okayHug! I being a writer understand!LOL Chill and take your time!Smile
I knoww.. I am sure you can! Yes yes. Will update once I am done with the update! (:
agreatperhaps IF-Rockerz
agreatperhaps
agreatperhaps

Joined: 14 March 2010
Posts: 8608

Posted: 11 June 2011 at 10:22am | IP Logged
Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by ruvy

UPDATE PLZZ
Will do tomorrow.. Pakka!

Tomorrow means the 11th here, and it is already 11thOuch! So, when are you updating?Angry
Please continue Soon!!Embarrassed
I sat down to write it today and then i went.. *BLANK* I couldnt think how to write that part!
I am sorry to disappoint youu! and yes yes.. will surely update tomorrow! PAAKKAA!!
It's okayHug! I being a writer understand!LOL Chill and take your time!Smile
I knoww.. I am sure you can! Yes yes. Will update once I am done with the update! (:

Kay!Big smile

The following 1 member(s) liked the above post:

GulaabiAakhein.

agreatperhaps IF-Rockerz
agreatperhaps
agreatperhaps

Joined: 14 March 2010
Posts: 8608

Posted: 11 June 2011 at 10:23am | IP Logged
Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Reserved!Embarrassed

*Edited*

Manjari, Hug first of all I am really sorry for editing late!Blushing Its alrite! Atleast you comment. Even I wanna apologize for not being able to comment on your updates these days! I have been extremely busy.. But yes I do read it when I get time! (: I like that SS of yours Life is Strange! [Did I get the name right?Confused]
I was shocked with this fast update!Shocked
Okay! So the update was fantastic!!Clap [As always!Wink] Thank youu So much Niv Hug

I loved the Gunjan-Nupur conversation on Gunjan's new found feelings!
Thank God it is only excitement in the form of fear!Embarrassed
Everyone was anxious abt what Gunjan was gonna do ryt? haha!
The last part was superb!!
But I didn't like it when Gunjan screamed on Samrat!Ouch But then she was upset and confused!Confused I know dear! But when A person is upset or not calm and happy they usually take out their frustration on loved ones. and as you saw Gunjan was trying to talk to samrat but he was not listening.. So thats why!

Continue Soon and Thanks for the Pm!

Both for the update and reminder!!LOL
No Problem!
Love from Nivriti!!Heart
Long and wonderful reply Manji!LOL

Originally posted by SajanRox11

 
When A person is upset or not calm and happy they usually take out their frustration on loved ones. and as you saw Gunjan was trying to talk to samrat but he was not listening.. So thats why! 

I know and understand her point of view clearlyTongue! It is Sam's fault too!LOL He is always in a romantic mood!!Embarrassed
 




Edited by SajanRox - 12 June 2011 at 9:12am
GulaabiAakhein. IF-Sizzlerz
GulaabiAakhein.
GulaabiAakhein.

Joined: 16 January 2010
Posts: 16204

Posted: 11 June 2011 at 10:27am | IP Logged
Originally posted by SajanRox

Originally posted by SajanRox11

Originally posted by SajanRox

Reserved!Embarrassed

*Edited*

Manjari, Hug first of all I am really sorry for editing late!Blushing Its alrite! Atleast you comment. Even I wanna apologize for not being able to comment on your updates these days! I have been extremely busy.. But yes I do read it when I get time! (: I like that SS of yours Life is Strange! [Did I get the name right?Confused]
I was shocked with this fast update!Shocked
Okay! So the update was fantastic!!Clap [As always!Wink] Thank youu So much Niv Hug

I loved the Gunjan-Nupur conversation on Gunjan's new found feelings!
Thank God it is only excitement in the form of fear!Embarrassed
Everyone was anxious abt what Gunjan was gonna do ryt? haha!
The last part was superb!!
But I didn't like it when Gunjan screamed on Samrat!Ouch But then she was upset and confused!Confused I know dear! But when A person is upset or not calm and happy they usually take out their frustration on loved ones. and as you saw Gunjan was trying to talk to samrat but he was not listening.. So thats why!

Continue Soon and Thanks for the Pm!

Both for the update and reminder!!LOL
No Problem!
Love from Nivriti!!Heart
Long and wonderful reply Manji!LOL

Originally posted by SajanRox11

When A person is upset or not calm and happy they usually take out their frustration on loved ones. and as you saw Gunjan was trying to talk to samrat but he was not listening.. So thats why! 

I know and understand her point of view clearlyTongue! It is Sam's fault too!LOL He is always in a romantic mood!!Embarrassed
 


Aww thanks!
 
Exactly! I knoww.. Samrat is just Samrat! ROFL. But in this Armaan's character needs to change now! LOL He is just too FUNNY!
 
P.S. Have you ever realised that our usernames are almost the same.. even I get confused at times! ROFL

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
love love love(ar,rm,aa)part 5 pg 21updt

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: mithilalovesksg   Replies: 209   Views: 109247

mithilalovesksg 209 109247 07 December 2013 at 10:24am by ksgandjsg21
WAADA (sajan ff)romantic sajan pg19

2 3 4 5 6 7 ... 26 27

Author: cute_monaya_fan   Replies: 214   Views: 49525

cute_monaya_fan 214 49525 17 September 2011 at 1:21pm by monaya_sajan
a sajan OS: union of sajan updated on page 12

2 3 4 5 6 7 ... 28 29

Author: lucario   Replies: 225   Views: 31162

lucario 225 31162 20 February 2011 at 9:15pm by lucario
SAJAN OS : sajan forvever

2

Author: Delishus   Replies: 15   Views: 8162

Delishus 15 8162 09 August 2010 at 5:35am by ar_sajan4evr
sajan oneshot gallery sajan pg8 notepg15

2 3 4 5 6 7 ... 20 21

Author: snehajose17   Replies: 160   Views: 33741

snehajose17 160 33741 17 June 2010 at 7:14pm by -CreativeSoul-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Fan Fictions Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index