i m really SORRY DAYA Sir

gadhadada Coolbie
gadhadada
gadhadada

Posted: 19 January 2011 at 6:14am | IP Logged

my story

JUMBLE PLANNING

hey ppl

first i appologize to all of U people about that story.... its a kind of TRIBUTE... DEDICATION... CHEERING EFFORT... SUPPORT... ENCOURAGEMENT... anything.....  but i must say its my TEARS... jus simple saline drops....

i dunt know wat to say... i started this story with good enthusiasm but wrap up it abruptly..... WHY!!!

after watching last monday DAYA Sir performance on MADHURI DEDICATION THEME at JDJ-4.... something really pinching me... i dunt say anything about PARTIALITY... BAD CHOREOGRAPHY... HARSH COMMENTS... LESS MARKS... anything... coz we discussed them in another thread...

a thing which pinch me is MONA's INSULTING COMMENT...

she invited DAYA Sir... thats its MADHURI special and he would say something... on her invitation... DAYA Sir sang a song for MADHURI... then WHY she said...

" buhat buttering ho gai.. DAYA"

WHY??? WHY??? WHY??

if i was there....

"tou MONA ki gardan yaqeenun meray hath hoti"

mujhay utni hee takleef hui jitni ABHIJEET Sir ko us waqt hui thi jub DAYA Sir DEATH BED per thay....

wohi dard jub ABHIJEET Sir nay DAYA Sir kay liyey goli khayii thi...

wohi narazgi jub DAYA Sir ka hath ABHIJEET Sir nay pakra jub wo un ka bag utha rahay thay un ko MENTAL ASSYLUM say lay janay kay liyey...

wohi gussa carha jub ABHIJEET Sir aur DAYA Sir ko kisi bhi wajah say ACP Sir say daant partii hay...

GALS/GUYS is baar main nay DAYA Sir ko VOTE nahi diya... i dunt want that he will tolerate such INSULTING more....

i dunt want to lose his PURE AURA... his ORIGINALITY... his  PRECIOUS SMILE... DOWN to EARTH attitude....

bus ab wo wapis aa jayein tou acha hay.... mujhay un ki ONCE IN BLUE MOON smile hee buhat buhat aaziz hay....

i again say SORRY for all readers and i must say....

DAYA Sir jitni takleef us lamhay AAP ko hui... hum sub DAYA SIR FANS ko bhi utni hee hui thi.... plz cum back Sir.... plz Sir...

DAYA Sir mujhay buhat takleef hay… buhat gussa hay apnay ooper… cz I was not there on that moment… warna… MONA meray hathun nahi bachti… main aap say buhat SHARMINDA hun… I knew SORRY is a useless word here… but Sir I M SO SORRY… really very xtremely SORRY Sir…. Plz FORGIVE me…

If anyones intentions HURT… I say SORRY… if any reader suggest any better TITLE… I will be thankful…

always welcum YOUR's precious feedback... CRITICISM will entertain on  prior basis....

from a prolong period of time... CID team seriously need some free time... they are now exhausted and tired... but its quite impossible... specially in MUMBAI like city where the crime rate will increase day by day.... on way back to home DAYA, ABHIJEET and FREDDIE talked about this issue...

DAYA: boss... really humein ab zarurat hay chuttiyun ki.... yaar hum bhi insan hain aakhir...

FREDDIE(in confusing tone): DAYA Sir... kya main bhi...

DAYA and ABHIJEET smiles: haan haan FREDDIE... tum bhi...

ABHIJEET: magar yaar DAYA... hum sub ka aik sath chutti lena buhat mushkil hay...

DAYA(in irritation): mujhay kuch nahi malum... main kal ACP Sir say baat karta hun... dekhtay hain wo kya kehtay hain... 

On next morning... everyone waiting for DAYA... but DAYA was missing.... at afternoon he came at bearue....

ABHIJEET: kahan reh gayey thay DAYA???

DAYA signal ABHIJEET and both moves towards ACP cabin....

DAYA: good afternoon Sir...

ACP: arry DAYA kahan reh gayey thay??

DAYA: Sir wo main rooms book karwanay gaya tha... resort mein???

ACP watch him in confussion...

DAYA: wo Sir... Sorry... main nay aap say poochay bina ye kiya...

ACP: DAYA tum kiya keh rahay ho???

DAYA: wo Sir... hum sub ka khayal hay humein thora rest lena chahyey tou hum  sub ko picnic per jana chahyey...

ACP(in anger): kiya... tumhara dimagh tou theek hay DAYA... aur ye kis kis ka khayal hay???

DAYA(after watch him): sirf mera...

ACP: tou theek hay tum chutti lay lo...

DAYA(in sad tone): nahi Sir theek hay... mujhay chutti nahi chahyey... main abhi booking  cancil ker deta hun...

he go back to his desk and dail the number of that resort... he is looking very gloomy.. even some tears are also present in his eyes.... the dail number was busy.. he was bit irritated too... ACP saw him... and after few minutes.... he surrendered...

ACP: DAYA....

DAYA: Sir...

ACP: kub jana hay???

DAYA was shocked... he became so excited and happy....

DAYA: wo Sir... thank you... thank you...

ACP(with smile): lo main pooch raha hun kay kub jana hay aur ye thank you thank you ker raha hay...

everyone was smiling... DAYA feel embarass but he is so happy...

DAYA: Sir kal subah...

ABHIJEET(move to him): DAYA kya TAREEKA jee bhi chalein gii...

DAYA: nahi... sirf SALUNKHY sahab ja rahay hain... TAREEKA ko kahein aur jana hay...

ABHIJEET(in low tone): acha... tou un kay aanay ka intaizaar ker leetay hain...

DAYA saw him in anger mood....

DAYA: aur is beech agar ACP sahab ka irada badal gaya tou!!!

ABHIJEET: acha chalo....

DAYA(with smile): ABHI.... main tum ko TAREEKA ki kami nahi mehsus honay dunga... pakka boss...

ABHIJEET punched him in anger but due to the presence of ACP did not grab his neck...

DAYA: ahhhhh...

ACP: kya hua DAYA...

DAYA: nahi Sir... wo aap sub ko main subah pick ker lunga bearue say hee... ok..

FREDDIE: DAYA Sir, kya main apni wife ko lay ja sakta hun???

ABHIJEET(in smile): haan kyun nahi FREDDIE... BHABI jee ko tou zarur jana chahyey...

DAYA saw ABHIJEET and his smile in bit irritation... he dont want to take anyone except the CID and FORENSIC team... BUT... FREDDIE after talking to his wife looking sad..

VIVEK: kya hua FREDDIE Sir... kya aap ki wife nay mana ker diya...

FREDDIE(in anger): teri shakal dekh ker jo phone kiya tha... wo apnay meekay ja rahi hay..

DAYA(in low voice): shuker hay...

now everyone was really excited... they move from bearue early... fate is also with them coz no new case was reported today....

On next morning... DAYA's quallis and two more jeeps... one drove by VIVEK and the other by SACHIN moves to their destination.... DAYA stop his quallis at FORENSIC LAB from where he took SALUNKHY and TAREEKA... after seeing TAREEKA a satisfied smile comes on ABHIJEET face which was atonce change into normal touch after watching DAYA's naughty smile... he sms  on ABHIJEET cell number...

DAYA: boss... kesa laga surprise???

ABHIJEET(with big smily icon): buhat acha...

DAYA: resort ka bill tum ko dena hoga...

ABHIJEET(in voice): kiya!!!!!!!

ACP: kya hua ABHIJEET???

ABHIJEET: nahi Sir... kuch nahi... kuch bhi tou nahi...

DAYA try extremely hard to hide his big laugh... he sms lots of big smily icons at ABHIJEET cell to show his laugh as well... ABHIJEET dont reply... DAYA stopped his quallis at PETROL PUMP and after fillup the tank... he went to a TUC SHOP from where he purchased the CARD for his cell phone and just back.... on their way....

ACP: DAYA kitnay dino ka plan hay...

DAYA: Sir 2/3 din ka....

ACP: hmmm.... aur ja kahan rahay hain hum???

DAYA: Sir... meray dost nay ek naya resort dhoonda hay... buhat acha hay.... BLUELINE RESORT... LOKHANDWALA side ki taraf hay... wahan...    

ACP: acha...

all of them reached at their destination... the outlook of resort was so beautiful... even everyone like it... they move to RECEPTION... DAYA had booked 6 rooms... but after  discussion... got 4 rooms... ACP and SALUNKHY shares the 1st one... while TAREEKA and KAJAL takes the 2nd one... FREDDIE, VIVEK and SACHIN take the 3rd... and the 4th one shared by DAYA and ABHIJEET... All move to their places.... unpack their bag pack... and then move outside to view resort completely...... DAYA and ABHIJEET when unpack their bags..

ABHIJEET: arry DAYA... tum ye book bhi layey ho....

DAYA: haan boss... socha thora parhun ga....

ABHIJEET: haan zarur parho... buhat achi story hay....

DAYA was quite tired so relax for a while, while ABHIJEET move outside with the rest of the team... they all met at LUNCH... after that... spent some times with indoor games... DAYA was quite good in TENNIS... while ABHIJEET shows his expertise in SNOOKER.... at night... all 4 young champs except DAYA... playing FLASH at FREDDIE room... they offered to DAYA... but DAYA reject the offer of playing... ABHIJEET knew that he is not intrested in these games... so he said...

ABHIJEET: arry... DAYA ko abhi book parhani hay... hain na DAYA...

DAYA move his head in YES... he play games in laptop for some time... and then say GOOD NIGHT to everyone and move to his room... he sat on bed in easy mode and start reading.... after an hour... ABHIJEET come to room... he thought DAYA was sleep... but he found no one at room... the book was move upside down on DAYA's bed... he call DAYA... check washroom as well... he again thought that DAYA may be with ACP Sir... he saw the time... it was 2am... so he sms on DAYA's cell... but he heard that sms tone from his room under that book on DAYA's bed... he picked out the cell... his sms was shown there... at the meantime... ABHIJEET room was knocked.... ABHIJEET open the door instantly... ACP is there...

ABHIJEET: Sir aap???

ACP: haan... sorry ABHIJEET... tum log so tou nahi gayey thay???

ABHIJEET: nahi Sir.... koi khas baat...

ACP came inside...

ACP: DAYA kahan hay??? neend nahi aa rahi thi... tou socha DAYA say koi book lay ker parh lun... DAYA keh raha tha na kay wo kuch books laya hay... kya DAYA kahein  bahar gaya hay...

ABHIJEET was standstill... ACP touched ABHIJEET shoulder....

ABHIJEET: Sir... DAYA aap kay sath nahi hay???

ACP: nahi tou... kyun?? wo tou tumharay sath tha...

ABHIJEET: Sir... hum log cards kheelnay lagay tou wo room mein aa gaya kyunki wo book parhna chahta tha... abhi main aaya hun tou DAYA kamray mein nahi hay... us  ka phone bhi yahein hay... kahan ja sakta hay... itni raat ko...

ACP: ho sakta hay... bahar nikla ho... tum nay check kiya???

ABHIJEET: nahi Sir...

ACP: tou chalo...

they check every possible place... but did not find DAYA... ACP call every team member at his room right now through phone.... everyone is in his room...

ACP: tum mein say DAYA ko kisi nay phone kiya tha??? ya kisi ki us say koi baat hui thi??

everyone move his head in NO... ACP tell them about the whole story... CID team spread and ask everyone about DAYA... but found nothing... even WATCHMAN of the resort also cleared that no guest was exit from resort tonight... no vehical move from there.... everyone is really in trouble... ACP called for POLICE DOGS at LOKHANDWALA POLICE STATION.... at 4am... the POLICE DOG start his work... all the team move behind the dog... after few miles from the backyard of the resort... ABHIJEET torch light found something very familier... its DAYA's BRACELET....  he grab that... they thought may be DAYA is there... but they got something strange... an unconcious  guy and a small crying kid... when the policeman turned the man... ABHIJEET was quite shocked to see him...

ACP: ABHIJEET tum chaunkay kyun??? jaantay ho isay???

ABHIJEET(in shoked tone): Sir... ye DAYA ka informer RAM hay... magar ye yahan!!!

ACP: isay lay chalo... aur hosh mein lao... KAJAL is bacchay ko dekho...

they took that man and the kid to the resort... ABHIJEET saw that BRACELET and tears comes on his eyes... he was shattered...

SALUNKHY: ABHIJEET sanbhlo apnay aap ko...

ABHIJEET: SALUNKHY sahab... DAYA buhat khush tha... yahan aa ker... aur ab... mujhay..

he just close his hand and move outside.... RAM is coming back from unconcious state... he sits at ABHIJEET feet... he was crying alot...   

RAM: sahab mujhay malum nahi tha... sahab main majboor tha... sahab.. aap...

ACP: tum saheh tarah sub kuch batao....

RAM: sahab un logun nay meri bacchi ko... meri bacchi kahan hay???

ACP: wo humaray pass hay... tum aagay bolo...

RAM: sahab unhun nay kaha kay tum DAYA sahab ko resort kay peechay KHAARI per bulwao...  kaho aik zaruri information deni hay... abhi... main nay aisach kiya... sahab un  logun nay meri bacci ko pakar liya tha...

ABHIJEET(in hurry): phir!!!

RAM: phir DAYA sahab wahan aayey... magar sahab un logun nay meri bacchi ko KHAARI ki taraf phainknay ki koshish ki... tou DAYA sahab bacchi ko pakarnay bhaagay aur KHAARI mein gir gayey...

ABHIJEET(in shocked voice): kiya...

he was totally loseup now and start beating that man... he was continously saying

ABHIJEET(in sorrow): tum nay DAYA ko maar diya... main tum ko...

ACP(in tense): choro ABHIJEET usay... ABHIJEET...

SACHIN and FREDDIE try hard and place ABHIJEET on the chair... ABHIJEET was not in his senses...

ACP: jaldo bolo... phir... DAYA kahan gaya!!!

RAM: sahab un logun nay... meray sar per kuch maara aur main behosh ho gaya... meray ko nahi malum DAYA sahab kahan gaya...

ABHIJEET again try to grab him... but....

ACP: jaldi chalo... wo KHAARI kahan hay???

RAM took them there... its SUNRISE.... so the surrounding comes in light... everyone the POLICE HIKERS as well ABHIJEET and VIVEK also move downward with them... they searches every area of KHAARI but did not find anything... except some bloods... droplets... suddenly VIVEK saw somthing and call ABHIJEET...

VIVEK: Sir... yahan aayey...

ABHIJEET: haan VIVEK... kya mila...

he saw that thing and try really hard to compose himself... there is a LINE written by BLOOD for HIM...

ME AbHi Jh fO Sm

VIVEK took the PICTURES of that line.... they move upward with sad feeling....

ACP: is ka matlab samajh rahay ho ABHIJEET...

VIVEK: Sir DAYA Sir... theek hain... jabhi tou wo log un ko lay gayey...

ABHIJEET: shayed....

they all move at resort.... place that pic in centre and then discuss about it... ABHIJEET was totally outside of this... he was just watch that BRACELET...

VIVEK: Sir... sirf ABHIJEET Sir kay naam kay SHORT FORM kay ilawa kuch samjh  nahi aa raha...

SACHIN: magar VIVEK ye bhi tou ho sakta hay ye ABHI foran wala ho... jesay abhi aao...  jaldi wala..

ACP: haan ye bhi ho sakta hay...

SALUNKHY: acha VIVEK... yun karo...  DAYA nay jo likha hay.. usay alug likho... paper per... theek wesay hee jesay DAYA nay likha hay....

VIVEK: ME AbHi Jh fO Sm

FREDDIE: Sir kuch samjh nahi aa raha...

ACP: chalo... is waqt hum is ABHI ko ABHIJEET kay naam ka short form samajh leetay hain... kahein say tou shrooaat karni ho gi na... tou ye bana.... ABHI yani ABHIJEET... ab aagay...

VIVEK: Sir ye doosra word hay... pehla hay... ME... yani MAIN ya

KAJAL(interrupts): MERA....

ACP: haan ho sakta hay... yani ye hua... MAIN ABHIJEET.... ya phir MERA ABHIJEET... aagay

VIVEK: Sir teesra word hay JH... ab ye kiya hay... kehna mushkil hay...

ACP: hmmmm... aur 4th aur 5th words kiya hain???

VIVEK: 4th one hay... FO... aur 5th hay... SM...

FREDDIE(repeat it): FO... FO... FO.... his phone start ringing... Sir mera PHONE...

ACP: yes... FO matlab... FONE... yani MERA FONE ABHIJEET...

ACP(again): aur aakhri word kya hay VIVEK???

VIVEK: SM...

SACHIN: yani SMS Sir....

ACP: shayed... wo SMS poora nahi likh saka hoga...

ACP: ABHIJEET DAYA ka cell phone check karo...

ABHIJEET saw DAYA's cell... some calls recieved... some dialed... he checked SMS but dont find anything... no suspecious SMS...

ABHIJEET: nahi Sir... kuch nahi hay... zyada tar team members kay hee numbers hain... bus do numbers new hain... abhi main MOBILE COMPANY say un ki list mangwa leta hun...  email mein... he call to MOBILE COMPANY... they sent the list in his mailing account...

ABHIJEET: Sir... aik number 1583419 hay... jo RAM ka hay... DAYA kay informer ka...  aur doosra number 1537924 ye BLUELINE RESORT ka hay... yani yahan ka..

ACP(in irritation): yani hum phir say wahein aa ker kharay ho gayey... jahan say chalay thay...

SALUNKHAY: haan boss...

SALUNKHY: mera khayal hay... humein bearue wapus chal ker baqi ki chaan been karni chayey... main FORENSIC mein blood samples bhi dekh lunga...

ACP: ABHIJEET tum achi tarah dekho... DAYA nay ye tumharay liyey likha tha... us ka khayal hoga tum isay  aasaani say parh lo gay... samjh lo gay... koshish tou karo...

ABHIJEET(in very low tone): jee Sir...

ACP ordered everyone to bag pack except VIVEK and SACHIN, they want to move from there in afternoon... everyone went to their rooms and pack their bags... they were really sad... a happy event turned into horriable one... ABHIJEET pack his bag and after that start packing of DAYA's bag... he was very gloomy... he placed his clothes from wardrob into the bag... his spects.. his watch... atlast he place his laptop and his book... when he grab the book the book was slipped from his hand... he move down to grab it... suddenly his mind strikes... the book name is JUST HAPPENED... means JH... he search the book... ACP picture was there clipped with paperpin... he was shocked... he want to show it to ACP.. for that he zipped the bag... his eyes catches the laptop... ME.... he rushed at ACP room...

ABHIJEET: Sir ye dekhein....

ACP: kiya hua ABHIJEET...

ABHIJEET: Sir... ye... DAYA nay JH likha tha... us ka matlab is book ka naam JUST HAPPENED hay... jo book wo parh raha tha... aur is mein mujhay aap ki tasweer mili hay... aur ME us kay laptop ka naam hay.... 

all team members comes at ACP room....

ACP: good... kholo isay... shayed DAYA nay humaray liye koi information rakkhi ho...

ABHIJEET opened that laptop... but it was not opened... it required a passward...

ABHIJEET(bit irritation): Sir ye tou passward maang raha hay... ab kya karein... najany DAYA nay kiya password rakkha hoga...

FREDDIE: Sir mera naam daal ker dekhein....

ABHIJEET did that but not successful...

ACP: ABHIJEET... tum apna naam daal ker dekho...

ABHIJEET also did that... but!!! he try everyone name... his name short form as well... but all is invane... he shattered the laptop...

KAJAL: Sir... log zyada tar apni bithdate ya month bhi password mein use kartay hain....

now VIVEK do that... but again failed.... everyone lose their hope.... suddenly VIVEK raise a big voice...

VIVEK: yes... yes... Sir khul gaya....

ABHIJEET: hain kesay... kya likha tha tum nay...

VIVEK: Sir DAYA Sir "boss" buhat kehtay hain... is liyey main nay wohi likha aur ye khul gaya...

ACP pat on his shoulder... ABHIJEET saw the desktop... there is a FOLDER with the name of ABHI.... he opened it... it contains a FILE which consists of few maps, pictures, some names with mobile numbers and address, some incomplete information as well....

ABHIJEET: Sir... in saari cheezun ko samjhna mushkil hay... DAYA nay kuch clear nahi kiya hay kay ye kaun hain... magar sub MUMBAI kay hee address hain...

ACP: in saaray logun per nazar rakhni paray gi... in ki aik aik harkat per... ABHIJEET mera khayal hay SALUNKHY saheh keh raha hay... humein foran bearue he chalna chayey... wahein say shrooaat kartay hain...

ABHIJEET: jee Sir...

ACP: VIVEK tum aur SACHIN bhi hamaray sath chalo... aur ABHIJEET yahan kay INSPECTOR say kaho kay wo alert rahay... aur apni tehqeeqaat ki humein khabar karta rahay...

ABHIJEET: main abhi baat karta hun Sir...

so the whole CID team except DAYA back to home after giving the order to area inspector... ABHIJEET feel sad while start DAYA's quallis.... they reached at bearue... ACP distributed the work of spying between VIVEK, SACHIN, FREDDIE and KAAJAL... while he and ABHIJEET again use their brain in DAYA's line written at khaari and information found on laptop...

ABHIJEET: Sir ye fO aur SM samajh nahi aa raha... DAYA kay PHONE aur SMS say bhi kuch nahi mila...

he again check calls and sms but the result was same.. in aggression he placed DAYA's mobile set with bit hard at the table... the mobile set back cover opened and there was a paper placed inside it over battery.... ABHIJEET and ACP were quite shocked...

ACP: tou FO aur SM ka matlab FONE SIM tha..... ye DAYA bhi... acha jaldi dekho ye kiya hay???

ABHIJEET unfold the paper.... it contains...

MALAT.... MT ROAD.... BRIDGE... 22.... 10 chalees

ABHIJEET: Sir... ye tou... ye tou... poora plan lagta hay...

he remember something and try hard not to spoke that against ACP... suddenly SALUNKHY comes...

SALUNKHY: boss... wo blood sample tou DAYA ka hee hay... magar us picture per mujhay DAYA kay ilawa RAM kay aur aik aur aadmi kay bhi fingerprints milay hain....

ACP: acha SALUNKHY... ye paper lo aur is say bhi fingerprint uthao...

SALUNKHY: ye kiya hay???

ABHIJEET: plan...

SALUNKHY: acha idhar do mujhy...

ACP is thinking while ABHIJEET delibrately move with SALUNKHY outside the bearue... he said that after find any fingerprint from this paper and if the match will available in our records... SALUNKHY only inform ABHIJEET not to ACP...

SALUNKHY: aisa kyun keh rahay ho tum ABHIJEET???

ABHIJEET(in hurry): Sir koi baat hay... pehlay ye kaam ho jayey... phir aap ko bataon ga... magar please ye baat sirf aap tak aur mujh tak rehni chahyey... please...

SALUNKHY: magar...

ABHIJEET: please SALUNKHY sahab... ye meri request hay...

SALUNKHY: acha theek hay...

ABHIJEET move towards RAM... he questioned him about the picture of ACP found from that book have RAM's  fingerprint...

ABHIJEET: RAM... kya information thi jo tum DAYA ko day rahay thay... sach batao... dekho DAYA ka kuch pata nahi chal raha... ACP sahab ki tasweer tum nay DAYA ko kyun di thi???

RAM: sahab TARUN nay nashay mein bola kay!!!

before RAM say something more... ACP call ABHIJEET...

ABHIJEET: Sir aap nay mujhay bulaya...

ACP: haan... VIVEK bolo....

VIVEK: Sir DAYA Sir nay jis aadmi ka address likha tha... main wahan gaya... us ka naam TARUN hay... chota  mota chor hay... her waqt DAARO peeta rehta hay... magar do din say gayeb hay...

ABHIJEET: TARUN....

ACP see him strangely.... suddenly FREDDIE come with his report...

FREDDIE: Sir... wo RAMESH jis address per rehta tha... wahan main gaya... magar ghar per taala hay... us  ka phone bhi band hay... wahan kay POLICE station say pata chala kay wo pichlay do din say jail  mein tha...

ACP: kyun??? kuch kiya hay us nay...

FREDDIE: Sir daaro pii ker aik larki ko cheera tha... logun nay buhat maara...

ABHIJEET: aur ab kahan hay wo???

FREDDIE: gayeb hay!!!

ACP: yani dono gayeb hain... ab dekhtay hain kay SACHIN aur KAJAL kya khabar lay ker aatay hain...

at that moment... ABHIJEET phone start ringing... he saw the number move aside and pick the call...

SALUNKHY: ABHIJEET... finger print match ho gaya hay...

ABHIJEET(in xtreme low voice): kaun hay???

SALUNKHY: MAHESH...

ABHIJEET(bit shocked): wo PUNE ROBBERY CASE wala mein jo POLICE ka GAWAH bana tha...

SALUNKHY: haan... wohi...

ABHIJEET: magar wo tou PUNE jail mein hay na...

SALUNKHY(after few seconds): nahi boss... 2 maheenay pehlay choota hay... 2 saal ki saza kaat kay...

ABHIJEET: thank you....

he putoff the call and turned back... ACP watch him keenly... he deviate attention of ACP by saying...

ABHIJEET: Sir... ab kya karein!!!

ACP: karna tou paray ga... kuch na kuch ABHIJEET... Suddenly KAJAL and SACHIN are also back...

SACHIN: Sir wo AAKAASH tou 4 din pehlay ek accident mein mar chuka hay... accident PUNE HIGHWAY road per hua tha... gadi nay ura diya tha...

KAJAL: aur Sir... GEETA bhi nahi mili... us kay paroosiyun nay bhi kaha hay kay wo do din say shehr say bahar gayii hay... abhi tak lauti nahi....   

ACP: yani koi nahi aur jo gayeb hain... wo sub

ABHIJEET(interrupts): do din pehlay say gayeb hain...

ACP: ABHIJEET ye koi bari game hay... koi bari saazish....

ABHIJEET: haan Sir...

ACP: VIVEK RAM ko lay ker aao... ab RAM hee hamari aakhri umeed hay...

VIVEK bring RAM... all team questioned him...

ABHIJEET: haan RAM... batao....

RAM: sahab main aik hafta pehlay SHANTI BAR mein TARUN ko mila... aisa he chota mota chor hay sahab... han DAARO buhat peeta hay... us din bhi DAARO kay nashay mein meray ko in sahab (pointing to ACP) ka photo dikhla ker bola...  is ko main maaray ga.... aik hafta mein... phir meray ko buhat paisa milay ga... sahab hum ko malum tha kay ye sahab(again pointing to ACP) DAYA sahab kay sath kaam karta hay... phir bola... aur us ki seedhay hath ko bhi ura deinga... wo INSPECTOR ABHIJEET... aur sahab hansnay laga... zor zor say... main us kay hath say in sahib ka photo cheen ker baag gaya... aur doosray din DAYA sahab ko bula ker day diya... DAYA sahab bola kay un ko TARUN say milwanay ka... hum DAYA sahab ko TARUN kay ghar milwanay wastay lay gaya tou us ka bhai AAKAASH!!!!

EVERYONE: AAKAASH ...

RAM(in confussion): haan sahab... wo TARUN ka chota bhai hay... buhat acha hay... TARUN jesa nahi...

ABHIJEET: acha phir...

RAM: phir wo AAKAASH bola kay TARUN nahi hay... sahab TARUN tou kahein bhi para rehta tha... magar apnay ko nahi mila... phir DAYA sahab bola... wo jesay milay... un ko batanay ka...

ACP: tou tum ko ye kesay pata chala kay DAYA LOKHANWALA mein hay...

RAM: sahab meray ko nahi malum tha... kay DAYA sahab wahan hay... meray ko tou apni BEHAN kay pass janay ka tha... per udhar meray ko TARUN dikhaii diya... main foran DAYA sahab ko PHONE  kiya... wo bolay... acha theek hay... pata bata us ka... main khud dekh lunga.... sahab main nay pata diya aur bus.... phir sahab teen chaar aadmi nay meray ko gheer liya aur meri bacchi ko pakar liya... bola jis aadmi ko pata diya hay... us ko abhi yahan bula... warna bacchi ko khaari mein phaink dein gay... sahab mera koi qasoor nahi... meri bacchi...

ABHIJJET: kiya un aadmiyun mein TARUN tha...

RAM: haan sahab... wo tha... per wo buhat piyey huay tha...

VIVEK: is ka matlab us nay tum ko pehchana nahi... hain na...

RAM: arry sahab... nashay mein aadmi khud ko na jaanay... tou wo meray ko kya pechanta...

FREDDIE: aur baaqi log...

RAM: nahi sahab... sub munh per kapra... nahi wo kya boltay hain... haan MASK lagaya hua tha...

SACHIN: kuch aur nahi dekha tha...

RAM: sahab bus aik aadmi hakla kay bolta tha... aur doosray kay pass aankh wala chakoo tha...

ACP: aankh wala chakoo???

RAM: haan sahab... aankh jesa bana tha... laal laal aankh..

ACP: acha... SACHIN isay lay jao....

ACP: ABHIJEET apnay saary khabriyun say poochoo... ye laal ankha wala chaackoo kis kay pass hota hay... aur zarurat paray tou PUNE police say bhi madad lo... aur VIVEK tum aur FREDDIE PUNE HIGHWAY POLICE say AAKASH kay accident ki poori report lay ker aao...

FREDDIE: yes Sir....

ABHIJEET was worried about DAYA's missing... he dont know how could he bring back DAYA against himself right now... he really misses him alot...

On next morning... when ABHIJEET enter at bearue....

KAJAL: ABHIJEET Sir... koi sahab aap say milna chahtay hain...

ABHIJEET(bit harsh): mujhay abhi kisi say nahi milna... mana ker do...

the GUY entered with saying....

GUY: hello ABHIJEET.... kya mujh say bhi nahi milna... haan!!!

ABHIJEET(bit happy): arry RAHUL tum.... kahan hotay ho... itnay arsay baad yaad aaii... hain!!!

RAHUL: ab tou aa gayii na yaad.... ye DAYA nahi aaya abhi tak??? itni late aata hay kya!!!

ABHIJEET was quite for a moment and then told him everything about DAYA... RAHUL is DAYA"s batch mate as well friend too... he is a MALAT police station ASI... ABHIJEET knew him well too... after listening, he comes near and whisper him...

RAHUL: mujhay tum ko kuch batana hay.... DAYA kay baaray mein!!!.. chalo meray sath..

ABHIJEET saw him strangely and move with him...

ABHIJEET: haan bolo... kya DAYA tum say mila tha?? kub??

RAHUL: haan... wo mujh say 3 din pehlay mila tha... balkay us nay mery pass 3 log rakhwayey hain  jail mein...

ABHIJEET: hain!!! kya keh rahay ho!!!

RAHUL took him in his area police station and introduced him with those 3 people...

RAHUL: ye GEETA hay aur ye RAMESH aur ye TARUN hay (whisper to ABHIJEET) buhat peeta hay...

ABHIJEET was in shock state... RAHUL took him in his cabin... and gave him glass of water...

RAHUL: DAYA mujhay 3 din pehlay mila aur kaha kay in 3 logun ki jaan ko khatra hay... tou main in ko abhi jail mein rakkhun...   

ABHIJEET(in low tone): aur kuch nahi bataya tha us nay???

RAHUL: nahi... bus keh raha tha... koi mission hay... aur ab tum keh rahay ho kay DAYA gayeb hay... yaar main tou pareshan ho gaya hun... DAYA kya ker raha tha...

ABHIJEET: mujhay khud kuch nahi malum RAHUL... main buhat pareshan hon(low his tone very much) shayed buhat takleef mein hun(his eyes get tears.. RAHUL console him by placing his hand on his shoulder).. he knew ABHIJEET emmotional attachment with DAYA....

ABHIJEET: mera khayal hay main in ko CID bearue lay jata hun aur wahan in say pooch taach karta hun...

RAHUL: mera khayal ye nahi hay... agar ye wahan safe hotay tou DAYA khud in ko wahan lay jata... meray pass lata hee kyun!!!

ABHIJEET: hmmm ye bhi hay... main khud in say kuch baat cheet karta hun... shayed koi suragh mil jayey...

RAHUL: oh sure... magar khud ko DAYA ka friend hee show karna... CID officer nahi...

ABHIJEET: ok.... chalo

both move there where the 3 people present....

ABHIJEET: GEETA jee aap kesay jaanti hain DAYA ko???

befor GEETA say somthing ABHIJEET phone start ringing... ACP is there...

ACP: ABHIJEET kahan ho???

ABHIJEET: Sir wo main...

ACP: acha khair... FREDDIE aur VIVEK PUNE highway police say poora record lay aayey hain... AAKASH kay accicent case mein GEETA aur RAMESH nay gawahi di thi kay ye khoon hay kyunkai gadi nay AAKASH ko  jaan ker ura diya tha... abhi ye case court mein hay... aur jo pata likha hay GEETA aur RAMESH ka  wo wohi pata hay jo kay DAYA nay apny laptop mein likha tha... ab in ko dhoondna zaruri ho gaya hay...

ABHIJEET: Sir i think main in ko dhoond chuka hun... aap yahan MALAT police station aa jayey... main aap ko wahein milta hun...

ACP: magar tum wahan kya ker rahay ho...

ABHIJEET: Sir aap aayein... main aap ko batata hun...

ACP: ok... hum poohanchtay hain abhi...

when team reached... ABHIJEEt introduced ACP with RAHUL and told him about the whole...

ACP: hmmmm... yani DAYA kuch jaanta tha.... acha chalo pehlay in logun say baat ker lein..

ACP: haan GEETA tum batao...

GEETA: Sir mujhay DAYA Sir court kay bahar milay thay jub main gawahii day ker nikli thi tou wo mujh say baat ker rahay tha kay achanak aik goli DAYA Sir kay hath ko chooti hui guzri foran unhun nay apni gun nakali magar kuch pata nahi chala... wo mujhay  jaldi wahan say lay gayey... phir unhun nay mujh say poocha kay kisi aur nay bhi gawahii di thi AAKASH walay case mein tou main nay kaha... kisi RAMESH nay...

RAMESH: Sir phir wo mujhay bhi apnay sath lay gayey... aur phir humein in sahab (pointing to RAHUL) kay pass yahan rakhwa diya... wo keh rahay thay tum log yahan safe raho gay....

ACP: hmmmm... aur ye kub ki baat hay...

RAMESH: 3 din pehlay....

ACP: aur tum TARUN....

TARUN: sahab mujhay kuch nahi malum... us sahab ko bulao... wo buhat acha tha... meray ko bottel  bhi dilaya tha.... bulao usay... meray koo kuch nahi pata...

ABHIJEET: tum kisi aisay aadmi ko jaantay ho... jis kay pass laal aankh wala chakoo hay....

TARUN: meray ko kuch nahi malum... mery ko daaroo pila do....

ABHIJEET: ye tou poora tunn hay Sir...

RAHUL: ABHIJEET wo laal aankh wala chaakoo tou KAALIYA kay pass hota hay... SUPARI KILLER hay....  itna taiz hath gardan per chalata hay... kay agli sans nahi aati... buhat safai say kaam karta hay... isi liyey police kay hathun say bhi safai say nikal jata hay....

ACP: RAHUL mera khayal hay... tum in logun ko apnay pass hee rakhho... hum abhi chaltay hain... wesay wo KAALIYA police say tou bach gaya hoga magar ab CID say nahi bachay ga....

all move outside.... ABHIJEET was in thinking process.... he said

ABHIJEET: Sir mujhay aap say kuch zaruri baat karni hay...

ACP: haan bolo....

ABHIJEET: Sir, aap ki jaan ko khatra hay.... is KAALIYA ka DAYA kay informer ko pakarna aur phir DAYA ko gayeb karna... TARUN ka aap ki PHOTO kay sath wo sub kuch kehna... aur phir wo saara plan... Sir aap ko buhat sawadhaan rehna hay... mera khayal hay aap MANTRI jee kay sath us VIP movement mein na jayein... Sir wahan kuch bhi ho sakta hay...

ACP(in bit anger): ABHIJEET tum kub say mujhay itna kamzoor samjhnay lagay ho... tumhara matlab hay main in coohun say darr ker beth jaon... haan...

ABHIJEET: Sir main ye nahi keh raha... magar!!!

ACP: magar kiya... haan!!!

ABHIJEET(in sad tone): Sir DAYA ka kuch pata nahi chal raha... aur phir aap... Sir aap samjhein.. ya phir main bhi aap kay sath chalun ga... please... mana mut karyeyga....

SACHIN(in hurry): aur Sir main bhi....

ACP(watch him carefully): acha theek hay....

all the secutrity is HIGH ALERT... its a VIP movement of MANTRI with DCP and ACP from MALAT....at  MT ROAD the law enforcement are very attentive.... ABHIJEET is also with them... his eyes move here and there and his nose waiting for a sharp smell... the BRIDGE comes near... when the vehical move from there... everyone is at risk level but nothing happened... ACP and ABHIJEET exchange glances.. ABHIJEET saw his watch and a blast voice outbroke the silence... driver in nervousness stopped the vehical without any intentions... there should be a dark black smoke behind them... ACP, ABHIJEET and SACHIN unhesitately stepped down with MANTRI jee and DCP... no one seeing...

ABHIJEET: SACHIN tum yahan in logun kay sath raho... main dekhta hun...

ABHIJEET call security forces but smoke and fire is the hurdle in his way... he saw ACP and move ahead... SACHIN try to see in that black smoke but its quite impossible... MANTRI jee is now falling into unconcious state... SACHIN grab him and in that moment he forget about ACP... his all senses move to MANTRI jee and his condition... suddenly a sharp knife comes against ACP before that knife touches ACP throat... someone grab ACP behind back and his hand was sharply cutted through that knife... that man got the guy with him... ABHIJEET with some forces rushed towards them... but  !!! at this time a bullet shoted ABHIJEET... ABHIJEET fell down... he saw a man runnung towards him but!!!

ACP delivered MANTRI jee and DCP with his force men... ABHIJEET was taken to the hospital and ACP and  SACHIN move to that side where the man got that killer... they dont find anyone... the killer and the rescurer so they are back to the hospital...

On next day... everything is coming back in propotion... ABHIJEET coming back from unconcious state... he is quite better now... the bullet was hurted his coller side only so he be discharged from the hospital... VIVEK dropped him with ACP advise that he took some rest... and now VIVEK back to join FREDDIE where they move to PUNE.... they have some news about MAHESH presence but again found nothing... they are back now at the initial point....

At night, door bell rings... ABHIJEET move to open the door... suddenly a man comes inside and close the door immediately... ABHIJEET pushed him back and at that moment the unknown guy higged him tightly...  after few seconds ABHIJEET punched on that man tummy and say..

ABHIJEET: tum... tum... mera dil chahta hay kay tum ko jaan say maar dun...

DAYA: boss.... khanay aur coffee kay baad...

ABHIJEET: tum aik intahai badtameez dost ho... pata hay hum sub kitnay pareshan rahay aur ye hath per kiya ho gaya... kal tum thay na!!!

DAYA(with smile and searching some food items): ABHI... kuch khaany ko tou rakkha karo fridge mein... itni bhook lag rahi hay aur khanay ko kuch nahi....

ABHIJEET(after grab his hand): beth idhar... mujhay bata pehlay... baad mein mujhay kha lena...

DAYA: hahaha... arry sub jaan ker bhi pooch rahay ho... haan kal main tha... balkay main her waqt tumharay sath hee tha... yahan aanay kay baad...

ABHIJEET: tou wo sub drama karnay ki kya zarurat thi...

DAYA: bus dil chaha... dekhun agar kabhi main khoo jaon tou tum kya karogay???

ABHIJEET(bit anger): DAYA... tum!!!

DAYA: boss... main mazak ker raha hun... sach..(he smiles) tumharay aansuon ki kasam...

ABHIJEET grab his neck and again punched him as well...

DAYA: acha kuch khanay ko tou do... baad mein maar lena...

ABHIJEET: MAGGIE chalay gi...

DAYA: dauray gi boss...

ABHIJEET: main samjha tha tum kal aao gay hospital mujhay dekhnay...

DAYA: haan kal hee aata... magar ye jo tumhara dimagah hay na... behoshi mein bhi acha khasa chalta hay... agar kal main tum ko hath laga leta... tou tum mujh ko pehchan  leetay(ABHIJEET smiles)... is liyey nahi aaya... arry ye kiya ker rahay ho... lao main banata hun MAGGIE...

DAYA: wesay ABHI tum ko kyun itna yaqeen tha kay main theek hun....

ABHIJEET: DAYA six sense bhi koi cheez hoti hay... aur tumharay mamlay mein tou meri seven sense bhi kaam karti hay... khair... bata tou mujhay... abay baad mein kha lena...  DAYAAAA...

DAYA(during eating): bus yaar kafi kuch tou tum ko malum hay... main darasal ACP Sir aur tum ko yahan say hatana chahta tha... tum ko malum hay jis din hum log yahan say move huay thay... ACP Sir kay ghar per koi ghusa tha aur tumhari jeep per bhi do fire huay hain... dekhi hay apni jeep!!!

ABHIJEET(in shock state): nahi tou... main tou tumhari quallis hee chala raha hun...

DAYA: hmmmm... chalo main coffee bana lun... tum pio gay???

ABHIJEET: haan... DAYA tum KHAARI mein girnay kay baad kahan gayey thay???

DAYA: arry KHARI itni gehri nahi hay ya shayed main hee lucky tha... jo bach gaya...

meanwhile ABHIJEET got a call of VIVEK and VIVEK told him about MAHESH absence from PUNE....

DAYA: MAHESH meray pass hay... yaar us ko pakarnay ki zarurat nahi... khabri hay mera...

ABHIJEET: haan tou ab... wo KAALIYA hee kuch bata sakta hay...

DAYA: haan... agar tum ko goli na lagti tou KAALIYA meray hath say nahi nikalta...

ABHIJEET: haan RAM aur us ki bacchi

DAYA(interrupts): RAM ki bacchi!!! kya keh rahay ho tum ABHI...

ABHIJEET: haan tum RAM ki bacchi ko bachanay kay liyey hee tou KHARI mein gir gayey thay na...

DAYA was shocked... ABHIJEET saw him keenly...

ABHIJEET: DAYA RAM ko hum chor chukay hain... tum ko us ka ghar malum hay???

DAYA: CROSS ROAD... HOUSE # 63.. MALAT... main abhi usay dekh leta hun...

ABHIJEET: nahi DAYA... abhi nahi... kal subah chaltay hain...

DAYA: ok... tum ko kal main wahein milun ga...

ABHIJEET: abhi kahan ja rahay ho???

DAYA: kal VIVEK ko lay ker aana... SACHIN ko nahi...

ABHIJEET: DAYA ho jati hay ghalati... tum bhi na... seekhnay mein waqt tou lagay ga...

DAYA: main maanta hun... magar yaar kuch apni sharpness bhi hoti hay... ACP Sir ko us nay akela chor diya... tum ko akelay jaany diya... main kis kis ko dekhta... ACP Sir ko bachaya tou tum ko nahi bacha paaya... aqal hay us mein ya nahi... VIVEK ko dekho...  wo bhi seekh hee raha hay... ghalti karta hay magar kum az kum wo orders follow karta hay aur apna zehn bhi use karta hay...

ABHIJEET: acha kal VIVEK ko hee laonga... magar tum kahan ja rahay ho abhi...

DAYA: bus apnay LUCKY CHARM say milnay aaya tha.... aur coffee peenay... arry haan ACP Sir ki security barhaii...

ABHIJEET: haan mut poocho kitni daant khani pari....

DAYA: mujhay malum tha tum un ko mana lo gay wo tumhari sunnty hain...

ABHIJEET: acha mera tou khayal hay wo tumhari zyada suntay hain...

DAYA(with smile): tou main tou hun hee acha baccha... hasta muskurata saa... meri nahi sunein gay tou kis  ki sunein gay...

ABHIJEET: hmmmm...

DAYA: acha ACP Sir aur tum sath mein raha karo... ok

ABHIJEET(smily tone): acha yani jayein tou dono sath jayein...

DAYA look him and jus move outside... ABHIJEET grab his hand...

ABHIJEET: DAYA i m so sorry... mujhay aisay nahi kehna tha... i m sorry...

DAYA(after few sec): acha mujhay apna cell day do aur contact mein rehna...

ABHIJEET gave him his cell... and then DAYA say...

DAYA: aur haan kal kahein VIVEK kay saamnay mujhay DAYA DAYA mut kehna start ker dena...

ABHIJEET: itni aqal hay mujh mein...

DAYA: nahi mujhay aur TAREEKA ko dekh ker tum aksar pagal hee ho jaatay ho...(smily tone) aur pagal tou kuch bhi ker saktay hain na...

ABHIJEET grab his neck and asked

ABHIJEET: main tum ko pehchanun ga kesay???

DAYA: aaj kesay pehchana????

ABHIJEET: tumharay touch say...

DAYA: tou kal bhi aisay say pehchanna... byee...

On next morning... ABHIJEET call VIVEK to pick him and FREDDIE so they will move to MALAT...

they find a house but that was empty expected by them... at the moment ABHIJEET cell ringing...

ABHIJEET: hello...

DAYA: yahan kuch nahi hay... magar shayed SHANTI BAR mein kuch mil jayey... tum log wahan jao...

ABHIJEET(in low tone): aur tum!!!

DAYA: main KAALIYA ki khaber leeta hun..

ABHIJEET: raat ko aao gay???

DAYA: mushkil hay boss??? kyun!!!

ABHIJEET(bit irritate): DATE per lay jana tha tum ko!!!

DAYA: hahahaha....

ABHIJEET: bye....

ABHIJEET tell them that his INFORMER told him that may be RAM will be at SHANTI BAR.. so they again move to that place... they found RAM but after seeing CID team RAM rushed from there and in puzzle

like lanes... the team lost him... its quite irritating for all of them... ABHIJEET call at DAYA's

number...

DAYA: haan pakar liya???

ABHIJEET: nahi nikal gaya!!! tumhara!!!

DAYA: boss hath mein hay... main isay APSARA ROAD mein bandh ker khara hun... is ki car kay ander... utha lo aa ker...

ABHIJEET: ok...

ABHIJEET tell VIVEK to move at APSARA ROAD... where they found KAALIYA in unconscious state while his car was damaged from the tree... ABHIJEET saw here and there but dunt find DAYA.... DAYA was far from that place watchin ABHIJEET through BINOCKS...

DAYA(with himself): ye ABHI bhi na... pagal hee ho jata hay....

CID team took KAALIYA at bearue... he confess that he was taken the contract of killing ACP and ABHIJEET but he was failed in his contract...

ACP: kis nay diya tha ye contract???

KAALIYA: meray ko nahi malum... paisa mila... buhat saara... bus... kaun diya... apnay ko kiya!!!

ABHIJEET: lay jao isay... Sir.. hum tou phir wahein aa gayey...

ACP: haan ABHIJEET... DAYA ka kuch pata chala...

ABHIJEET: nahi Sir abhi tak tou nahi...

ACP: kuch garbar tou hay... DAYA kay gayeb honay mein!!! magar kya!!!

FREDDIE: Sir mujhay tou lagta hay DAYA Sir theek hain aur wo jaan ker chupay huay hain...

ABHIJEET(bit alert): ye tum kesay keh saktay ho FREDDIE???

FREDDIE: Sir dekhein na wahan ACP Sir ko kisi nay bachaya aur phir aap ko bhi... mujhay  tou yaqeen hay wo DAYA Sir he thay...

ACP: haan ho sakta hay... magar DAYA chup kyun raha hay... bahar kyun nahi aa raha...

ABHIJEET: Sir agar aisa hay tou zarur is ki koi wajah hogi....

ACP: shayed...

ABHIJEET call at DAYA's cell at night and tell him that now he revealed himself...

ABHIJEET: DAYA tum ab saamnay aa jao...

DAYA: nahi boss... abhi nahi... abhi tak tou humein master mind ka pata he nahi chala hay... KAALIYA nay kuch bataya???

ABHIJEET: nahi... kuch nahi bataya aur batayey ga bhi nahi...

DAYA: boss kal main RAM ko dhoondnay ki koshish karta hun???

ABHIJEET: main bhi chalun???

DAYA: haan kyun nahi.... (bit harsh) ABHI kya ho gaya hay tumhein???

ABHIJEET(in low tone): DAYA mujhay tumharay bina kaam karna bilkul acha nahi lag raha... maza bhi nahi aa raha hay... aisa lagta hay kuch na kuch missing hay... abay main bore ho raha hun... bus tum nikal aao ab... warna main sub ko bata bhi dunga aur tum say baat bhi nahi karunga...

DAYA(with smile): hmmmmm.... yani phir sirf TAREEKA say hee baat kartay rahogay... haan!!!

ABHIJEET: tum bahar aa rahay ho ya main sub ko bata dun kay...

DAYA: abhi nahi boss...

at that time... ABHIJEET cutted the call in anger.. DAYA again dial the number but the phone was off... DAYA is going to sleep with smile....

Next day he trying his best to take any chunk of information about RAM but not successful... he was irritated as well... after last night chat with ABHIJEET... he also feel himself lonely... he confess that he is also missing ABHIJEET company... and now he want to wrap up all the things and the normal mode of his life coming back... he again call ABHIJEET but ABHIJEET did not pick his call... on his way back... suddenly he heard someone calling AAKASH... undelibrately he followed  him and hide himself to hear the conversation...

GUY: arry tera bhai kahan hay??? kub udhaar wapus day ga???

AAKASH: bus kal wapis ker day ga...

GUY: arry kal kub... roz ka yehi hay...

AAKASH: main keh raha hun na...

the GUY move with bad mood... DAYA came out from that place and talk to that man...

DAYA: arry bhai sahab... ye AAKASH kahan rehta hay??? malum hay aap ko...

GUY: wo raha sahab... wo neeli jersy wala... kyun kya TARUN nay aap say bhi udhaar liya hay...  kya karay aadmi... roz ka yehi lafra hay... aik bhai udhaar daroo mein ura day doosra bhagta phiray..

DAYA: aap ko pakka pata hay na kay yehi TARUN ka bhai AAKAASH hay... wo tou shayed mar!!!

GUY: arry sahab... humara tou roz ka yehi dhanda hay... yehi AAKASH hay... TARUN sharabi ka bhai...

DAYA: thanx...

DAYA go behind AAKAASH and see that AAKASH move inside his house through window pan.. he sms on ABHIJEET number and ABHIJEET was stunned to read his sms.... all CID team move there atonce....  they heard some conversation.....

MAN 1: arry kya plan hay.... zabardast... CID bhi chkra gayii hogi...

MAN 2: haan bhae... kya kaam kiya hay... pehlay CID officer DAYA ko marwa diya... phir ACP aur ABHIJEET per hamla... aur ab KAALIYA ko bhi pakarwa diya... aik teer say teen shikaar...  wo ACP aur ABHIJEET tou yehi samjhein gay kay humari jaan ko khatra hay magar un ko kya  malum tha kay asal mein tou.... hahah...

MAN 1(again): aur phansa diya becharay RAM ko...

all the team entered with ammunation... everyone was shocked...

ABHIJEET: arry AAKAASH tum... kub zinda huay... haan!!!

AAKASH: tum log yahan say zinda wapis nahi ja sako gay...

SACHIN: hum na sirf khud zinda jayein gay balkay tum ko bhi lay jayein gay....

Suddenly AAKASH fell towards the switch board side and putoff the lights... that was a sunny day but due to heavy curtain and now no light... everthing is going in dark... only voices create situations... running... shooting... screaming makes the sorroundings difficult...  suddenly somebody opens the door... all move outside.... VIVEK and KAJAL was hurted.... FREDDIE was unconcious with three people... while on running AAKASH grabbed by DAYA.... he opens fire from DAYA's arms range here and there... and the bullet shot ACP... DAYA shouted and move there... he say SACHIN to protect ABHIJEET but SACHIN again lose his concentration and move at ACP side... DAYA was totally insane coz the other man try to shoot ABHIJEET from the backside but DAYA comes in between.... and bullet hurted his hand ... he fell down and his head was also hurted by a iron rod... DAYA still caught AAKASH but now  its quite difficult for him cz he lose his grip rapidly... ABHIJEET instantly fired on that man and on AAKASH leg too... for DAYA everything undergoing on bad way and going again in dark...

On coming back... he saw some people... but his face was expressionless....

ABHIJEET: DAYA tum theek ho... kuch nahi hua... goli hath say nikal gayii thi bus sar mei  thori chout hay...      

DAYA: boss... wo AAKASH...

ABHIJEET: haan sub pakray gayey hain... tum aaraam karo...

At evening he was released from the hospital... on way to home...

DAYA: boss kya bataya AAKASH nay??? kya plan tha us ka???

ABHIJEET: DAYA AAKASH nay khud ko goli maar li...

DAYA: kiya!!!

ABHIJEET: haan... tou plan ka kuch malum nahi ho saka... magar jo log pakray gayey hain...  un ka kehna hay... wo tum say badla lena chahta tha... RAM bhi pakra gaya hay...  wo bhi phansa hua tha AAKASH kay hath.... haan RAHUL ka phone aaya tha tumhari tabiyet pata karnay... hum nay un teenun ko ghar wapis bhej diya hay... wesay DAYA tum ko agar kuch pata tha tou mujhay tou kum az kum batana tha na...

DAYA: yaar batanay kay liyey hee tou wahan lay gaya tha... magar sub kuch meri planning kay against ho gaya.. khair choro abhi RAHUL ko bhi thanx karna hay....

ABHIJEET: wesay DAYA zaruri nahi kay jo aadmi bura ho wo asal mein bhi bura he ho… hum TARUN ki samjh rahay thay aur AAKASH nikla…

DAYA: wesay mujhay yaad nahi aata kay main nay kabhi AAKASH ya us kay kisi sathi ko pakra ho…

ABHIJEET: koi record tou mila nahi us ka magar shayed kabhi tum nay usay maara ho… kisi chotay motay kaam per…

DAYA: ho sakta hay boss… ab kitnun ki shakal yaad rakkhun…

ABHIJEET: wo paper phone sim per kyun rakkha tha…

DAYA: arry jaatay huay MAHESH us TUC SHOP per mila tha… bus card khareeda tou mobile hath say slip ho ker gir gaya… usay band kartay huay bay dihaani mein rakh diya…

ABHIJEET: wesay wo JUMBLE WORDS achay thay...

DAYA(with smile): tumharay sath reh ker mera bhi dimagh chalnay laga hay boss... mujhay malum tha tum wo samajh lo gay... agar wo log meray peechay nahi hoty tou main poora hee likh jata...

ABHIJEET: tumhein kyun yaqeen tha kay main wo samjh lunga…

DAYA: hmmm… jub TAREEKA ki khamoshi ki zaban samjh saktay ho tou main nay tou itna bara bara likha tha…

ABHIJEET grab his neck…

DAYA: boss mujhay apni garden mein ab kuch lagwana parayga… warna ye bechari tou tumharay hathun kisi din toot he jayeygi…

ABHIJEET: bakwass band…

At DAYA's home... he start to pick things from floor... ABHIJEET grab him  and say

ABHIJEET: DAYA ye sub baad mein bhi ho sakta hay... shakal dekhi hay apni... zara bhi rest nahi kiya hay... tum so jao... arry ye sub baad mein ho jayeyga... tum shadi ker lo DAYA... biwi aa jayeygi tou tumhara ghar sanbhaal lay gi...  aur haan aglay do din main nay tum ko bearue mein dekha tou acha nahi hoga... sirf rest karna hay... khoob sona hay... sun rahay hona...

ABHIJEET turned back and see that DAYA was in deep sleep... a cute smile is there on his lips cz he was going to sleep listening ABHIJEET house hold lecture... ABHIJEET cover him in blanket and before close the room door and turned off the lights... jus again come inside... take out that BRACELET from his coat pocket and wore it to DAYA's hand...

On next morning at bearue..... ABHIJEET say after watching DAYA entry.....

ABHIJEET: arry FREDDIE main DAYA say buhat naraz hun...

DAYA(after entering): kyun... main nay kya ker diya???

ABHIJEET: 13 saal ho gayey hain... tum ko humaray sath kaam karty huay... kabhi itna nahi muskurayey aur jub say kaha hay... hansay hee chalay ja rahay ho... ye hay humari ihmiyet tumhari zindagi mein.... haan...

DAYA smiles...

ABHIJEET: dekha dekha FREDDIE.... DAYA kay bacchy sudhar jaa...

DAYA: arry tou kiya ab SMILE bhi na karun...

ABHIJEET: nahi...

DAYA: main tou karunga... jo karna hay ker lo.... ye dekho...

he smiles and after watching ABHIJEET face expressions his smile changes into laugh....  a big and pure laugh... and after few sec ABHIJEET and FREDDIE laugh also mingle with his one....

The following 20 member(s) liked the above post:

zulaikharoopraiavneetmisbah93tasharose.Crystal.Aqrab.fairy1dayakhtarsuchi_dev2006Princess13.-beena-pappaismaggi.masala.YaJuShI.sherdilalinycsweetieArRoGaNT-CHINTsLadyMeringueNandiniRaizadaaDivianTanz_Divz

tasharose Senior Member
tasharose
tasharose

Posted: 19 January 2011 at 8:40am | IP Logged
@gadhadada marvolus dedication and thought you've put into this story.ClapYou deserve someStarStarStarStar's!Well done keep up the gr8 work!Smile

The following 1 member(s) liked the above post:

Princess13.

.Crystal. Senior Member
.Crystal.
.Crystal.

Posted: 20 January 2011 at 10:19am | IP Logged
awesome story..no words to describe.....just ClapClapClapClapClapClap StarStarStarStar
Poonamjayaswal IF-Dazzler
Poonamjayaswal
Poonamjayaswal

Posted: 20 January 2011 at 12:11pm | IP Logged
ClapClapClapvery good!!!
kimiwalia Groupbie
kimiwalia
kimiwalia

Posted: 20 January 2011 at 3:34pm | IP Logged
I agree hundred times with u..
thank u so much, its like u took the words out of my mouth and everyone's who loves Daya so much...
Hearing about his Back pain is killing me, i just.. i dont know.. im soooo upset.. and yes if JDJ is giving him health problems, and insutls.. then i will not want him to be in the show..
i love you Daya.. and i want you to be happy and safe....i dont care about anything else....
God bless you with great health and wealth always...
Us fans, who love and respect you will pray for you forever.
I cant explain in words how much i respect and love you.
seeing u makes my day better..
i just simply love you..thats enough to describe how much i love u and care for u
cid_duo IF-Dazzler
cid_duo
cid_duo

Posted: 31 January 2011 at 7:34am | IP Logged
great detections..........and your words r heart touching.....................
i have no words 2 explain.......................
ClapClapClapClapClap

Clap
suchi_dev2006 Goldie
suchi_dev2006
suchi_dev2006

Posted: 31 January 2011 at 7:50am | IP Logged

I am 200% agree with you.. Mona did talk rudely with him on that day.. I felt as if a ton of agony somebody has pressed upon my heart.. so .. reading your post.. my eyes swelled with tears..

your story is very very touching.. reading the dialogues of Abhijit Daya bond.. my eyes again moistened ...Great work.. great dedication..Thumbs Up

subha. IF-Dazzler
subha.
subha.

Posted: 31 January 2011 at 7:51am | IP Logged
good attempt at story writingThumbs Up

Go to top