Sasural Genda Phool

India-Forums

   
Sasural Genda Phool
Sasural Genda Phool

PRE-SUHAAG RAAT ke SUPERHIT RULES...! (Page 3)

-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10408

Posted: 19 January 2011 at 12:58am | IP Logged
Originally posted by Rubaldhillon

OMG!!!!!!!!! Read ur post like anything.........as fast as i cud..............I mean wat an interpretation of Today's episode Scenes............Loved ur post and Keep up the good work.............Big smile
 
Thanks  so much Rubal..... I loved it so much so had to write.....I guess I had expected something like this.... so got damn excited..... to POST.....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

GurpreetD

-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10408

Posted: 19 January 2011 at 1:00am | IP Logged
Originally posted by 111192

Originally posted by Shwets1502

will be back with comments....
but wonderful post laxmi di...


shweta you too doing resevations just like our dear himanshuWink
 
Maine Himanshu ke liye genda phool mein questionnaire de diya Renu.... poor thing...SR quiz de diya.... ab phasega... RESS nahin keh payega.....ROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

Sinha18111192GurpreetD

-Pallavi- Goldie
-Pallavi-
-Pallavi-

Joined: 17 February 2008
Posts: 1970

Posted: 19 January 2011 at 1:04am | IP Logged
Great Super hit rules LOL

Everyone is so enthusiastic in Kashyap parivar to give gyan to Ishan. Bechara Ishan. No one told him to do what he feels like. LOL

This will be the craziest SR for sure.

I feel they should go somewhere and Ishan should switch off mobile, his ears everything so that others can not give him gyan. Hopefully he listens to his heart and speaks. 

Do u remember, he was amazing when Suli-Sudi asked him how did he propose to Suhana on his first SR? Those words were mind-blowing because it is his own. 


The following 2 member(s) liked the above post:

Sinha18-allizwell-

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 19 January 2011 at 1:07am | IP Logged
Originally posted by laxmi_s

Originally posted by 111192

Originally posted by Shwets1502

will be back with comments....
but wonderful post laxmi di...


shweta you too doing resevations just like our dear himanshuWink
 
Maine Himanshu ke liye genda phool mein questionnaire de diya Renu.... poor thing...SR quiz de diya.... ab phasega... RESS nahin keh payega.....ROFLROFL

Need to comment on this.............Damn funny questions hai DiLOL....U r the bestBig smile..........And the last one was so funny Rano kyun missing hai wala........Laughed soo much on thatROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Sinha18-allizwell-

-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10408

Posted: 19 January 2011 at 1:10am | IP Logged
Originally posted by reguser

Great Super hit rules LOL

Everyone is so enthusiastic in Kashyap parivar to give gyan to Ishan. Bechara Ishan. No one told him to do what he feels like. LOL

This will be the craziest SR for sure.

I feel they should go somewhere and Ishan should switch off mobile, his ears everything so that others can not give him gyan. Hopefully he listens to his heart and speaks. 

Do u remember, he was amazing when Suli-Sudi asked him how did he propose to Suhana on his first SR? Those words were mind-blowing because it is his own. 
 
 
Pallu.... u read it???ShockedShocked...U shud have read later yaar.... .....aaramse..Embarrassed.. Thanks a lot dear.... for responding..Hug... I was absolutely delighted to see Dadaji in fulltoo fatak form...He is a darling yaar.... Can't expect such craziness in any other serial except this one.....LOL
 
Really pallu.... how i forgot that scene.... yeah i remember he had said something.....Cry...i wish i remember those lines...he is good when he is not bombarded with other's ideas.....LOLLOL
-allizwell- IF-Sizzlerz
-allizwell-
-allizwell-

Joined: 21 January 2010
Posts: 10408

Posted: 19 January 2011 at 1:12am | IP Logged
[/QUOTE]

Need to comment on this.............Damn funny questions hai DiLOL....U r the bestBig smile..........And the last one was so funny Rano kyun missing hai wala........Laughed soo much on thatROFL
[/QUOTE]
 
Thanks Rubal....bechara Genda phool phas gaya...LOL. most difficult topic pe questionnaire mil gaya.... In carnival thread, he used to be aloof when it was his turn to write romantic poems... now what will he say i wanna know.....ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

Sinha18GurpreetD

GurpreetD IF-Sizzlerz
GurpreetD
GurpreetD

Joined: 15 June 2010
Posts: 14122

Posted: 19 January 2011 at 1:16am | IP Logged
Originally posted by laxmi_s

[/QUOTE]

Need to comment on this.............Damn funny questions hai DiLOL....U r the bestBig smile..........And the last one was so funny Rano kyun missing hai wala........Laughed soo much on thatROFL
 
Thanks Rubal....bechara Genda phool phas gaya...LOL. most difficult topic pe questionnaire mil gaya.... In carnival thread, he used to be aloof when it was his turn to write romantic poems... now what will he say i wanna know.....ROFL
[/QUOTE]
ROFL ROFL ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-allizwell-

mjtruelegend IF-Rockerz
mjtruelegend
mjtruelegend

Joined: 24 January 2009
Posts: 8921

Posted: 19 January 2011 at 1:45am | IP Logged
Laxmi you really have put alot of time and thought into this!! Thankyou again for making laugh so hard.LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-allizwell-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
suhag raat and name

2 3

Author: ghazal_naz   Replies: 19   Views: 3545

ghazal_naz 19 3545 20 April 2010 at 10:54am by ghazal_naz

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Sasural Genda Phool Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index