Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #15 [Rockstars] (Page 68)

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 20 January 2011 at 7:49pm | IP Logged
Originally posted by punjabispice

ok my loves...i gotta get off...otherwise i'll never be able to get off this thing....i still have paper work to complete for work...
ok bye...
good night.....
luv ya......Hug

The following 1 member(s) liked the above post:

-karishma-

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 20 January 2011 at 7:51pm | IP Logged
Originally posted by punjabispice

ok my loves...i gotta get off...otherwise i'll never be able to get off this thing....i still have paper work to complete for work...
bye puja di take careHug

The following 1 member(s) liked the above post:

mgdg_2010

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 20 January 2011 at 7:52pm | IP Logged
ok karsh....
poo said she will sent me revlon hair color...ROFL
cause in one of her thread i also comment like ya.....LOL
to main tumhe bhi kuch color de dungi apni safed baal ke liye....LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-karishma-

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 20 January 2011 at 7:56pm | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

ok karsh....
poo said she will sent me revlon hair color...ROFL
cause in one of her thread i also comment like ya.....LOL
to main tumhe bhi kuch color de dungi apni safed baal ke liye....LOL
omg really di?ROFLtheek hai de denaLOL
but seriously kitna drag kar rahe hai goodnessWacko AA ki shaadi bhi ho gayi aur most probably unki SR bhi aur hamare maaneet ko dekhoOuchvarmala pe atke huye hai Ouch

The following 1 member(s) liked the above post:

mgdg_2010

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 20 January 2011 at 7:59pm | IP Logged
BTW ren di i noticed u turned dazzler
congrats ren diHugParty

The following 1 member(s) liked the above post:

mgdg_2010

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 20 January 2011 at 8:00pm | IP Logged
Originally posted by -karishma-

BTW ren di i noticed u turned dazzler
congrats ren diHugParty
ya thanks to ya all.....Wink
varna...janam janam lag jati.......LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

-karishma-

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 20 January 2011 at 8:01pm | IP Logged
MAAN need a lesson from arjun how to become.....
fast & furious....in luv making.....ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

-karishma-

SanzMonaya4ever IF-Achieverz
SanzMonaya4ever
SanzMonaya4ever

Joined: 14 April 2010
Posts: 149008

Posted: 20 January 2011 at 8:01pm | IP Logged
Phewwww finally got tym to come here
so wassup

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010-karishma-

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42910

Ankita_88 97 42910 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9088

Amor. 30 9088 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12118

Amour_Reet 18 12118 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 6935

Shipra_S 14 6935 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3311

adits7 21 3311 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index