Chat Clubs

India-Forums

   
Chat Clubs
Chat Clubs

Rani's CC #14 - Special Edition *Invites Only* (Page 24)

Pimp IF-Rockerz

Joined: 24 March 2010
Posts: 7739

Posted: 20 January 2011 at 10:34pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 20 January 2011 at 10:39pm | IP Logged
Yeah I dig LOL

The judges decided to give Sushant a bday present by using the veto power on Ankita LOL
Pimp IF-Rockerz

Joined: 24 March 2010
Posts: 7739

Posted: 20 January 2011 at 10:42pm | IP Logged
THE ACCOUNT OF THE MEMBER WHO POSTED THIS MESSAGE HAS BEEN TEMPORARILY BANNED.

If you think this is an error please Contact us.
--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 20 January 2011 at 10:44pm | IP Logged
I would love to see his reaction Embarrassed LOL

But we won't get to see him perform next week Ouch
RagMasta IF-Sizzlerz
RagMasta
RagMasta

Joined: 05 April 2007
Posts: 14443

Posted: 20 January 2011 at 11:18pm | IP Logged
Originally posted by --Rachna--

I would love to see his reaction Embarrassed LOL

But we won't get to see him perform next week Ouch

But we will get to see PUNIT PATHAK dance!!Dancing
digitalone 33 IF-Rockerz
digitalone 33
digitalone 33

Joined: 02 December 2008
Posts: 7268

Posted: 20 January 2011 at 11:56pm | IP Logged
wats this all going on in this CC yar

shushant b'day
i hate it sooo cant wish him................................LOLZZ :)

Sid & deeps
new house ok ok ok he had lots of money
and Deeps found that only so they are couple

Raju bro b'day
Many happy returns of the day to him

PIMP
congo you found you stick LOLZZ
was really funny reading that hehehehe jalsa kar have

CPR
kai ne kai problem chaltuj hoy che tare
jalde sort kari nakh and life pachi enjoy karvanu sharu kari nakh

Raju
Punit dance Disapprove  does he know???? LOL

Zoobi
yaa seen the article yarrr ankita is OUT and yana is IN
ooo
i thought that krishna will come or may be ranuka but yaa that pankhas of yana & salman iss soooooooo that TRP they want them to be back

Pimp & Ranchna
you really wanna see the reaction of shushant???
he dont have emotion only yarr
hehehehe
last was dont deserve 30 from my side its only of 24 not more then that

SID
getting married ooooo
okk
lets hope you get others things first then marriage okkk


 

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

--Rachna-- IF-Sizzlerz
--Rachna--
--Rachna--

Joined: 06 November 2008
Posts: 16435

Posted: 21 January 2011 at 12:17am | IP Logged
Oye Digi, stop hating on my Sushant Angry C'mon wish him a happy budday please Embarrassed

Raju, ewwww I don't wanna see Punit dance Dead LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

RagMasta

Cutiepie Rani IF-Stunnerz
Cutiepie Rani
Cutiepie Rani

Joined: 14 June 2007
Posts: 39831

Posted: 21 January 2011 at 9:17am | IP Logged
hi

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
****fairyland****Invites ONly

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Jugnu_244   Replies: 220   Views: 13874

Jugnu_244 220 13874 21 July 2011 at 4:17pm by SRKTima
*Bangla Golpo - Bangla Adda #2* (Invites Only)

2 3 4 5 6 7 ... 108 109

Author: .Aparajhita.   Replies: 865   Views: 76859

.Aparajhita. 865 76859 14 July 2011 at 3:17am by Prottasha
Dil Dosti Etc. #26 INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 144 145

Author: SobtiObsession   Replies: 1159   Views: 36204

SobtiObsession 1159 36204 10 May 2011 at 12:16am by FragranceOfLove
Indian Idol Chat Club - 28th Edition INVITES ONLY

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Cutiepie Rani   Replies: 1203   Views: 28291

Cutiepie Rani 1203 28291 27 June 2010 at 9:59am by JasToronto
Edition 2 : CC Gossip Times: Contest

2 3 4 5 6 7 8 9 10

Author: cool_pooja   Replies: 75   Views: 6225

cool_pooja 75 6225 19 February 2008 at 12:46pm by scarletteblue

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Chat Clubs Topic Index

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index