Miley Jab Hum Tum

India-Forums

   
Miley Jab Hum Tum
Miley Jab Hum Tum

::Wine, Roses & Kisses... MoNaya on SBB #2 :: (Page 130)

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 21 January 2011 at 5:33am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

@nishi: Life is goin smoothly hun ...wat bout ya? btw u knw naa ..v wont hav to wait for so long now...vl get MoNaya's PS seg till monday i guess! YAYYYYYYYYYYYY Dancing Dancing

It is good but will become better after the PS  ROFL Blushing Freak I wonder what they r gonna show Blushing

The following 1 member(s) liked the above post:

Meera1101

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 21 January 2011 at 5:34am | IP Logged
awwww sooooo true....ur driving me crazySilly

The following 1 member(s) liked the above post:

Meera1101

Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 21 January 2011 at 5:34am | IP Logged
@deepu: awwwwwwwwwwwwww cuteness,hawwwtness,januableness,adorableness personified! totally on SamHit's lalala land! LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

.VanishingDream

XSilentWishesX IF-Sizzlerz
XSilentWishesX
XSilentWishesX

Joined: 16 April 2010
Posts: 11551

Posted: 21 January 2011 at 5:34am | IP Logged
Originally posted by deepti_mohit

Originally posted by nishi_sajan

@Deeps i feel like writing an essay ROFL
watShockedseeing his pics wow continue continueWink

Deeps dont make me act crazy ROFL 

The following 2 member(s) liked the above post:

Meera1101.VanishingDream

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 21 January 2011 at 5:35am | IP Logged
yaaaaaaay yippeeeeee 130 pagesEmbarrassed

The following 1 member(s) liked the above post:

XSilentWishesX

DiyaS IF-Sizzlerz
DiyaS
DiyaS

Joined: 01 March 2009
Posts: 22399

Posted: 21 January 2011 at 5:36am | IP Logged
OMG ..... 130 pages!!!!!!!!!!!!!!!!!! ClapClapClapClapClap

And the Monaya fever continues at all time highLOLLOLLOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

Meera1101XDevilsDesireXXSilentWishesX

.VanishingDream IF-Sizzlerz
.VanishingDream
.VanishingDream

Joined: 18 April 2010
Posts: 22888

Posted: 21 January 2011 at 5:36am | IP Logged
Originally posted by -Meera-

@deepu: awwwwwwwwwwwwww cuteness,hawwwtness,januableness,adorableness personified! totally on SamHit's lalala land! LOL
Blushing

The following 1 member(s) liked the above post:

Meera1101

Meera1101 IF-Rockerz
Meera1101
Meera1101

Joined: 18 June 2009
Posts: 6514

Posted: 21 January 2011 at 5:36am | IP Logged
Originally posted by nishi_sajan

Originally posted by -Meera-

@nishi: Life is goin smoothly hun ...wat bout ya? btw u knw naa ..v wont hav to wait for so long now...vl get MoNaya's PS seg till monday i guess! YAYYYYYYYYYYYY Dancing Dancing

It is good but will become better after the PS  ROFL Blushing Freak I wonder what they r gonna show Blushing

ya ..my life vl become smoother aftr that PS seg LOL!!! their januableness n cuteness as always n their down to earth n Genuine Nature Blushing Blushing Heart
btw whom u love more?? Mohit or Sanaya?? hehe! Embarrassed ROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

XSilentWishesX

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Roses of love to bloom again-SaJan

2 3 4 5 6 7 8 9

Author: XDevilsDesireX   Replies: 67   Views: 4345

XDevilsDesireX 67 4345 22 July 2010 at 1:16am by XDevilsDesireX
Samrat & his Roses ki Dukaan

Author: Oyster   Replies: 8   Views: 882

Oyster 8 882 17 July 2010 at 2:07am by -Akriti-
arjun owns wine shop..!!

2 3 4 5 6 7 8

Author: ShwePoo   Replies: 56   Views: 5144

ShwePoo 56 5144 01 April 2010 at 6:45am by stuti123
samrat's best style of giving roses!!!

Author: HealMeForever   Replies: 8   Views: 844

HealMeForever 8 844 23 March 2010 at 7:37am by Richie-Rich
Fruit Punch in a wine bottle

2 3 4 5

Author: mimi0295   Replies: 34   Views: 1985

mimi0295 34 1985 11 August 2009 at 5:59pm by little_dragon

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Miley Jab Hum Tum Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index