Rang Badalti Odhani

India-Forums

   
Rang Badalti Odhani
Rang Badalti Odhani

For Sale - Chk Pg 1 for Winner !! (Page 12)

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 18 January 2011 at 11:52pm | IP Logged
Originally posted by JustJ

Gol Gape with 1000 ?? LOL....

arre sasthe mein 3 , 3 naukar mil gaye, ek ghar kam ayega, tho baki dono contract pe jayengae , usmein ek tho comedian bhi hai LOL

sahi wala usage..ROFLROFLROFLROFL when you are done teaching them do give us a turn each...ROFLROFLROFLROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

krocktogepe30

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 18 January 2011 at 11:58pm | IP Logged
Originally posted by tofeeees

i can't believe i missed this thread :( why didn't you PM me vandu? :( i missed a bidding on Sunny i can't get over this shock :o

 
LOL......I didnt PM anyoneLOLLOLLOL
It was first cum first served basisLOLLOLLOL
I left it on for enough time...I thought no one was interested...So bang - sold...Ur "BATAK" is gone tooLOLLOLLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

krock

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 18 January 2011 at 11:59pm | IP Logged
Originally posted by JustJ

Gol Gape with 1000 ?? LOL....

arre sasthe mein 3 , 3 naukar mil gaye, ek ghar kam ayega, tho baki dono contract pe jayengae , usmein ek tho comedian bhi hai LOL
 
Harr Sunday ghar pe "Comedy Circus " khel lena "Teen ka Tadka"LOLLOLLOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

kubarekrockLimitLessFan

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 19 January 2011 at 12:01am | IP Logged
Originally posted by iluvmanar

kya ankita..tujhe samajh me nehi aya k who is the winner...jaya is the winner...wohi tino k tino ko jit liya...sirf 1000 rupees me....ROFL...kitna mehenga hai na...ROFL
 
Ya.........I still cant believe ki she paid sooo much..
Price toh only Sunny ki hai Rs.1000...Baaki dono FREE theLOLLOLLOL
 
Ek Sunny ke sath Rahul and Duck,.,,,,FREE FREE FREE !!!LOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

iluvmanarkrockkubare

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 19 January 2011 at 12:02am | IP Logged
Originally posted by rooj-i

Originally posted by togepe30

Originally posted by rooj-i

lmfao!ROFL

I swear Vandu! your this idea is by far the best one!ROFL

Can I just say that I don't want to bit I want to take all three home so i can just make a comedy circus out of them...with Sunny as theen ka thdka and then comes Shaan as bali ka bakraROFL


 
ROFL....U are late...Now if you want you can hire them on contract basis from Jaya as and when need arises...
 
All three have been SOLD !!!LOLLOL
 
When Veena and DD come and see this mess I made...they are gonna give "Shoot at Sight" Orders for me on the forumLOL

I know im late...ROFLROFLROFLROFL issiliye toh bola na main teeno ko muft main lene ke liye tiyaar hoon woh bhi after it has been sold! ROFLROFLROFLROFLROFL

although i don't mind putting shaan on the pedestal...ROFLROFLROFLROFL

and as for your mess...I think its fun...keeps the forum aliveROFLROFLROFL
 
I hope everyone thinks so...
Warna agar kisine mereko Report kiya hoga toh...
Kal DD and Veena will announce "Shoot Vandu at Sight " ContestLOLLOLLOLLOLLOL

The following 3 member(s) liked the above post:

iluvmanarkrockkubare

togepe30 IF-Stunnerz
togepe30
togepe30

Joined: 12 July 2005
Posts: 31116

Posted: 19 January 2011 at 12:03am | IP Logged
Originally posted by JustJ

Gol Gape with 1000 ?? LOL....

 
Toh kya??? Rs.1000 me Taj Mahal khareedu??ConfusedLOLLOLLOLLOLLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

iluvmanarkrock

rooj-i IF-Sizzlerz
rooj-i
rooj-i

Joined: 09 January 2007
Posts: 13493

Posted: 19 January 2011 at 12:04am | IP Logged
@ Vandu...I don't think we want our Forum comedian to be shot warna phir hamare Duck vs. Vandu contest ka kya hoga? ROFLROFLROFLROFL

That comedy circus and teen ka takda is my idea yaar...ROFLROFLROFL

The following 3 member(s) liked the above post:

iluvmanarkrocktogepe30

krock IF-Sizzlerz
krock
krock

Joined: 13 November 2010
Posts: 14318

Posted: 19 January 2011 at 12:04am | IP Logged
big bazzar ki sale hain kya jo free free chilla rahi hain but duck aur rahul ko koi free main bhi nahi lega  iwould pay 50 rs for sunny usko srf paisa dekha do fir wo cahe 50 ho ya 10ROFL

The following 2 member(s) liked the above post:

iluvmanartogepe30

Go to top

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Rang Badalti Odhani Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index