Pratigya

India-Forums

   
Pratigya
Pratigya

~*Behooda Chat Thread #59*~ (Page 99)

FleurBleue IF-Sizzlerz
FleurBleue
FleurBleue

Joined: 31 October 2010
Posts: 22805

Posted: 28 January 2011 at 7:38am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123



I like this pic  ROFL
abey...
u started agn!!!!!!
i saw u  posting this pic today afternoon wen filza n paru r here......LOL
I am in love with this pic.............i thought of using it as my PP......... LOL

The following 1 member(s) liked the above post:

Aziya

FleurBleue IF-Sizzlerz
FleurBleue
FleurBleue

Joined: 31 October 2010
Posts: 22805

Posted: 28 January 2011 at 7:40am | IP Logged
 
Originally posted by Sun7shine

@ Arine - hate studies! Then u r a thakur in that case.... Lol . BTW u did'nt ask me the reason of being in shock....       @Azi- nice to meet u too. Where r u from.

Why are u in shock  ??Shocked  

Thakurs..........No way.........i don't wanna be K's sister  ROFL


Edited by Arine_123 - 28 January 2011 at 7:41am

The following 1 member(s) liked the above post:

Aziya

Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 28 January 2011 at 7:41am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

Originally posted by zash_LubUKriYa

hi binny........
nice to meet u.....
im doing 4th sem in EEE.......
@arine:lubd ur dp....Wink

Thanks...Blushing  I lub it too LOL
i can see it.....from here.....LOL
@binny:im from kerala......n u?
Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 28 January 2011 at 7:44am | IP Logged
[
ing this pic today afternoon wen filza n paru r here......LOL
[/QUOTE]
I am in love with this pic.............i thought of using it as my PP......... LOL

[/QUOTE]
behooodi!!!!!!!ab tum hamre baba ka faayda utta rahe ho??????AngryLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

FleurBleue

Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 28 January 2011 at 7:45am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

ROFL
Originally posted by Sun7shine

@ Arine - hate studies! Then u r a thakur in that case.... Lol . BTW u did'nt ask me the reason of being in shock....       @Azi- nice to meet u too. Where r u from.


Why are u in shock ??Shocked

Thakurs..........No way.........i don't wanna be K's sister ROFL
I m in shock coz my datesheet for is out.... And Don't want to b k's sis, its ok ..... Then start loving studies & be a saxena... ROFL choice is urs

The following 2 member(s) liked the above post:

AziyaFleurBleue

Aziya IF-Rockerz
Aziya
Aziya

Joined: 09 April 2010
Posts: 5559

Posted: 28 January 2011 at 7:46am | IP Logged
Originally posted by Arine_123

 
Originally posted by Sun7shine

@ Arine - hate studies! Then u r a thakur in that case.... Lol . BTW u did'nt ask me the reason of being in shock....       @Azi- nice to meet u too. Where r u from.

Why are u in shock  ??Shocked  

Thakurs..........No way.........i don't wanna be K's sister  ROFL
arine is not interested in becoming sis of any guy......hai na arine?WinkROFL

The following 1 member(s) liked the above post:

FleurBleue

Sun7shine IF-Rockerz
Sun7shine
Sun7shine

Joined: 05 September 2010
Posts: 6254

Posted: 28 January 2011 at 7:47am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123

Originally posted by zash_LubUKriYa

hi binny........
nice to meet u.....
im doing 4th sem in EEE.......
@arine:lubd ur dp....Wink


Thanks...BlushingI lub it tooLOL

i can see it.....from here.....LOL
@binny:im from kerala......n u?
m from j&k
FleurBleue IF-Sizzlerz
FleurBleue
FleurBleue

Joined: 31 October 2010
Posts: 22805

Posted: 28 January 2011 at 7:47am | IP Logged
Originally posted by zash_LubUKriYa

Originally posted by Arine_123

 
Originally posted by Sun7shine

@ Arine - hate studies! Then u r a thakur in that case.... Lol . BTW u did'nt ask me the reason of being in shock....       @Azi- nice to meet u too. Where r u from.

Why are u in shock  ??Shocked  

Thakurs..........No way.........i don't wanna be K's sister  ROFL
arine is not interested in becoming sis of any good looking Wink guy......hai na arine?WinkROFL

yeah true....Embarrassed.......i have one brother and i am happy with that.  No more brother needed ROFL


Edited by Arine_123 - 28 January 2011 at 7:48am

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
Behooda Logon ka behooda Poll#2

2 3 4 5 6 7 ... 17 18

Author: .Manal.   Replies: 143   Views: 10856

.Manal. 143 10856 28 July 2010 at 9:16am by .Manal.
CLOSED!-Behooda Logon ka behooda Poll

2 3 4 5 6 7 ... 21 22

Author: .Manal.   Replies: 173   Views: 12092

.Manal. 173 12092 26 July 2010 at 6:50pm by .Manal.
Behooda Logon ka Behooda Chat Thread # 26

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: pritirays   Replies: 1206   Views: 34250

pritirays 1206 34250 28 May 2010 at 2:43pm by Love-u-all
Behooda logon ka behooda chat thread # 25

2 3 4 5 6 7 ... 150 151

Author: Xxxjrae   Replies: 1201   Views: 34620

Xxxjrae 1201 34620 26 May 2010 at 2:19pm by .Manal.
Behooda logon ka behooda chat thread # 24

2 3 4 5 6 7 ... 151 152

Author: .Manal.   Replies: 1208   Views: 33596

.Manal. 1208 33596 25 May 2010 at 8:26am by .Manal.

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Pratigya Topic Index

  • Please login to check your Last 10 Topics posted

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index