Dill Mill Gaye

India-Forums

   
Dill Mill Gaye
Dill Mill Gaye

KAJEN~Destined2Love441~RiddhimaIsAStoopidWoman-KSG (Page 138)

_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 19 January 2011 at 5:39pm | IP Logged
Originally posted by karanfan

Originally posted by _darklove_

Originally posted by karanfan

Originally posted by _darklove_

I ended up with him Tongue

Luckkkyyy youuu ! OuchLOL
I came back to steal him away from you !
but damn it it didn't work ROFL

Yeah u couldn't even do that and i married 2 men Approve Cool

hahahahahhah Your so Cool JJ ROFL
I just had to go away from Sanjeevani in the end Ouch

Ridzi has a secret there was another person in US LOL

Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 19 January 2011 at 5:40pm | IP Logged
@JJ u made bad choice at first, but remember u married just 1, u r not married to my armaan yet, may be in dmg3Ermm
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 19 January 2011 at 5:40pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

@JJ I supported u, or I'll say him, cux I wanted u guys 2getherLOLremember i said that in Kohl's showLOLbut then I bought him in 2Cryhe had his first karwa chaut with me, the real 1Wink

@Shona u had a bad luckLOL

LOL
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 19 January 2011 at 5:41pm | IP Logged
@Shona it woul'd have been better if u ended with SidROFL
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 19 January 2011 at 5:41pm | IP Logged
I taught him how to love <3
remember Armaan - "I think i am in love" somethin like that but then i just laugh at him ! Ouch meaniee Shona LOL
_darklove_ IF-Rockerz
_darklove_
_darklove_

Joined: 24 March 2006
Posts: 8707

Posted: 19 January 2011 at 5:43pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

@JJ u made bad choice at first, but remember u married just 1, u r not married to my armaan yet, may be in dmg3Ermm
KW is still my Cutie pie LOL
I don't know about u But After DMG ended we got married LOL
Neeshoe IF-Sizzlerz
Neeshoe
Neeshoe

Joined: 01 December 2008
Posts: 16474

Posted: 19 January 2011 at 5:43pm | IP Logged
Originally posted by Mona1993

@Shona it woul'd have been better if u ended with SidROFL

Woahhh he's my Best Friend !
I can't end up with my bestie ! .. he's still in love with Ridz btw Ouch
poor him </3 I have told him thousand times to go find someone else
but he is too stubborn .. and is in Tere naam mode LOL
Mona1993 IF-Sizzlerz
Mona1993
Mona1993

Joined: 30 May 2009
Posts: 14406

Posted: 19 January 2011 at 5:44pm | IP Logged
chaliya chaliya chaliya, remember the dance in room, that was me with himBlushing

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
KaJen GR8 Interview.CheckPg15/16/17forPics;

2 3 4 5 6 7 ... 53 54

Author: Dhw@ni   Replies: 424   Views: 49016

Dhw@ni 424 49016 27 July 2011 at 10:14am by swashbuckling
MonaVMGall//GettingClosed:)MyNoteonPg#27:)

2 3 4 5 6 7 ... 27 28

Author: Mona1993   Replies: 219   Views: 18456

Mona1993 219 18456 07 July 2011 at 2:37am by swashbuckling
KaJen and KaJen

Author: xogopi1022   Replies: 7   Views: 2894

xogopi1022 7 2894 18 November 2010 at 10:16pm by Sw33t_Poison
KaJen!!! KaJen!!! KaJen!!!

Author: exquisite.   Replies: 6   Views: 6057

exquisite. 6 6057 16 March 2010 at 4:12am by *Shruti*
KaJen's chemistry..(kajen fans)

Author: -Hoor-   Replies: 3   Views: 3505

-Hoor- 3 3505 18 April 2009 at 6:01am by -Hoor-

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Dill Mill Gaye Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index