Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #14 (Page 93)

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 18 January 2011 at 11:17am | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

OMGGGGG THEY BETTER SHOW THIS TOMORROW
OTHERWISE I WILL GIVE MY DANDA TO CVS..LOL

yah they better
common yaar i am planning to take my lappy just to watch geetLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

..shreyaa..

saumiee IF-Rockerz
saumiee
saumiee

Joined: 16 November 2010
Posts: 7977

Posted: 18 January 2011 at 11:17am | IP Logged
shreya...is geet putting more spoilers???Confused

The following 3 member(s) liked the above post:

-karishma-..shreyaa..JanuableSanu

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 18 January 2011 at 11:17am | IP Logged
Haila..Karuu
OMG Grand Party hayee
Thank u so much
Main toh aab kudne wali hu khanno main
All MY Favorites
YUMMYYYYYYYY
Hayeeee
and omg i loved the desserts...lol

The following 3 member(s) liked the above post:

saumiee-karishma-JanuableSanu

JanuableSanu IF-Achieverz
JanuableSanu
JanuableSanu

Joined: 14 April 2010
Posts: 129170

Posted: 18 January 2011 at 11:17am | IP Logged
wowwwwwwww karishmaaaa i was so hungry yummmm m gonna eat all da vegetarian food u brought hehehe wat a party food now some dance bhi hogaye lol btwww thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Edited by Anu_sajan4ever - 18 January 2011 at 11:17am

The following 2 member(s) liked the above post:

saumiee-karishma-

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 18 January 2011 at 11:18am | IP Logged
Originally posted by maaneet_ayla

shreya...is geet putting more spoilers???Confused


Hmmm I dont know saumi Lets see..I hope soo..lol

The following 2 member(s) liked the above post:

saumiee-karishma-

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 18 January 2011 at 11:19am | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

oooo i said before....
thet we hav the luck....(don't know good or bad)Ouch
to see AA Sr before MAANEET....Dead
a& it's happening....
kya aaj kya dekhai....
AA is going to kiss..
jo maaneet ne itne dino mein kya....
ya log itna jaldi....Ouch
hai rabba.......Shocked

gtg go see u all later...
ewwww di please aaj ke din no AAAngryDead
ok di bye bye take care see u soon luv ya
-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 18 January 2011 at 11:20am | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Haila..Karuu
OMG Grand Party hayee
Thank u so much
Main toh aab kudne wali hu khanno main
All MY Favorites
YUMMYYYYYYYY
Hayeeee
and omg i loved the desserts...lol

oye thank you mat bol yeh toh mera farz thaLOL enjoy yaar enjoyLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..JanuableSanu

-karishma- IF-Sizzlerz
-karishma-
-karishma-

Joined: 29 March 2006
Posts: 10162

Posted: 18 January 2011 at 11:21am | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

wowwwwwwww karishmaaaa i was so hungry yummmm m gonna eat all da vegetarian food u brought hehehe wat a party food now some dance bhi hogaye lol btwww thnxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
haan there r many vege dishesLOLeat whtever u wantLOL
BTW r u a vegetarian?
and no thanks shanks ok

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..JanuableSanu

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 43734

Ankita_88 97 43734 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9380

Amor. 30 9380 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12286

Amour_Reet 18 12286 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 7341

Shipra_S 14 7341 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 20   Views: 3531

adits7 20 3531 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index