Geet - Hui Sabse Parayee

India-Forums

   
Geet - Hui Sabse Parayee
Geet - Hui Sabse Parayee

||*MaanEet/GurTi Gossip Corner*|| #14 (Page 137)

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 18 January 2011 at 9:18pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy



LMAOO
Hahaha...Poor u..lol My mom had to do a spider walk today..rofll
U know wht? I felt 5 times..But thank god meri kamar nahi tuti..lol

awww judi...at times like these, i can truly say i FEEL ur painLOL
i know....yeh zaalim school/college wale...jab tak poori body tod patak ke nahi rakdenge, humein school se excuse nahin karengeLOL
[/QUOTE]

Awhh I knoww...Nothank u..lolLOL
Hahaha OMG I agree yaar
Marne ka plan bana rahe hai..LOL

[/QUOTE]
omgg judi, i could sooo teach you some muffin special tricksWink
when i was in HS, i deliberately fell sometimes or did some other mischief, only so i would get excused to the nurse's office and used to take naps thereLOL
lemme know if you ever wanna have a nap there....could teach u a few tipsLOL

The following 2 member(s) liked the above post:

mgdg_2010..shreyaa..

macho_muffin IF-Rockerz
macho_muffin
macho_muffin

Joined: 18 August 2010
Posts: 5723

Posted: 18 January 2011 at 9:21pm | IP Logged
Originally posted by maangeetcrazy

Originally posted by mgdg_2010

jas r u here....Confused
best of luck for tomorrow....LOL
hope it'll go good....LOL


kya 5 times.....shreya
o my my ...thank god u r not hurt....


Ufff Dont ask di..Lol
But it was 2 yrs agoLOL
I went to bus stop ghiring..falling..lol
But it was of no use
School hi nahi laga
Just went to bus for nothingCry

aww judi but once again, i feel this pain everydayLOL
btw judi, all schools in NJ were closed again today cuz the ice/rain was soo bad here....i tell ya...come to NJ lol....i know u had off but still hehe
ofcourse, my shaktimaan college was openAngry....some people are big time morons haha
RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 18 January 2011 at 9:21pm | IP Logged
Originally posted by mgdg_2010

Originally posted by riza792

Helloo again...Confused

hello rosh....
kya haal hain....Wink
Haal behaal hai!!
Breakfast was a disaster today!!ConfusedConfused
My Non-stick pan gave me dhoka...
And fell in love with the DosaConfused
Dosa in turn refused to leave the pan!
And ur Jiju once again became angry young man!!Ouch
He was ready and waiting for breakfast.....and was hanging over my head like a sword ready to strike 'cause he was getting late...while I was trying to end the Dosa-pan love story!!
Had to feed him Toast nad Milk shanke in the end!!ConfusedConfusedConfused
 
And to make things worse.....my car has a flat!! Perfect!!

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffinmgdg_2010

SanzMonaya4ever IF-Achieverz
SanzMonaya4ever
SanzMonaya4ever

Joined: 14 April 2010
Posts: 149270

Posted: 18 January 2011 at 9:21pm | IP Logged
ok me off to read my pm's as i didnt read any updates today bubyeee tc gudnite everyone

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 18 January 2011 at 9:21pm | IP Logged
oooyyyeee.....naughties....
what a tip exchanging

The following 2 member(s) liked the above post:

macho_muffin..shreyaa..

..shreyaa.. IF-Sizzlerz
..shreyaa..
..shreyaa..

Joined: 29 August 2010
Posts: 21114

Posted: 18 January 2011 at 9:22pm | IP Logged


Awhh I knoww...Nothank u..lolLOL
Hahaha OMG I agree yaar
Marne ka plan bana rahe hai..LOL

[/QUOTE]
omgg judi, i could sooo teach you some muffin special tricksWink
when i was in HS, i deliberately fell sometimes or did some other mischief, only so i would get excused to the nurse's office and used to take naps thereLOL
lemme know if you ever wanna have a nap there....could teach u a few tipsLOL
[/QUOTE]

Hahaha Nahii i dont want to do that
Lo l cause then i have to do the extra workDead
and i am a dumb girl..lol..
Soo No haha
But wow nice trick..lolLOL

The following 1 member(s) liked the above post:

macho_muffin

mgdg_2010 IF-Rockerz
mgdg_2010
mgdg_2010

Joined: 28 November 2010
Posts: 8561

Posted: 18 January 2011 at 9:23pm | IP Logged
Originally posted by Anu_sajan4ever

ok me off to read my pm's as i didnt read any updates today bubyeee tc gudnite everyone
bye any.....Hug
cyaaaaaaaaa(in ur estyle)
luv ya....

The following 2 member(s) liked the above post:

..shreyaa..SanzMonaya4ever

RiMa_972 IF-Sizzlerz
RiMa_972
RiMa_972

Joined: 24 September 2010
Posts: 21886

Posted: 18 January 2011 at 9:23pm | IP Logged
Originally posted by macho_muffin

Originally posted by riza792

Helloo again...Confused

yayy rosh di, i get to talk to you today too!Hug
"kaise bataye, kyun tujhko chahein
 
 
tu jaane na...tu jaane na"Embarrassed
Hii Ruchii...Hug Back already??
'Chanda re chanda re..kabhi to zameen par aa..
baithenge baatein karenge......'

The following 3 member(s) liked the above post:

macho_muffinmgdg_2010..shreyaa..

Go to top

Related Topics

  Topics Author Replies Views Last Post
got a totally new photo...offscreen...gurti

2 3 4 5 6 7 ... 12 13

Author: Ankita_88   Replies: 97   Views: 42927

Ankita_88 97 42927 15 September 2011 at 5:09am by x.Maaneet4eva.x
|khushi's vm|MaanEet new VM pg.3 21/11/10

2 3 4

Author: Amor.   Replies: 30   Views: 9092

Amor. 30 9092 07 March 2011 at 2:42pm by -Araina-
see GURTI together:pic OFFSCRN

2 3

Author: Amour_Reet   Replies: 18   Views: 12123

Amour_Reet 18 12123 19 October 2010 at 3:44am by tinatartari
What are GurTi's qualifications?

2

Author: Shipra_S   Replies: 14   Views: 6945

Shipra_S 14 6945 19 October 2010 at 3:35am by tinatartari
guyz wish gurti n others here...

2 3

Author: adits7   Replies: 21   Views: 3316

adits7 21 3316 01 August 2010 at 3:33pm by Thumari_Mahi

Forum Quick Jump

Forum Category / Channels
Forums

Geet - Hui Sabse Parayee Topic Index

Check these Celebrity also

Disclaimer: All Logos and Pictures of various Channels, Shows, Artistes, Media Houses, Companies, Brands etc. belong to their respective owners, and are used to merely visually identify the Channels, Shows, Companies, Brands, etc. to the viewer. Incase of any issue please contact the webmaster.

Popular Channels :
Star Plus | Zee TV | Sony TV | Colors TV | SAB TV | Life OK

Quick Links :
Top 100 TV Celebrities | Top 100 Bollywood Celebs | About Us | Contact Us | Advertise | Forum Index